Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה באמת השתנה באאוטלנדר 2017? (או, מה באמת אני רוצה עכשיו?)


ceyal
שימו לב! השרשור הזה בן 2522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם האאוטלנדר היה נראה ככה, כולם היו משדרגים אבל הפער בין הדגם שתכנן היצרן לבין המציאות הוא ענק

 

אני לא יודע על מה אתה מדבר, פעם ראשונה שאני רואה את התמונה הזאת... אבל סקודה יצאו בהצהרות שכך יראה הקודיאק העתידי, ואכן בכל מה שקשור לעיצוב חיצוני - הקונספט זהה כמעט לגמרי לתוצאה הסופית, אבל בתוך הרכב לא רואים אפילו משהו שמזכיר את הקונספט. כאילו מישהו אמר לסקודה "התחרפנתם? מי יקנה אאודי עכשיו?"

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

גם אאודי לא נראית ככה. יש לך שם חצי דאשבורד שכולו מסך, נראה לך באמת שיעשו כזה דבר?

כנ"ל לגבי מה שנראה מעיין פלאפון בידיות הדלת.

זה עיצוב שרחוק מהמציאות בה אנחנו חיים. לא נראה שאי פעם מישהו בסקודה אמר שככה תראה הקודיאק.

זה סתם עוד תמונת קונספט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אאודי לא נראית ככה. יש לך שם חצי דאשבורד שכולו מסך, נראה לך באמת שיעשו כזה דבר?

 

נעים להכיר, מרצדס S Class מהדור הנוכחי.2017_mercedes_benz_s_class_dashboard.jpg

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרצדס לקחו את המסך המולטימדיה והצמידו אותו לצג הראשי של הנהג.

בסקודה יש מסך נפרד לחלוטין לנוסע ליד הנהג בנוסף לעוד מסך עצום שיש לנהג.

ושאני אבין, אם מרצדס עשו משהו דומה לתמונת קונספט אתה מצפה מסקודה לעשות כזה דבר? כי אז כבר עדיף שתקנה S CLASS וזהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצג בS Class עצום. בתמונה קצת קשה להעביר את זה, במציאות זה בדיוק כמו שתיארת - חצי דשבורד.

טכנולוגיות מתחילות ברכבי יוקרה ומשם זולגות מטה. ABS בצורתה המודרנית הופיעה לראשונה בS Class והיום נמצאת בכל רכב.

היום זה רק בS Class, מחרתיים בפיאט פנדה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשאל את השאלה בפעם המליון - אני מניח שאם יש קונספט, אז יש כבר תיכנון ועיצוב ונותר רק לבצע.

 

אז מה כבר העלות של שני מסכים + שני דמוי פלאפונים במשענת הנוסעים + מסך קטן בקונסולה האמצעית?

 

עוד 1000 דולר? לא יתאים למחיר האסטרונומי שממילא תקעו לסקודיאק הזה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עיצוב קונספט לא אומר שיש היתכנות הנדסית, או תקציבית, או רעיונית - נחמד לתקוע מסכים בכל פינה. אבל הם גם צריכים לעשות משהו. הגיוני שלא מצאו להם שימוש מעשי. אפיון של ממשק כזה יעלה הון תועפות שאין הצדקה להוציא ברעב עממי, יהא מחירו מופרך ככל שנראה לך.

1,000 דולר לרכב, פלוס התאמות בפס הייצור, פלוס עלויות אפיון ופיתוח, פלוס תוספת מיסים - אתה מדבר על תוספת של עשרות אלפי שקלים לרכב עממי.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם שמתי את זה בשרשור על הקודיאק ויסלחו לי העורכים (או שלא...?), אבל מתאים גם פה.

 

רכבי פנאי 7 מושבים במבחן השוואתי

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4987303,00.html

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נעים להכיר, מרצדס S Class מהדור הנוכחי.[ATTACH]490945[/ATTACH]

 

הקונספט של הקודיאק הרבה יותר מרשים...

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם שמתי את זה בשרשור על הקודיאק ויסלחו לי העורכים (או שלא...?), אבל מתאים גם פה.

 

רכבי פנאי 7 מושבים במבחן השוואתי

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4987303,00.html

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מבחן מוטה לחלוטין, שסובל מהרבה דעות קדומות.

 

כבר בפתיח הוא מציין שהאאוטלנדר הכי מכוער (לא חשוב שאחר כך הוא מציין כמה האחרים לא משהו) - כשאני מסתכל על התמונה הקבוצתית, הוא נראה לי הכי מרשים מביניהם, הכי חדשני, הכי יפה. אמנם העיצוב הפנימי מיושן - אבל הסקודה לא יותר טוב (הניסן לוקח בקטגוריה הזאת).

 

הוא כותב שהאאוטלנדר לא נוח - מהניסיון האישי שלי, הוא נוח מאוד. הרגשה כאילו משייטים בספינה נינוחה, כמו הליכה בנעליים מרופדות במיוחד. לא דיברתי על זה שבסקודיאק (לפי מבחני רכב שקראתי!) הנוחות העירונית לא משהו בכלל אבל אני מתמקד פה בניסיון האישי שלי עם האאוטלנדר.

 

הוא מתלונן על רעשי רוח - אין בכלל כאלה במהירות סבירה, גם במהירות גבוהה הם מועטים בזכות הבידוד שנוסף, ובכל מקרה אין כאן משהו שונה מהרעשים של הסקודיאק.

 

האצה מהמקום - האאוטלנדר מזנק בקלילות וזה פרט חשוב מאוד (שאני כמובן מרגיש על בשרי ושאף אחד לא יספר לי סיפורים), בסקודיאק יש השהיית טורבו ובניסן אין לי מושג אבל זה 20 כ"ס פחות מהאאוטלנדר.

 

הניסן סיים במקום שני והאאוטלנדר אחרון, כשמבחינת מרווח ושטח חלונות ואור האאוטלנדר מנצח את שני האחרים (את הניסן בוודאי) וזהו בעצם הפרמטר הכי חשוב למשפחות שצריכים 7 מקומות ולא סתם סאב, אבל הפרמטר הזה נדחק לפינה כאילו מדובר במשהו שולי.

 

יש עוד הבדלים כמו מערכת מצויינת וידידותית באאוטלנדר מול סקודיאק, סאנרוף שנותן גם הוא תחושת אור ואיוורור, והכתב בכלל לא התעכב על הפרטים ה"קטנים" כמו סחירות אמינות (יצרן שנותן שנתיים אחריות הוא בעצמו לא מאמין במוצר שלו. לא נשכח שמקס סיפר כאן על 450 רכבי ואג בצי הרכב שלו *שבכולם* התקלקל גיר בשלב מסויים) ועלות טיפולים וחלקים. זה מבחן אובייקטיבי?

 

דעתי היא שהיתרון של סקודיאק הוא בזמינות הכח שלו, יהיה יותר כיף להרביץ איתו מפקק לפקק או מרמזור לרמזור, תא המטען שלו מכיל 100 ליטרים נוספים וחשובים וגם בפתיחת 7 מקומות יש לו יתרון חשוב, ויש לו פתחי מיזוג לשורה השניה.

 

אלה הם יתרונות *אמיתיים* שיש לסקודיאק על אאוטלנדר ועכשיו צריך לשקלל אותם מול החסרונות.

 

לניסן יש יתרון אמיתי של עיצוב פנים יותר חדשני. פה מסתיים היתרון היחיד שלו ומתחילים החסרונות המהותיים.

 

ההמלצה הסופית כמובן תהיה בדיוק כמו חכמת ההמונים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נמאס לך לזבל כל שרשור עם התגובות המגוכחות והילדותיות שלך? הבנו, האאוטלאנדר היה וישאר הרכב הכי טוב בעולם. צא לנו מהוריד כבר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת חלאס. התגובה שלך צפויה כי פגעו בציפור נפשך. לא הבנתי איך הכתבה מוטה רק בגלל שאתה חושב אחרת מהם?

בכל אופן, אני אומר שוב, אין לך שום זכות (כן אהיה בוטה משהו) לבקר את הקודיאק מבלי שאפילו ישבת בה, שלא לומר נהגת בה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2522 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...