Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי צירייה ימין לאחר שרוקנתי את השמן גיר אוטומט מהבורג ניקוז, לא ברור לי כמה שמן עליי להכניס.

המדיד לא יציב בקביעותיו. שרוקנתי יצאו כמה ליטרים, אבל לא מדדתי.

כמה שמן נכנס בתיבה לאחר ריקון מהבורג ניקוז.

פורסם

החלפה ראשונה. נכנס 3.1 ליטר.

יצא קפה שחור מקולקל, לא שמן.

הציריות היו גמורות. צד ימין הוחלף ונוקז שמן גיר ובשבת

אחליף צירייה שמאל ואנקז שוב שמן גיר.

מקווה שבפעמיים ניקוז, ישאר בגיר שמן חדש עם כמה שפחות הגועל נפש שהיה בגיר.

בניקוז השני יפורק הקרטר ויוחלף הפילטר גיר.

פורסם

רכב של חמי. לא שאלתי אותו בעניין שיפור. רק התעניינתי לבעיות שצצו לאחר הניקוז. ואין בעיות.

פורסם

מקווה מאוד שלא יהיו לו בעיות.

גם לי החליפו שמן גיר ב200K כשלא הוחלף בכלל\לא הוחלף המון זמן והגיר השתגע. אחר כך, חזר לעצמו כי נדמה לי שטויוטה קיבעה את הגיר והמנוע לא משנה מה יהיה, אבל אין ספק שצריך להיזהר עם החלפות לא מסודרות!

 

כמו שציינתי, בקורולה הזו מחליפים כל 60K או 3 שנים.

 

ד"א, כמה ק"מ יש לו שהציריות הלכו ?

 

אצלי 285 אלף ק"מ והציריות עדיין מקוריות, מה שכן גומיות נקרעות מדי פעם, דוד שלי תמיד היה שם לב ומחליף לי בזמן. הגומיות החליפיות מחזיקות בלחץ 8-10K ק"מ.

×
×
  • תוכן חדש...