Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסדאן כבר הגיעה ל-0 קילומטר עם מחיר שמתחים ב-8, הסטיישן בדרך לשם.

 

הסטיישן פונה למוניות? כי מאז הכשלון של המריאה פיאט נעלמו משוק המוניות למעט כמה יחידות של הדובלו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מחיר המחירון של דגם LX עם DCT הוא ₪133,000
תוכל לצלם לי? אתה בטוח שאתה לא מדבר על בנזין?
פורסם
נתראה בעוד שנה כאשר הרכב יהיה לקראת גיול, מוכן להתערב על שהמחיר יהיה דרומית ל-100 אלף ש"ח יד ראשונה אפס ק"מ בסניף חברת הליסינג הקרוב לבית שלכם.

 

אם זה יהיה המחיר לבנזין גם לא שווה את כספי מול קיה סיד למשל, אם לדיזל אכן מחיר שווה.

פורסם
רגע רגע רגע, אני רוצה לדעת איזה יבואן רכב עממי מוכן לעשות הזמנה מיוחדת?

כן, אני מוכן בשביל רכב מיוחד לחכות חצי שנה וגם שנה.

כשהורי חששו מהגיר הרובוטי על פלואנס דיזל, הם שאלו לגבי ידני. הסוכן אמר שאפשר לעשות הזמנה לרכב ידני.
פורסם

זה נראה שיש 20K הפרש במחיר מול הסיד (גם בנזין וגם דיזל) וזה ממש הולך ברגל.

הפיאט טיפו היא רכב שנעשה לו עוול בארץ. מצד אחד די ברור למה הוא לא מעורר התלהבות אבל מהצד השני מדובר ברכב מצוין שאין באמת שום דבר שמקביל לו מבחינת תמורה לכסף וכנראה שעבור הרוב המוחלט של האנשים הוא גם רכב מתאים יותר מאשר מובילות הקטגוריה.

ועדיין יש לי פה תחושה של החמצה מצד היבואן. גירסת הסטיישן, בדומה להאצ'בק ובשונה מהסדאן, היא גירסה שמיועדת לשוק המערבי. היצרן מציע בה אופציה למערכות בטיחות מתקדמות ודשבורד מודרני עם מסך מולטימדיה גדול. הבחירה לייבא אותה בלי מערכות הבטיחות ועם מסך 5 אינטש קטן (שמגיע בשילוב דשבורד לא יפה) ההיא מצערת. היא גם לא ממש מובנת בהתחשב בזה שקיים הפרש מחיר רציני ביחס לתחרות, כזה שגם צריך לאפשר את התוספות האלה תוך שמירה על מחיר מאוד אטרקטיבי.

פורסם
כשהורי חששו מהגיר הרובוטי על פלואנס דיזל, הם שאלו לגבי ידני. הסוכן אמר שאפשר לעשות הזמנה לרכב ידני.

לפלואנס ידנית?

אם כן אז זה ברור, זה דגם שמשווק בסדיר אבל כנראה לא היה קיים כרגע במלאי.

השאלה האם הם היו מסכימים לקחת הזמנה לסטיישן מאובזרת ידנית (דגם שלא משווק)?

אני דיי בטוח שהתשובה תהיה לא.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בואה ארצה של הטיפו סטיישן הזכיר לי שלפני בערך 15 שנה שקלתי לקנות רכב נדיר מאד על הכביש: פיאט מריאה סטיישן דיזל ידנית (משומשת). השילוב הכל כך אירופאי סטיישן, ועוד דיזל עם גיר ידני, מאד קסם לי. לקחתי אחת כזו לסיבוב, כשבעל הרכב יושב לידי. האמת? המכונית באמת עשתה רושם טוב. אבל, השילוב של השם "פיאט" (טראומה מהריתמו שהייתה לי לפני הרבה שנים) + העובדה שהרכב הספציפי כבר עשה ראש מנוע, הורידה אותי לקרקע, או לעדר...והחלטתי בכל זאת ללכת על רכב יפני, מה שאני עושה באדיקות כבר לא מעט שנים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)

רכב יפה, נשמע גם שימושי, עם ירידת הערך של פיאט אולי היא תחליף את הרנו עוד איזה שנתיים.

 

איזה גיר יש לרכב? אוטומט פלנטרי? רובוטי כפול או בודד?

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
155600.............

 

בדקתי שוב עם מנהל מכירות של קיה - משום מה, דגם ה-LX לא מופיע במחירון באתר שלהם, אך הוא נמכר בוודאות במחיר של 133,900 ש"ח (כ-2000 ש"ח פחות מהטיפו המקבילה). גרסת ה-LX דיזל של הסיד משווקת עם חישוקי סגסוגת 16"וחלונות כהים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
רכב יפה, נשמע גם שימושי, עם ירידת הערך של פיאט אולי היא תחליף את הרנו עוד איזה שנתיים.

 

איזה גיר יש לרכב? אוטומט פלנטרי? רובוטי כפול או בודד?

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

לבנזין תיבה פלנטרית של אייסין ולדיזל רובוטית כפולת מצמדים.

פורסם
בדקתי שוב עם מנהל מכירות של קיה - משום מה, דגם ה-LX לא מופיע במחירון באתר שלהם, אך הוא נמכר בוודאות במחיר של 133,900 ש"ח (כ-2000 ש"ח פחות מהטיפו המקבילה). גרסת ה-LX דיזל של הסיד משווקת עם חישוקי סגסוגת 16"וחלונות כהים.
אז פיאט נפלו. כרגיל.. הרכב ימכר בחסד בכמה עשרות
פורסם

תמוה מאוד העניין עם מערכות הבטיחות. לא מבין את הרעיון.

אם הייתי מחפש רכב בסגנון, זה בהחלט היה דיל ברייקר עבורי. עם חוסר גיר ידני אפשר להסתדר אני מניח, אבל מובילאיי במקום מערכות מקוריות, שנמכרות פה כבר באותו רכב, מוזר.

!AWDSOME


×
×
  • תוכן חדש...