Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לחברי הפורום.

 

ברשותי דהייטסו סיריון 2007 לאחרונה בעת לחיצה על דוושת הבלמים החלו לשקוע ולהגיע עד כמעט מטה כדי שהרכב יבלום. כשלקחתי למוסך בדקו, דיסקיות הבלמים ונוזל ושמן הבלמים נמצאו תקינים. לכן חשבו שלבטח מדובר במשאבת הבלם המרכזית וגם זו נשללה.

לאחר כמה שעות אני מקבל שיחה ונאמר לי כי ה- ABS נמצא כי הוא הגורם לבעיה וצריך להחליפו. לי ידוע שה ABS הוא למניעת נעילת הגלגלים בבלימת חירום, לכן לא הבנתי למה זאת הבעיה ולמה היא קשורה לשקיעת הבלמים?

האם אוכל לקבל הסבר האם באמת יתכן וה- ABS קשורה לשקיעת הבלמים ולבעיית לחיצת הבלמים?

כמה אמור לעלות החלק הזה מקורי וחלופי משומש?

 

אודה מאוד לעוזרים להבין

עריכה אחרונה על ידי מאורוש
פורסם

מערכת (אם יש-ABS/(TC בודקים עם סורק בזמן הנהיגה

אז אפשר להגיד משהו

p.s

יכול להיות בעיה עם משאבה חשמלית של יחידה הידראולית ABS

פורסם

לבדוק לפני החלפת חלקים נוספים,שמגבר הבלם (בוסטר) מתפקד כראוי.

50% הבעיה שם , 50% במה שהמוסך מצא.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רוב הסיכויים שהמוסך צודק הבעייה נעוצה ביחידה הידראולית של יחידת ABS .

אין קשר למגבר הבלם ( בוסטר).

ולא ניתן לראות בסורק שום דבר המצביע על התקלה המכאנית בתוך היחידה גם עם בתוכנה יש TC/ESP .

יש להחליף את יחידת ה ABS לאחרת בעלת אותו המק"ט בדיוק.

 

חיים יוד.

פורסם
רוב הסיכויים שהמוסך צודק הבעייה נעוצה ביחידה הידראולית של יחידת ABS .

אין קשר למגבר הבלם ( בוסטר).

ולא ניתן לראות בסורק שום דבר המצביע על התקלה המכאנית בתוך היחידה גם עם בתוכנה יש TC/ESP .

יש להחליף את יחידת ה ABS לאחרת בעלת אותו המק"ט בדיוק.

 

חיים יוד.

לא הייתי כל כך קטגוריאלי

זה תלוי איזה סורק יש במוסך ואיזה SOFT+מעבד אצל כרטיס ABS

פורסם

גרשון ידידי אני אשמח ללמוד על איזה פרמטרים בסורק אני אמור להתמקד בתקלה זו במע ה abs אולי אני מפספס משהו כי יש ברשותי סורק מקורי עם תכנה מקורית

חיים יוד

פורסם

מהירות סיבובי גלגלים ועמידתם למהירות של רכב

DATA STREAM דרכ CAN protocol בין הכרטיסים של מנוע ותיבת הילוכים-אם אוטומטית וABS

בדיקת פעולה משאבה+shuttle valve

כל זה עם KTS BOSCH

פורסם

חיים יוד וגרשון, האם תוכלו להסביר לי כיצד יש קשר בין מערכת הABS שאחראית לנעילת הגלגים לבין שקיעת דוושת הבלם?

הריי משאבת בלם מרכזית, רפידות, דיקסקיות נוזל בלמים וכו׳ נמצאו תקינות לכאורה!

כיצד החלפת מערכת ABS קשורה לתיקון בעיית שקיעת הבלמים ולבלימה תקינה של הרכב?

פורסם

דוושת הבלם יורדת עד הרצפה:

1.הייתי עושה כמו שכתב בהודעה 7,2

2.אם הכל בסדר-החלפת נוזל בלמים

3.אם לא עוזר-החלפת מאסטר צילינדר

4.brake proportioning valve.....?

פורסם

אכן היחידה ההידראולית של ABS עלולה לגרום לתופעה הזאת וזאת בגלל דליפה פנימית.

לא חושב שיש פרמטר שעוזר לבצע אבחון של זה, אלא לבצע בפועל הפרדה בין המשאבה המרכזית לבין היחידה של ה ABS ואז לבודד את הבעיה.

יתכן שאפשר לבצע הפעלה עם סורק של השסתומים כניסה של היחידת ABS ואז זה למעשה עושה את ההפרדה ואז מאבחנים האם עדיין דוושה נופלת או שלא.

פורסם

תודה לכם על התגובות. ונואמר שאכן הפתרון לבעיית שקיעת הבלמים היא מערכת הABS.

כמה כסף לדעתכם אמור לעלות (שיעור המחיר) החלפת מודול חלק הABS לדהייטסו סיריון 2007? מקורי או חלופי.

אני שואל בכדי לדעת שלא מייקרים או מביאים לי מחיר גבוה מהרגיל אותי.

פורסם
תודה לכם על התגובות. ונואמר שאכן הפתרון לבעיית שקיעת הבלמים היא מערכת הABS.

כמה כסף לדעתכם אמור לעלות (שיעור המחיר) החלפת מודול חלק הABS לדהייטסו סיריון 2007? מקורי או חלופי.

אני שואל בכדי לדעת שלא מייקרים או מביאים לי מחיר גבוה מהרגיל אותי.

דהייטסו לא מיוצרת מערכת ABS:-D

×
×
  • תוכן חדש...