Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ההוי, ברגע שמגיע לך הרישיון לתשלום בדואר אתה יכול לשלם באינטרנט וללכת לעבור טסט. כבר לא צריך להמתין לטופס עם החותמת שולם, המכון מחובר במחשב למשרד התחבורה ויודע ששילמת.. אוהד

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

איך אני משלם לפני הזמן? הרישיון שלי פג פחות מחודשיים אך כשאני ניגש לאתר האופציה היחידה להוציא כפל רשיון ואין אופציה לשלם אגרה חדשה.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

מותר לבצע מרגע שנפתחת האפשרות לתשלום ובוצע תשלום. לא פיענחתי את הלוגיקה המדוייקת לפיה הם משחררים טפסים לתשלום, זה יוצא בין חודשיים לחודשיים וחצי בערך. צריך לשבת על האתר הממשלתי כל יום עד שנפתח לתשלום.

 

השנה, לדוגמא, הצלחתי לשלם ב-13 במרץ (תאריך הטסט 31 במאי). את הטסט עצמו עשיתי שלשום.

חזיר דיזל

פורסם

מצטרף לשאלה אני גם צריך לעשות את הטסט ב31 למאי, האם יש הגיון לעשות לפני?

קיבלתי גם את בקשה לשלם אגרה ושילמתי באיזור מרץ

אם אני עושה לפני למשל באמצע אפריל האם הטסט של שנה העוקבת אני אצטרך לעשות עד אמצע אפריל או עד סוף מאי?

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

@Mr.Hybrid גם אני נוהג להקדים ולבצע את המבחן מספר שבועות לפני שתוקף הרשיון פג. יש לי שתי סיבות:

 

1. לבצע את הטסט בזמני החופשי, כאשר נוח לי ובלי לחץ.

 

2. להשאיר זמן לביצוע תיקונים, אם נדרשים, בלי כל מיני רישיונות זמניים.

 

@ik3תוקף הרשיון הוא עד התאריך המודפס בו, בלי קשר לתאריך ביצוע המבחן.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עד סוף מאי.

 

ההגיון לבצע את הטסט מוקדם הוא שאם יתגלו תקלות הרישיון עדיין בתוקף ויש לך מספיק זמן תקן אותן בלי לחץ.

 

כמו"כ לפני מכירה - טסט ליוצתר משנה הוא מקדם מכירה טוב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם

מבחינתי זה יותר עניין של לבוא בזמן שנוח לי בלי לחץ, וגם מז"א פחות חם (במקרה שלי). 

 

לפני 7 דקות, ik3 כתב:

אם אני עושה לפני למשל באמצע אפריל האם הטסט של שנה העוקבת אני אצטרך לעשות עד אמצע אפריל או עד סוף מאי?


תאריך הטסט נשאר תמיד קבוע. לא משנה כמה אתה מקדים או מאחר.

  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם

כשאני מסתכל על רכב שעומד למכירה תמיד אני מסתכל במשומשת לראות מתי היה טסט ועד מתי הוא תקף. אולי לא בצדק, אבל במקרים כמו שצרפתי למעלה אני מדלג לרכב הבא.

image.png.a9f3347ec788655ad9a6712b9e306ba0.png

פורסם

על פי רוב אני מקבל לתשלום את הרשיון כחודשיים לפני תום תוקף הרשיון הקיים.

על פי רוב אני תוך כשבוע מבצע טסט. לאחר תשלום כמובן שנקלט מיד במחשב מכון הרישוי - ואין צורך להמתין להגעה בדואר של רשיון משולם.

 

מועד הטסט הבא - יהיה שוב שנה מהמועד שקבוע ברשיון הקיים ולא המועד שבו שילמת או ביצעת טסט.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...