Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי מתאילנד עצוב ומיואש אחרי 5 שבועות ( מי שהיה שם יודע על מה אני מדבר ).

אני מגיע למתוקה הכחולה שלי וחשכו עניי , נזילה היסטרית של שמן גיר !!!

למחר אני מגיע למוסך שרתון בגלל : א. מורשה פיג'ו. ב. קרוב לבית. ג. הבעלים הקודמים טיפלו ברכב שם ורציתי לקבל את ההיסטוריה של הרכב. ד. זהו.

 

אני מגיע למוסך מרימים את האוטו ומוצאים שמחזיר השמן גיר נפרץ , כמה עולה תיקון שאלתי ??? 380 כולל החלפת שמן גיר ולא כולל מע"מ. גנבים , אמרתי לעצמי יללא נגמור עם זה , האוטו גבר בשמיים ולפחות העבודה תהיה טובה ( כן בטח :mad: ).

 

לקחתי את האוטו אחרי שעתיים , לא ראיתי איך העבודה מתבצעת. טעות איומה שלי !!!

יום למחרת אני מתניע בבוקר מחכה מספר דקות מביט למטה ורואה שלולית :shock: - שמן גיר. חוזר למוסך ותוך שניה האוטו בשמיים שוב. מסתבר ששכחו לסגור את הברגים עד הסוף !!! כביכול אחד "מהמנהלים" במוסך מצא את האשם וצעק עליו.

 

סיפור שני , באופן קבע הנורית של הכרית אויר היתה נדלקת ומהמהבת בהתנעה. במוסך אמרו שהחיבורים מתחת לכיסא לא טובים ואני ידעתי את זה , סתם רציתי לבדוק אותם , במיוחד שבטלפון אמרו לי "שאולי ומדובר במחשב". כרגיל השארתי את הרכב שם ויצאתי לסידורים. אני מגיע לרכב ומה אני רואה , הם חתכו את הקונקטורים וחיברו את החוטים עם ............. אזולירבנד . כמעט והשתגעתי. ישר למנהל , צעקות מפה ועד צרפת.

סגרנו שאני אחזור אליו שיתקן את זה כמו שצריך.

באותו יום החלטתי שאני לא חוזר אליהם גם אם הם יהיו המוסך היחיד בעולם.

קניתי קונקטורים מיוחדים וסידרתי את זה בעצמי.

 

מסקנות :

הכי חשוב , לפקח על העבודה כל הזמן אפילו לא ללכת להשתין.

לא להיות נחמד.

אם יש עבודה שניתן לעשות לבד או עם חבר , יללא לעבודה.

לא לסמוך על שום מוסך , למרות השמועות וההמלצות.

 

ותזהרו שם בחוץ :?:evil::x

 

חג שמח

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

אני מסכים ומזדהה עם כל מה שנאמר.

 

אבל :

 

הכי חשוב , לפקח על העבודה כל הזמן אפילו לא ללכת להשתין.

לא להיות נחמד.

 

אי אפשר לדרוש מכל אחד בקשה כזאת , לא כל אחד מבין עד כדי כך שיכול לפקח על המוסכניק האדיש/חפפן/סתם חסר ידע .

 

וכמובן שעדיף לעשות הכל לבד , במידה ואתה יודע להתעסק.

 

לסיכום : בעיה רצינית. :?

פורסם

אפרופו ברקסים ורפידות.

לפני כשבועיים החלפתי צלחות ורפידות.צלחות BREMBO ורפידות ATE.

צלחות עלו 250 שקל - במדביק

רפידות עלו לי 200 שקל , קצת יקר לא ? לא נורא.

עבודה 150 שקל.

סה"כ 600 שקלים.

התקשרתי למוסך "שרתון" רק בשביל לקבל הצעת מחיר.

680 חלקים מקוריים לא כולל מע"מ.

עכשיו , מה כל כך מסובך בהחלפת ברקסים שבמוסך מורשה הוא מרשה לעצמו לגבות סכומים כאלו.

נמאס נשבר הז*ן.

 

אייל

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם

ההכרות שלי עם המוסך היא רחוקה בעבר.

ראש מנוע שבוצע ב-BX, הח' בומבות וטיפול "גדול" היו ללא טענות.

כמו כן רכבים אשר מגיעים דרכם אלי לטסט נמצאים תקינים ללא רבב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...