Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3221 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חבר׳ה, בהמשך לפוסט קודם פה שהתייעצתי, לקחתי את הרכב המדובר (ניסן ג׳וק 2012, עם 35000 ק״מ) למכון היום.

אשמח מאוד לדעתכם כי אני קצת מרגיש שאולי יש פה יותר מדי סימני אזהרה וכדאי לי להתרחק ולחפש משהו אחר. מצד שני כבר הלך לי 1000 שקל על המקדמה שלהם ואני לא הייתי רוצה לזרוק את זה לפח אלא אם אין ברירה.

 

הדבר העיקרי שמדאיג אותי על פניו זה העניין של הנזילה בגיר, וגם נראה שיש איזשהם רעשים במנוע.

 

בטרייד אין אמרו שהם שולחים למוסך ויתוקן - אבל מבחינתם זה יכול להיות או תיקון או החלפה והם לא יכולים להתחייב מראש. ובגדול הפואנטה זה שבשביל שהם ישלחו למוסך אני כבר צריך ״לסגור עסקה״. היו שם מוסכניקים של היבואן (ניסן) שאמרו שאין משמעות להחלפת גיר אבל ממה שהבנתי ממש עדיף להתרחק. אני גם חושש שזה יוריד את הרכב של הערך או את המכירתיות שלו.

 

כמו כן יש אחריות על הגיר לשנתיים ככה שגם אם יקרה לו משהו הם מחוייבים להחליף, אבל אני כן דואג בכל זאת בגדול.

 

אשמח לדעות, הנה העמוד המסכם ומצורף גם PDF של כל הבדיקה למעוניינים.

 

כל הבדיקה:

https://www.docdroid.net/5NlpPgn/computest.pdf

 

דו״ח בדיקה סיכום:

bdika.jpg

 

 

תודה רבה מראש !

פורסם

נראית בדיקה תקינה לחלוטין. הרכב במצב סביר.

שים לב לעניין הצמיגים. בדוק מה מצבם / מה התאריך שלהם. במקרה הצורך נסה להוציא מהם סט צמיגים טרי יותר.

כשנהגת ברכב, האם הרגשת משהו לא תקין בהילוכים?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

היו פה כמה תלונות על הגיר הרציף של ניסן.

מצד שני יש לך אחריות של שנתיים ותיקון הליקויים.

מעבר לזה אין משהו חריג.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
נראית בדיקה תקינה לחלוטין. הרכב במצב סביר.

שים לב לעניין הצמיגים. בדוק מה מצבם / מה התאריך שלהם. במקרה הצורך נסה להוציא מהם סט צמיגים טרי יותר.

כשנהגת ברכב, האם הרגשת משהו לא תקין בהילוכים?

 

תודה רבה. שאתה אומר ״סביר״ מה לדעתך בעייתי ? זו פעם ראשונה שאני רוכש רכב וזה גם לא בעבורי אלא הפתעה לאישה ככה שחשוב לי לא לפספס פה כמה שניתן :)

 

בנוגע לצמיגים הם אמרו שהם מחליפים סט ובגדול הם אומרים שגם בנוגע לשאר הדברים הרשומים בדוח הם מתחייבים לתקן במוסך מורשה של היבואן.

 

הדבר העיקרי שהרגשתי זה שבמהלך נסיעה, בהאטה לפני צמתים וכדומה היו כל מיני מקרים שהאוטו קצת ״רעד״ כזה בעצירה. לא בטוח להגיד אם זה מהגיר או שזו התנהגות יחסית סטנדרטית של ג׳וק כי לא יצא לי לנסות אחת חדשה.

 

תודה שוב על התשובה והעזרה :)

עריכה אחרונה על ידי MrDude
פורסם (נערך)
היו פה כמה תלונות על הגיר הרציף של ניסן.

מצד שני יש לך אחריות של שנתיים ותיקון הליקויים.

מעבר לזה אין משהו חריג.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

תודה רבה ! התהיה שלי פה היא, במידה והם שולחים למוסך והם מחליטים על החלפת גיר, אם אין איזושהי השפעה בזה על הערך של האוטו? או בכללי אם לא כדאי להתרחק מהסיכון הזה. אחד המוסכניקים של היבואן הרשמי היו שם ואמרו שאולי איפשהו עדיף החלפה כי אז אתה יודע שיש לך שקט. אבל כל מיני חברים טענו שרכב שעבר החלפת גיר זה אולי רכב שכדאי להתרחק ממנו, ואני חושב גם על העתיד בסופו של דבר.

עריכה אחרונה על ידי MrDude
פורסם
שאתה אומר ״סביר״ מה לדעתך בעייתי ? זו פעם ראשונה שאני רוכש רכב וזה גם לא בעבורי אלא הפתעה לאישה ככה שחשוב לי לא לפספס פה כמה שניתן :)

 

תראה, בכל רכב משומש יש מידת סיכון. אם יש לך כאן אחריות על הגיר, אז הסיכון יותר קטן.

הבדיקה טובה בסה"כ. מבחינת סחירות עתידית, לדעתי לפחות, ויש מי שיחלוק עלי, אם השלדה נקיה, זה כבר סימן חיובי אם אין איזו תקלה מהותית. לא ראיתי כזו בבדיקה. הרכב עם ק"מ נמוך. חשוב מאוד מייד עם הרכישה להכניס אותו למוסך לטיפול. נקודת המוצא שלי היא שהרכב לא טופל בצורה הטובה ביותר עם החלפים הטובים ביותר, ולכן הייתי מבצע החלפת שמנים ופילטרים כוללת ברכב, בודק בלמים, וזהו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני דיי בטוח שאם קונים מטרייד אין יבואן הטיפול הזה אמור להיות כלול? בכל מקרה יש לי היסטוריית טיפולים וכן נראה שעשו טיפולים אצל היבואן הרשמי, אבל כנראה שלא נתנו יותר מדי אהבה לצמיגים וכ׳ו.

פורסם

אני לא מאמין לאף מילה שלהם.

מחליף ומבצע סוג של 'reset' לטיפול של הרכב אצלי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כן הגיוני, אני אבדוק את האופציה לעשות טיפול אחרי. מניח שצריך למצוא מוסך מורשה?

 

בכל מקרה תודה על הדעות וההסברים! אם יש עוד דעות ואזהרות של אחרים אני אשמח לשמוע, אם מישהו עוד חושב שזה דיל טוב אני גם אשמח לשמוע מילות חיזוק שיתנו לי קצת יותר בטחון להתקדם :)

פורסם

לפי דעתי בדיקה מעולה, תבדוק אם הטיפול שיעשו לפני מכירה הוא במורשה ויש חשבונית מפורטת כך תחסוך לך טיפול יישור קו משלך, כמו כן תבקש צמיגים מיצרן מוכר ולא של לינגלונג. תתחדש.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

×
×
  • תוכן חדש...