Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שפתחתי פה שירשור פעם על זה, והתנפלו עליי כאילו מינימום התכוונתי למכור סודות מדינה לדאע"ש.

 

בכל מקרה, דברים מצטברים אחד על גבי השני, ואני חושב שמספיק שנתתי יותר מעשר שנים לצבא, והגיע זמן ללכת (ולא חסר לי בעיות פסיכולוגיות, בגלל דברים כאלה ואחרים, שלא אפרט כאן).

 

כיצד אני קובע תור לקב"ן?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הכי פשוט - לפנות למשרד קישור ולבקש הפנייה.

אם יש לך שרות מילואים בקרוב - אתה יכול לבקש מרופא היחידה ביום הגיוס ו/או במהלך השמ"פ.

בכל מקרה, אם אתה מטופל ע"י איש מקצוע (פסיכולוג/פסיכיאטר), תבקש מהם סיכום/ חוו"ד למצבך מאחר ואתה תתבקש להראות זאת כאשר תגיע לראות קב"ן.

 

בקישור המצ"ב, ראה את הפרק הדן בוועדות רפואיות-נפשיות :

http://bit.ly/2w1Jd8R

פורסם

תודה.

 

שאלה נוספת. במידה ואני מקבל פרופיל 21, ומשתחרר מהצבא, מה עלולות להיות ההשלכות של זה באזרחות? האם דין מישהו עם היסטוריה של שירות סדיר מלא פלוס קבע פלוס עשר שנות מילואים הוא כמו מלש"ב שקיבל פרופיל 21 ולא גוייס כלל?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

השלכות באזרחות?... ע"פ המלל שלך אתה כבר "באזרחות" לפחות 10 שנים... מישהו פעם שאל אותך איזה פרופיל יש לך ונתן לך פרס כששמע את התשובה? אם כבר, הסטטוס שלך יהפוך להיות "פחות פראייר". (וסליחה מראש כן? זה מגיע מלוחם שעשה שירות מלא ועדיין טוחן 30 ימי מילואים בשנה בשרב\גשם\קור, לא מתלונן אף פעם ועדיין.. פראייר..)

פורסם

להתגייס למשטרה בטוח לא.

 

חברה ממשלתית/בטחונית במקצוע שלי אי אפשר לדעת.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אומר לך את דעתי

 

נסה למצוא דרך לשרת בתוך היחידה שלך בתפקיד אחר פחות תובעני.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עשויה להיות לך בעיה להתקבל למשרות ממשלתיות ו/או משרות המצריכות סיווג בטחוני.

עשויה להיות מניעה לעסוק במקצועות מסוימים המחייבים רישיון ממשלתי.

כתלות בסעיף הליקוי שיקבע לך, יש סיכוי מסוים שתהיה פגיעה ברישיון הנהיגה.

פורסם

אני ממש לא בקיא בזה ולא יודע לגבי ההשלכות.

אתה חושש שלא תוכל לקבל סיווג בטחוני בעתיד?

מה לגבי סעיף רפואי שאיננו נפשי? חשבת על האפשרות הזו?

פורסם

בתור מעסיק בהווה, אני וכל העובדים שלי, כולל המזכירה, עושים עשרות ימי מילואים בשנה.

 

חד משמעית, אני לא אקבל לעבודה אדם עם פרופיל 21 נפשי, יהיה טוב ככל שיהיה.

 

ממליץ לך למצוא תפקיד רגוע במילואים, ולתרום יום-יומיים בשנה מזמנך העמוס.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לג'ובניקים זה לא ממש תרומה, אתה יודע, אבל חבל להזיק לעצמך עם פרופיל 21 נפשי.

כמה ימים בשנה קוראים לך למילואים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפעמים שבועיים לפעמים יותר

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

חד משמעית, אני לא אקבל לעבודה אדם עם פרופיל 21 נפשי, יהיה טוב ככל שיהיה.

ברוב המקרים אי אפשר לדעת את זה, זה הרי לא כתוב לו על המצח או בקורות חיים. אני לא בטוח שבכלל אפשר לשאול את העובד על זה. וגם אם שאלת, איך לדעת שהוא דובר אמת?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

"תראה לי חוגר מילואים".

שכחת בבית?

איבדת?

"מתי בפעם האחרונה קראו לך למילואים"?

אה...

מעסיק שזה מעניין אותו, ידע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
ברוב המקרים אי אפשר לדעת את זה, זה הרי לא כתוב לו על המצח או בקורות חיים. אני לא בטוח שבכלל אפשר לשאול את העובד על זה. וגם אם שאלת, איך לדעת שהוא דובר אמת?

 

אצלי אין מרכזי הערכה, ציורי דחלילים/עצים וחפירות מיותרות. חלק מהעובדים הגיעו בשיטת "חבר מביא חבר" וחלק דרך לוח המודעות בפורום.

 

אני מבהיר להם עוד בשיחת הטלפון הראשונה שאין אצלי קונצים - זו משרת אמון נטו. מי שלא מתאים לו, שלא יגיע.

 

לשמחתי, עד היום לא התפקשש לי עם אף אחד מהעובדים (שלדעתי, כבר רוב הפורום מכירים אותם מפגישות ומשיחות הטלפון).

 

אגב, יש לי עובד שחטף הלם קרב קשה מאוד בשירות הסדיר במהלך פעולה מסוכנת בחו"ל שהסתבכה כהוגן. למרות שיכל לקבל פטור מוחלט ממילואים, הוא עדיין עושה מילואים בתור עציץ.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi

×
×
  • תוכן חדש...