Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3346 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשנים הראשונות של המנוע, הבעיה הייתה נפוצה יחסית ולהרבה מאד מנועים החליפו קיטים ע"ח היצרן/יבואן. עד השרשור הזה לא שמעתי על מנועים שיוצרו אחרי 2012 עם אותה בעיה.

 

דווקא באוקטביה החדשה (דור 3 ) , במנועי 1.2 היו הרבה יותר תקלות מאשר בקודמת . אפילו במנועים חדשים... נתקלתי באחת עם 600 ק"מ שקפצה השרשרת .

פורסם

באוקטביה החדשה יש את המנוע המעודכן עם רצועת תזמון ולא שרשרת. רק המנוע מהדור הראשון מצוייד בשרשרת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
באוקטביה החדשה יש את המנוע המעודכן עם רצועת תזמון ולא שרשרת. רק המנוע מהדור הראשון מצוייד בשרשרת.

מה היא האוקטביה החדשה?

פורסם

בוצע ריקול על גלגלת גל זיזים, חד משמעי .

 

הוחלפו רצועות גם כן, יצא לי להתקל גם בכאלו שנקרעו לפני הטיפול הראשון .

 

בייטי שלי בליסינג, 1.2 2014 יהי זכרה ברוך- באותו חודש הכל התפרק, 88,000 ק"מ .

 

מכטרוניקס+ שרשרת קפצה ללא רעשים חריגים טרם .

פורסם (נערך)

אוקיי, אז אתה מתייחס למנוע דור 2.0 שכולל רצועה ולא רלוונטי לשרשור הזה.

ב-2014 הייטי שווקה עדיין עם המנוע דור 1.0 (גם זאת לאחר מתיחת הפנים). ההבדלים בין שתי המנועים:

1) 16 שסתומים בדור 2.0 לעומת 8 בישן

2) רצועת תזמון בדור 2.0 לעומת שרשרת בישן

3) מערכת ניהול מנוע מתקדמת יותר התורמת לכך שמנוע דור 2.0 חסכוני יותר.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אז הייתי היום בבוקר במוסך של צ'מפיון ברעננה, קבעתי תור על הבוקר כדי להספיק את כל מה שתכננתי להיום ונסעתי במיוחד.

אני אחסוך את הקטע שלבחור שקיבל אותי אין מושג קלוש על הבעיה הזאת והיה לו פרצוף של כאילו נחתתי מהירח כשאמרתי לו שהרעש נובע מהשרשרת, הוא בתגובה אמר שיקרא לבוחן.

כעבור רבע שעה הגיע הבוחן והניע את הרכב, תשובתו הייתה - אני מכיר את הבעיה, תחזור לפה פעם נוספת בסוף היום, תשאיר את הרכב כדי שנניע אותו בבוקר כשהוא קר.

ואני שואל, היה קשה להגיד לי את בטלפון? הרי ידעתם למה אני בא. אז עכשיו שוב צריך לקבוע ושוב אני צריך לבזבז את היום החופש שלי מהלימודים בשביל לנסוע אליהם.

אעדכן בביקור הבא

×
×
  • תוכן חדש...