Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

A1 ידנית מיד שניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

לאחר שנגנבה לי הפולו, אני מחפש לקנות רכב חדש שישמש אותי ביום יום.

אני מחפש רכב ידני, חזק, מהנה לנהיגה ומשהו קצת שונה מפיקנטו עממית שאפשר למצוא בכל פינה.

התקציב הוא עד אזור 70 אלף, ולפי הדרישות שלי, ה-A1 נותנת רושם שזה בדיוק מה שאני מחפש משנתונים 2012-2013.

 

עשיתי חיפוש באינטרנט ואלה הטענות העיקריות שמצאתי:

1. אבזור דל - לא מפריע לי חוץ מעניין מערכת שמע שכנראה אצטרך לשדרג בלי קשר.

2. מחיר גבוה יחסית למתחרות עם ירידת ערך חדה בשנים הראשונות - מכיוון שאיני קונה אוטו חדש, מה התמורה למחיר במקרה כזה?

3. קטן ולא פרקטי - לא מפריע לי.

 

יש עוד חסרונות שפספסתי?

 

חוץ מזה, בכמה צפויות לעלות העלויות החזקה ממה שאני רגיל בפולו (2012 ידנית) שהייתה לי, בלהתחשב בזה שאני עושה טיפולים במוסך רון?

וכמה עולה פחות או יותר לבטח אוטו כזה (לא נהג צעיר ולא חדש).

 

כמו כן אשמח לשמוע אם יש מחלות ידועות באוטו מהשנותים האלה ובכללי (מזכיר שמחפש רק ידני אז גיר ה-DSG לא רוולנטי פה).

פורסם

התקציב הוא עד אזור 70 אלף, ולפי הדרישות שלי, ה-A1 נותנת רושם שזה בדיוק מה שאני מחפש משנתונים 2012-2013.

תקציבך מאד גבולי לשנים הללו - בדוק את עצמך

 

עשיתי חיפוש באינטרנט ואלה הטענות העיקריות שמצאתי:

1. אבזור דל - לא מפריע לי חוץ מעניין מערכת שמע שכנראה אצטרך לשדרג בלי קשר.

2. מחיר גבוה יחסית למתחרות עם ירידת ערך חדה בשנים הראשונות - מכיוון שאיני קונה אוטו חדש, מה התמורה למחיר במקרה כזה?

לדעתי תמורה למחיר זה עניין סובייקטיבי, אחד יעדיף רכב יוקרה משומש, אחר יעדיף רכב עממי חדש.

3. קטן ולא פרקטי - לא מפריע לי.

 

יש עוד חסרונות שפספסתי?

 

חוץ מזה, בכמה צפויות לעלות העלויות החזקה ממה שאני רגיל בפולו (2012 ידנית) שהייתה לי, בלהתחשב בזה שאני עושה טיפולים במוסך רון?

תשאל את רון

וכמה עולה פחות או יותר לבטח אוטו כזה (לא נהג צעיר ולא חדש).

תבדוק ב-wobi

 

כמו כן אשמח לשמוע אם יש מחלות ידועות באוטו מהשנותים האלה ובכללי (מזכיר שמחפש רק ידני אז גיר ה-DSG לא רוולנטי פה).לא ידוע לי על מחלות כלשהן

 

בהצלחה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

המנוע 1.4 די אמין ונוח לטיפול, רק בדוק אם יש שם את הבעיה של המותחן טיימינג (ואם כן - החלפה יזומה פותרת את הבעיה).

מלבד זה, כל עוד הגיר ידני אין בעיות מיוחדות.

שלומי

פורסם

בעיית המותחן/שרשרת לא רלוונטית למנוע ה-1.4 הספציפי הזה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

טיפולים מכניים יעלו כמו בפולו.

טיפולים "קוסמטיים", למשל פחחות במקרה של תאונה או החלפה של כל מיני מכלולים בפנים הרכב - ברוב המקרים יותר יקר מהפולו.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

במנועי 1.8/2.0 (סדרת CDA) הראשונים (עד 2011 לערך)

במנועי 1.2 הייתה בעיה עם השרשרת עד 2012.

 

ל-1.4 עם מגדש הטורבו בלבד לא היו בעיות מותחנים/שרשרת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

נכון שאין הרבה כאלה למכירה, אבל כן יצא לי לראות כמה עם קילומטרג' בין 70-80 אלף ק"מ, יד ראשונה/שניה במחירים של 72-75 אלף, שזה סכום שאני יכול להתגמש איתו.

 

סה"כ נשמע שזה משהו שיכול להתאים לי, במיוחד לאור העבודה שאין לו תקלות נפוצות.

פורסם

אחרי שהתחלתי לחפש, מצאתי כמה מודעות ששוות בדיקה.

 

בינהן הייתה אחת שמשכה את תשומת לבי:

 

2013 - יד ראשונה,

57,000 ק"מ,

75,000 ש"ח.

 

הקאטצ' הוא שאין תמונות, ובתיאור רשומה מילה וחצי.

האם שווה לבדוק את זה או שזה מתכון לרכב בעייתי?

פורסם

זה לא מאזדה 3 שיש לך אלף לבחור - תרים טלפון, ותנסה להרגיש מי עומד מאחורי המודעה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למה דווקא A1? אם אתה מחפש רכב ידני, חזק ומהנה לנהיגה יש אופציות עדיפות בהרבה.

אבראט'- 500 או פונטו איבו שבמקרה מפורסמת אחת פה בפורום למכירה כרגע.

אלפא רומיאו מיטו

קורסה OPC

הונדה CRZ

DS3 שאומנם לא בעלת מוניטין אמין אבל תשאיר לך הרבה עודף בכיס (לעומת השאר) למקרה שמשהו יקרה.

אלו באמת רכבים שלא תמצא בכל פינה, עלות התחזוקה תהיי נמוכה יותר והביטוח יהיה זול יותר כנראה.

פורסם
אחרי שהתחלתי לחפש, מצאתי כמה מודעות ששוות בדיקה.

 

בינהן הייתה אחת שמשכה את תשומת לבי:

 

2013 - יד ראשונה,

57,000 ק"מ,

75,000 ש"ח.

 

הקאטצ' הוא שאין תמונות, ובתיאור רשומה מילה וחצי.

האם שווה לבדוק את זה או שזה מתכון לרכב בעייתי?

 

הודעה כזו לא בהכרח בעייתית. שווה להתקשר

×
×
  • תוכן חדש...