Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ומנין לך שזה שהשתחל לך לחניה לא מחפש חניה כבר 31 דקות במקום 30 עם ילד שיש לו אנגינה במושב האחורי? כשמחפשים חניה יש שתי ברירות, או להשלים עם זה שפיספסת, או לדגול בבריונות כביש ולתקוע את כל התנועה מאחורה עד שהרכב מפנה את המקום (אישית, אני לא עושה את זה - גם אם חיפשתי חניה חצי שעה ואני יולדת).

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

^^^

ערס מצוי בן 25 עם מנת משכל של הן 4, שהתגובה היחידה שהצליח להוציא מהפה היתה "אני שם עליך #ין", זה לא בדיוק מי שתיארת...

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

מה שצריך לעזור זה מערכת בטיחות אקטיבית. "מערכת בטיחות אקטיבית" - זה לא בלימה אוטונומית או סתיה מנתיב וכל החרתא, אלא חבר ז'לוב אוקראיני עם מקל בייסבול. ))) מגיע רק בתוספת תשלום לכל דגם)))

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

כמה פעמים שהייתי בסיטואציה הזו , תל אביבי לשעבר ותושב גבעתיים כרגע ...

מצד שני אני עדיין לא אבא :wink:

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

אף פעם לא הבנתי אנשים שמזלזלים פוגעים באנשים אבל משאירים אחריהם רכוש ששוה מאות אלפי שקלים סמוך לנפגע [emoji1]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
לא הבנתי דניאל, מדבריך נדמה, כי אחרי חצי שעה של חיפושים, עם ילד חולה ברכב, כשאתה מגלה שממש לידך מתפנה חניה, ואין לך איך לסוע אחורה, אלא רק להתקדם טיפונת ולחזור, אז הפתרון הוא לוותר?

אני, וכל אחד שאני מכיר, היה שם לב שיש מישהו שמאותת שמאלה ונוסע אחורה, ובלי להיות גאון, להבין שהוא ממתין לחניה.

והיה והיינו "מתעלמים" מזה במחשבה (יותר נכון בתקווה) שהוא סתם עושה רוורס, והיינו תופסים את החנייה, והוא היה ניגש אלינו עם אותה תגובה ("סליחה, אבל הייתי פה לפניך וחיכיתי שהגברת תצא כדי להכנס במקומה"), אז מבלי להתווכח, היינו מפנים את החניה וממשיכים בחיפוש.

אבל, לא כולנו אותו דבר, ולא כולנו מתחשבים באחרים, ומבחינתי לפחות, זה האישיו.(אבל שוב, זה רק אני)

הפתרון היה לבקש את החנייה יפה ולא בגלל שמגיע לך, אלא בגלל שאתה מבקש התחשבות במצבך.

הרי ברור היה גם לך שחוקית זאת כבר לא הייתה החנייה שלך, זאת הסיטואציה שתארת, הנה כך כתבת "ברור לכולם שממתינים לפני הרכב ולא אחריו."

 

כל מה שנשאר לך זה להלין על ההתנהגות הלא מתפשרת והמזלזלת של זה שחוקית כן תפס את החנייה.

 

חטאת למטרה עם הכותרת ושחררת קיטור ואני מקווה שזה עכשיו בסדר ולילדך שלום ובריאות.

פורסם

לא ברור לי הקטע של ממתינים לפני הרכב ולא אחריו. למה להיות סוציומט ולחסום את כל התנועה? אם אין מקום להמתין מבלי לחסום את התנועה ולא מדובר בשלוש שניות, אני מוותר על החנייה.

פורסם
לא ברור לי הקטע של ממתינים לפני הרכב ולא אחריו. למה להיות סוציומט ולחסום את כל התנועה? אם אין מקום להמתין מבלי לחסום את התנועה ולא מדובר בשלוש שניות, אני מוותר על החנייה.

מקובל לגמרי, על אחת כמה וכמה באזור עם מצוקת חנייה.

פורסם

עשית בשכל....עם כמות הע.... שיש במדינה

הנשק הקר והחם.לך תדע מה יקרה בגלל סכסוך טיפשי על חניה ועוד עם ילד באוטו.

טוב עשית ...נושמים וסופרים 10 שניות .לא קרה כלום.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

אוי תפסיקו לדבר שטויות אין שום חוק אם אתה לפני או אחרי החניה

הייתי בסיטואציה שהיה נהג שהתכוון לפנות את החניה המתנתי מאחריו ונתתי לו לצאת, לא הייתה תנועה שחסמתי, הוא יצא מהחניה ואני התקדמתי בשביל להכניס לרברס ולהחנות

כשאני נוסע ברברס פתאום מגיע איזה מבוגר רוסי ומחנה לי בחניה

 

אף פעם לא הבנתי אנשים שמזלזלים פוגעים באנשים אבל משאירים אחריהם רכוש ששוה מאות אלפי שקלים סמוך לנפגע [emoji1]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

המחשבה שלי בידיוק

פורסם

בחיפה קוראים לזה "תל אביבית"

 

לאף אחד אין באמת בעלות על חניה ציבורית, אם כי פעם קראתי שיש בפסיכולוגיה איזה מושג של "בעלות זמנית" - כזה שגורם לאנשים להתעכב בחניה כאשר מישהו ממתין שתתפנה. כן - זה נחקר ונמצא שכאשר מישהו ממתין לחניה הנהג החונה מתעכב בפינוי, אאל"ט בממוצע איזה 20 שניות. אבל קראתי את זה לפני המון שנים אז אל תתפסו אותי בזמנים.

 

בכל מקרה - עדיף לא להתעסק עם הערס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...