Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדרך הכי מהירה וקלה לחתוך לכה של דיימלר,אאודי ב.מ.וו שאני מכיר היא באמצעות SHC300 של מנזרנה בשילוב עם פרוות כבש מריני וכמובן רוטרית (לא מומלץ למתחילים) אפשר לעשות חור בפח! לגבי משחת מט, היא יותר מומלצת לצבעי רכב לביצוע הכנת שטח מחוספס ונקי מסביב לחלק אותו הם מתכוונים לצבוע לשם טשטוש החיבור. שריטות עומק עדיף ללטש עם נייר לטש יבש P1500 ולא עם משחת מט ברמה של P1000 ומה גם שהמשחה עם המים יוצרים בוצה שמסתירה את השריטות בזמן העבודה.

פורסם
את 2 המיקרון הראשונים אתה עובר בקלות כבר במעבר הראשון של הקומפאונד, ולגבי יתרת המיקרונים "הרכים" הם רכים רק יחסית לדיימלר אבל ממש לא כמו לכה של הונדה לשם דוגמא! אם נדייק, החוזק של שכבת הלכה התחתונה היא בערך 2H.

 

מצטער על ההטעיה (my bad) 8) אבל השכבה היא לא 2 מיקרון היא בערך 5-6. לכן אתה צודק לגמרי בקשר ל 2 מיקרון הראשונים אבל בדרך כלל שריטות הן יותר מ 2 מיקרון אבל השתדלתי מאד להשאר בתחון הזה ולא להוריד יותר. כאמור לא הגעתי בכלל ללקה הרכה שמתחת. Pain in the ass לעבוד על הצבע הזה. ואני בודק פאד מיקרופייבר שאנ אקבל עם ה rupes 15 שלי אם תהיה לי יתר קלות בחיתוך על צבע כזה.

×
×
  • תוכן חדש...