Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה זה נמוכים אצלך ? במונדיאו יכול להיות גם 650-700 וזה בסדר.

 

בעמידה, בנסיעה , כשמסובבים את ההגה ? כשמדליקים מזגן ? גם וגם ?

יש הרבה חיישנים שנותנים אותות לקביעת הסל"ד - חיישן מהירות, חיישן גל ארכובה, חיישן חמצן, MAF, חיישן לחץ נוזל הגה כח, מגביר טורים של המזגן....

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אתה בוודאי מתכוון לשסתום מבקר סיבובי סרק או בעברית idle speed control valve

 

זה צריך לשבת לך על הקופסה של הפילטר אוויר ,הסיבה לירידה הזאת יכול לנבוע מלכלוך בשסתום

תפרק ותשפריץ עליו ספריי קרבורטורים והבעיה תיפתר

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

כאשר המנוע מגיע לחום מסיום ואני מגיע לרמזור בזמן עצירה הטורים יורדים והמנוע כבה שאלתי היא :א מה ניתן לעשות? ב איכן נמצא חישן טורים במנוע? דרך אגב חיפשתי שסתום טורים על פילטר אויר לא קיים שסתום כזה.

פורסם

זאת אותה בעיה שהייתה לי ,אני לא יודע אם זה אותו חיישן באסקורט ובמונדאו אבל העקרון זהה

 

אני אצלם איך זה נראה אצלי מחר ואעלה את זה לפורום ,הפיתרון פשוט: ניקוי החיישן בספריי קרבורטורים

 

והבעיה נעלמת

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
זאת אותה בעיה שהייתה לי ,אני לא יודע אם זה אותו חיישן באסקורט ובמונדאו אבל העקרון זהה

 

אני אצלם איך זה נראה אצלי מחר ואעלה את זה לפורום ,הפיתרון פשוט: ניקוי החיישן בספריי קרבורטורים

 

והבעיה נעלמת

 

 

אני עדיין מחקה לתצלום ואם כן צילמת תעתכן אותי תודה.

פורסם
זאת אותה בעיה שהייתה לי ,אני לא יודע אם זה אותו חיישן באסקורט ובמונדאו אבל העקרון זהה

 

אני אצלם איך זה נראה אצלי מחר ואעלה את זה לפורום ,הפיתרון פשוט: ניקוי החיישן בספריי קרבורטורים

 

והבעיה נעלמת

אני עדיין מחקה לתצלום ממך ובמידה וצילמת אני מבקש לדעת איכן זה מתפרסם תודה?

פורסם

שבת שלום

 

בעית סלד נמוך ברכב המדובר שכיחה אך בהחלט נובעת ממספר גורמים.

לעניות דעתי בלבד יש בכל מקרה להוציא קודי תקלה ואו קריאת דטא נתונים על מנת לבדוק פעילות החישנים אך בכל מקרה אין להשתמש בספרי קרבורטור כמו שהומלץ!!!

הספרי פוגע במספר רכיבים רגישים כמו מד כמות האויר חישן טמפ האויר גומין בציר חישן מצב מצערת

בחישן מיצב סלד סרק ואף בחישן החמצן...

יש ספרי מיוחד הניקרא INTEK CLINEER -רק בזה מותר להשתמש-ירצו המליזים לומר מה פתאום כי הרי אני משתמש בניקוי קרבורטור ספרי הרבה שנים אז...תפקידי לכוון לעבודה נכונה ושימוש נכון כך שהרכב שלך והבחירה שלך כמובן:-)

 

בדרך כלל באם אסכם התקלה במד כמות האויר עקב ליכלוך המצטבר בתוכו וניקוי שכזה לא יעזור אלה פרוק שני רכיבי האלקטרוניקה וניקוי -מומלץ במקום המטפל בכאלו תקלות

להת איל נוימן

נ. איל ואלדר מעבדה לרכב ממוחשב

נצר סירני

פורסם

היי

 

כן בהחלט התכשיר מופיע באריזה כתומה -הסבר מפורט אודות כללי השימוש והיתרון כמובן שבשימוש

 

להת איל

×
×
  • תוכן חדש...