Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הצלתם לבלבל אותי ,בדרך כלל ברמזורים אני מעביר ל N ,כי מרגיש שמנוע עובד חלק יותר וחלק.

האם זה טוב ובריא או שאני מקצר לגיר או למנגנון את החיים(יש לי פנסיונרית עם תיבת הילוכים אוטומטית) ?

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מה שאני עושה, ברכב האחרון 200,000 ק"מ ולא רק בו, מעולם לא סבלתי מבעיות גיר כלשהן.

 

הצלתם לבלבל אותי ,בדרך כלל ברמזורים אני מעביר ל N ,כי מרגיש שמנוע עובד חלק יותר וחלק.

האם זה טוב ובריא או שאני מקצר לגיר או למנגנון את החיים(יש לי פנסיונרית עם תיבת הילוכים אוטומטית) ?

פורסם
ועכשיו עוד שאלה האם מותר להעביר לN שרכב נוסע ואז לחסוך בדלק או שחייבים עצירה מוחלטת ואז מותר להעביר ?

שלא תעז. גם לא בירידה. מסוכן לאללה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

תראה את הסרטון - מוזר שזה בכלל עולה....זה ממש לא מומלץ, לא בטיחותי וגם סתם גורם לבלאי וצריכת דלק גבוהה. אסור? נו באמת כאילו מישהו מסתכל לך מה אתה עושה באוטו, רק שיש מדינות שזה באמת לא חוקי.

באמא שלכם תראו את הסרטון....

הזול עולה ביוקר

פורסם
ועכשיו עוד שאלה האם מותר להעביר לN שרכב נוסע ואז לחסוך בדלק או שחייבים עצירה מוחלטת ואז מותר להעביר ?

 

חד-משמעית, העברה לניוטרל בירידות, לא רק אסורה, אלא ודאי וודאי שמגדילה את צריכת הדלק - ברגע שהירידה מאיצה את הרכב, מופסקת הזרמת הדלק למנוע. אם תצא לניוטראל, המנוע יקבל דלק כדי שימשיך לפעול...

 

ולגבי ההעברה ל N או P ברמזור - סתם מיותר, כי בסל"ד נמוך נוצר מעט מאוד לחץ בממיר המומנט. מערכות הרכב בנויות לכך. הסל"ד משתנה בהתאם, וה-כל בסדר.

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם (נערך)

בדקתי וראיתי הרבה חומר על איך עובד מנגנון,ממש לא מומלץ להעביר מD ל N כל פעם שעוצרים ברמזור.מנגנון מאוד מורכב ומסובך, נבנה לחץ הידראולי וסנכרון תיזמון נכון כולל מערכת בלימה של גיר אוטומטי כך למעשה מתוכנן ובנוי שרכב יהיה מוכן לתנוע.מהנדסים תכננו גיר בצורה כזאת ובנו אותו ואין שום בעיה שיעבוד בD בלי משחקים מיותרים כמו עברה לN שחוסך ממש קצת בצריכת הדלק אבל מקצר חיים למנגנון.

אסור להעביר לP או R עד לעצירה מוחלטת של רכב

עריכה אחרונה על ידי alechko01

×
×
  • תוכן חדש...