Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3284 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי בחודשיים האחרונים רעש בזמן הנסיעה ברכב, הרעש התחיל להיות יותר חזק בזמן האחרון-רעש של משהו שמסתובב מופיע בעיקר בזמן שאני עוזב את הרגל מהגז

הייתי ב-2 מוסכים ולא מצאו את הבעיה

אתמול משום מה שהתחלתי נסיעה האוטו בקושי הצליח לתקדם - רק בתחילת הנסיעה- כל פעם שנעצרתי היה צריך להגיע ל-3.5 בשעון הטורים

 

היום משהו מה זה נעלם

 

 

יש לכם מושג ממה זה???

פורסם

אל תקח סיכון - אם זו חגורת טיימינג/מותחן שלה ואחד מהם ישבר או יקרע,המנוע יחזיר נשמתו לאלוהי הקוריאניות וחבל.כמובן,שיש לפנות למוסך ולמצו7א את מקור הרעש ולטפל בהתאם.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
אל תקח סיכון - אם זו חגורת טיימינג/מותחן שלה ואחד מהם ישבר או יקרע,המנוע יחזיר נשמתו לאלוהי הקוריאניות וחבל.כמובן,שיש לפנות למוסך ולמצו7א את מקור הרעש ולטפל בהתאם.

 

 

חגורת טיימינג הוחלפה לפני 3 חודשים

הייתי במוסך נוסף ואמרו לי שכנראה שהבעיה מהגיר ואמרו לי לא לגעת בזה עד שלא יהיה מה לעשות ויהיה דרוש שיפוץ,המכונאי עשה נסיעת מבחן באוטו ושמע את הרעשים

 

רציתי לדעת האם כדאי לנסות להחליף שמן גיר+מסנן, כי בפעם האחרונה שבוצע החלפה זה היה ב-67000 ק"מ

ועכשיו אני נמצא ב- 124000 ק"מ

 

דרך אגב בימים האחרונים הרעש עדיין מופיע אבל עכשיו לפעמים בזמן נסיעה הגיר לא מחליף הילוך זה בדרך כלל קורה בסביבות ה-80 קמ"ש שהוא מושך את ההילוך

 

תודה לעוזרים

פורסם

ניסיתי להקליט אבל לא שומעים את זה בקובץ הידאו/אודיו

דרך אגב לא יודע אם זה יעזור לפתרון הבעיה

אבל ברגע שאני מעביר לדוגמא מ-P ל-D ויש את הבעיה שהוא בקושי מצליח לנסוע אני מכבה את האוטו ומדליק מחדש ומעביר ל-D והכל עובד רגיל

יש לציין שהבעיה של הרעשים/העברת הילוכים התחילה לדעתי ברגע שהתחלתי להגיע באופן קבוע למקום שיש בו במפרים-הרבה במפרים של חניון

 

האם החלפת שמן גיר+פילטר יכולים לפתור את הבעיה?

פורסם

זה נשמע כמו ביקור אצל מכון גירים ולא מוסך ,כי מוסך יעביר את העבודה למכון גירים במידה ומדובר בשיפוץ.

כמה שנים עברו מאז החלפת שמן הגיר?

בכל מקרה החלפת שמן גיר ופילטר גיר זה צעד ראשון לפני כל טיפול מעמיק יותר.

פורסם

האם כאשר הרכב בעמידה, וידית הממסרה / הגיר ב N או P ואתה לוחץ על דוושת התאוצה / הגז.

סיבובי המנוע עולים טוב.

אם סיבובי המנוע לא עולים טוב, כאשר הממסרה לא מחוברת - הבעיה במנוע.

 

אם הם עולים טוב, צריך לבדוק את הממסרה , וגם את הבלמים.

אולי בלמים לחוצים קצת, או הנד-ברקס / אמברקס תפוס.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...