Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז תן לי להבין : כשאתה אומר עוד ילד אחד בדרך . אתה מתכוון לילד מזדמן של השכנים או ילד בתכנון המשפחה? לא הבנתי.

גלקסי יוכל להסיע שתי עגלות מהסוג הטלסקופי. למשל pliko p3 (או דומה) גם אם יש 7 נוסעים.

 

המשפחה מתרחבת בקרוב ל6 נפשות. אתה אומר שהיתרון היחסי של הפורד הוא רק בגודל הבגאז'? כי אז ל6 נוסעים האורלנדו אופציה טובה יותר.

סקודה סופרב 2006, 570k ק"מ. ז"ל

סיטרואן סקסו 2000, 180k ק"מ. ז"ל

סוזוקי בלנו 1998, 200K ק"מ

פורסם

אני חייב לומר שאני כרגע גם מחפש רכב (מחזיר קיה סיד סטיישן מהעבודה) הלכתי לבדוק אורלנדו והופתעתי לרעה. הכנסתי 2 בוסטרים וכיסא בטיחות מאחורה בקושי רב, בקיה הם נכנסים בלי בעיה, בנוסף לתחושתי המרווח הפנימי של האורלנדו היה קטן יותר משל הקיה.

וזה סתם עניין של טעם אבל הריפודים הרגישו לי מאוד מיושנים ולא נעימים למגע.

פורסם

בדקתי עכשיו עם השכנים בעלי אורלנדו 2015 בנזין. תא המטען בהחלט לא קיים. גם בתצורת 6 מושבים הוא עדיין קטן.

גם מושבי הנהג והנוסע מרגישים צפופים הרבה יותר מאשר בגלאקסי. חוזר להתלבט על רודיוס...

החיפוש שאינו נגמר... :(

סקודה סופרב 2006, 570k ק"מ. ז"ל

סיטרואן סקסו 2000, 180k ק"מ. ז"ל

סוזוקי בלנו 1998, 200K ק"מ

פורסם

הגלקסי מרווח משמעותית מהאורלנדו הן מבחינת המושבים ורוחב החלל הפנימי והן מבחינת תא המטען.

 

אנחנו לפני החלפת ה-smax שלנו וראיתי (כמעט) כל רכב 7-8 מקומות בסכונויות הרכב בארץ...

האורלנדו ודומיו (גם אצל ניסן, מיצובישי וכו') לא מספקים מרווח טוב כמו של ה-smax, ולנו שצריכים 6 מקומות כמעט קבוע, האופציות האלו לא רלוונטיות.

בשברולט בדקתי גם את הקאפטיבה אבל היא לא טובה יותר מהאורלנדו...

 

אם מבינים את עלויות האחזקה (צריכת דלק ומחירי חלפים), הגלאקסי מספק פתרון טוב מהשאר.

 

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

×
×
  • תוכן חדש...