Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי אופל אסטרה טורבו 2012 ולאחרונה התחילה לי בעיה בגיר .

לאחר נסיעה ממושכת שהגיר מתחמם אני מקבל תקלת מנוע בחיבור לOBD באפליקציה אני מקבל תקלה :

"P0700 Transmission Control System (MIL Request)".

ושאני נמצא בהילוך נמוך ונותן גז הרכב כמעט ולא מגיב ובקושי מאיץ.

עושה רושם שהרוורס מגיב טוב.

לאחר שהרכב מתקרר הגיר חוזר לתפקוד רגיל.

הלכתי למוסך של שיפוץ גירים ורק על חיבור למחשב לבדיקה רצה כמעט 300 שקל לכן הלכתי משם .

רעיונות מה יכול להיות הבעיה ???

 

תודה מראש לכל העוזרים .

פורסם

כמה קמ עשה האוטו?

איזה יד?יש היסטוריית טיפולים?

אני היתי מחליף שמן גיר ופילטר גיר,לפני זה בודק את צבעו של השמן.

פורסם

אני יבדוק כמות שמן למרות שאני מאמין שאם היה חסר הייתי מקבל תקלה ברכב כי יש לו חישנים על הכל כמעט .

האוטו יד שניה עשה 68 אלף.

לגבי גירומטיק מי אלה ? איפה נמצאים ?

פורסם

בחיפה

אני יבדוק כמות שמן למרות שאני מאמין שאם היה חסר הייתי מקבל תקלה ברכב כי יש לו חישנים על הכל כמעט .

האוטו יד שניה עשה 68 אלף.

לגבי גירומטיק מי אלה ? איפה נמצאים ?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אוקי אז אחרי שלקחתי את הרכב לדודי אור (מוסך מורשה של אופל) אמרו לי שיש איזה כבל קאנבס מחובר לגיר שלא צריך להיות מחובר והם ניתקו אותו .

אין לי מושג איך הגיעו לזה אמרתי להם שלא ניראה לי קשור ושהרכב פרטי ואין סיבה שמישהו יחבר משהו שלא צריך להיות מחובר .

בכל מקרה התקלה חזרה שוב עוד באותו יום.

עובדה נוספת, שאני מרסט את התקלה דרך האפליקציה של הOBD הבעיה פיזית נעלמת (כנראה מנגנון הגנה או משהו כזה).

חזרתי לדודי אור שעשו בדיקה נוספת ואמרו צריך שיפוץ גיר ב9 אלף שקל:shock::shock::shock::shock::shock::shock:.

הלכתי למוסך נוסף שחושב שגם דרוש שיפוץ של גיר .

אני מתכוון ללכת גם למוסך בחולון שאומלץ לי פה על ידי אלון .

יש עוד רעיונות מה יכול להיות ? ואיך אני יכול לצאת מזה בזול ?

תודה מראש לעוזרים

פורסם

תתחיל מהזול- להחליף שמן גיר .

 

יצא לי להתקל בקריסה מוקדמת של דקסרון 6 של אופל, אפילו שלחן דגימות למעבדה בזמנו.

פורסם
לאחר נסיעה ממושכת שהגיר מתחמם...לאחר שהרכב מתקרר הגיר חוזר לתפקוד רגיל.

 

יש לך כאן בעיה בחום. לדעתי, זה יכול להיות, בין היתר, איכות לא תקינה של שמן הגיר או קירור לא תקין שלו ולא הייתי ממהר לרוץ על שיפוץ. לדעתי, צריך מתישהו לנטר את טמפרטורת השמן.

פורסם
יש לך כאן בעיה בחום. לדעתי, זה יכול להיות, בין היתר, איכות לא תקינה של שמן הגיר או קירור לא תקין שלו ולא הייתי ממהר לרוץ על שיפוץ. לדעתי, צריך מתישהו לנטר את טמפרטורת השמן.

 

עניין החום הוא תאוריה שלי העובדה היא שזה מתחיל אחרי חצי שעה ומפסיק אחרי זמן מסויים שהרכב כבוי (נשמע הגיוני שזה עניין של חום)

×
×
  • תוכן חדש...