Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3261 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים, לאחרונה נתקלתי ברעש מאוד מעצבן שמגיע מאזור הדשבורד בעת סיבוב הסוויצ' והתנעת האוטו, הרעש נמשך כחצי דקה ומפסיק לגמרי, האם מישהו נתקל בתופעה? מדובר במאזדה 3 אקטיב 2010.

אני מצרף סרטון כדי להבין על מה אני מדבר. אשמח לעזרה, תודה.

https://photos.google.com/photo/AF1QipPwtF9oIpH6SXqJnzY4_l7KCV6kYVvjSx53Ov6u

פורסם (נערך)

נשמע כמו מנוע חשמלי של אחד המדפים של מערכת המיזוג, אם זה סירקולצית אוויר או עירבול חום וקור.

 

תפרק פלסטיקה מתחת לתא כפפות, משמאל. ומימין לדוושת הגז, ותנסה לזהות את המנוע. הכל שם בד"כ מפסלטיק וכנראה שנטחן אחד מגלגלי השיניים.

 

עריכה: אכן מנוע סירקולציה פנימית, אבל לא כל כך פשוט כמו שתיארתי, בכל זאת מדובר במאזדה 3 וידוע שהיא מאוד נאחסית לטיפול. יש לך פה את כל המידע שתצטרך כולל סרטון עם אותו הרעש בדיוק, ומק"ט של החלק:

 

http://sidesonic.blogspot.co.il/2015/05/mazda-3-bl-hvac-air-actuator-replacement.html

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

עריכה: אכן מנוע סירקולציה פנימית, אבל לא כל כך פשוט כמו שתיארתי, בכל זאת מדובר במאזדה 3 וידוע שהיא מאוד נאחסית לטיפול. יש לך פה את כל המידע שתצטרך כולל סרטון עם אותו הרעש בדיוק, ומק"ט של החלק:

 

http://sidesonic.blogspot.co.il/2015/05/mazda-3-bl-hvac-air-actuator-replacement.html

 

אכן נראה כמו הבעיה שלי, תודה רבה על העזרה, אנסה לפתור את הבעיה כפי שמסבירים פה, אחזור לעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...