Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צולמתי עובר באדום...כמה שאלות...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7797 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמר, בדר"כ קטנועים של חברות שליחויות רשומים או על מוסכי השכרת קטנועים, או על החברה שבה עובד הבחור, קשה לי להאמין שמישהו יקח במקומו את הדו"ח.

 

יש עוד אפשרות לצאת מזה בטוב:

אם הוא עובד באיזה פיצה שכונתית שכל יום נוסעים בטוסטוס אחר, ולא מבצעים רישום מי נהג על איזה טוסטוס, אז הוא יכול פשוט להתנער.

 

האפשרות הכי טובה:

לוחית רישוי הייתה מזוהמת, תתפלל שזה ככה, ואז פשוט ניצלת מזה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
שמר, בדר"כ קטנועים של חברות שליחויות רשומים או על מוסכי השכרת קטנועים, או על החברה שבה עובד הבחור, קשה לי להאמין שמישהו יקח במקומו את הדו"ח.

 

יש עוד אפשרות לצאת מזה בטוב:

אם הוא עובד באיזה פיצה שכונתית שכל יום נוסעים בטוסטוס אחר, ולא מבצעים רישום מי נהג על איזה טוסטוס, אז הוא יכול פשוט להתנער.

 

האפשרות הכי טובה:

לוחית רישוי הייתה מזוהמת, תתפלל שזה ככה, ואז פשוט ניצלת מזה.

חחחח ואללה איזה רעיון, אור אתה גאון :)

Suzuki Jimny

פורסם

שמר, אז איך עובדת מצלמת רמזור? תמיד חשבתי שזה משקל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני אשמח לתגובת החברה פה... הרגע דיברתי עם חבר , בעל חברת שליחויות בת"א.

מצלמות הרמזור לא מצלמות קטנועים. הן לא מופעלות מהם והם נוסעים חופשי באדום.

יכול להיות שמדובר בשתי מערכות שונות של מצלמות? כי אני באמת מכיר רק את אלא שמופעלות ע"י משקל.

בברכה, יניב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני אשמח לתגובת החברה פה... הרגע דיברתי עם חבר , בעל חברת שליחויות בת"א.

מצלמות הרמזור לא מצלמות קטנועים. הן לא מופעלות מהם והם נוסעים חופשי באדום.

יכול להיות שמדובר בשתי מערכות שונות של מצלמות? כי אני באמת מכיר רק את אלא שמופעלות ע"י משקל.

בברכה, יניב.

תנסה לחפש, היה לאחרונה דיון ממצה בנושא.

פורסם
אני אשמח לתגובת החברה פה... הרגע דיברתי עם חבר , בעל חברת שליחויות בת"א.

מצלמות הרמזור לא מצלמות קטנועים. הן לא מופעלות מהם והם נוסעים חופשי באדום.

יכול להיות שמדובר בשתי מערכות שונות של מצלמות? כי אני באמת מכיר רק את אלא שמופעלות ע"י משקל.

בברכה, יניב.

זה פשוט לא נכון.

 

מצלמות רמזור ומהירות מופעלות גם מופעלות מקטנועים. אני כותב את זה מנסיון של חבר ומעבודה בחברת שליחויות.

בחברת השליחויות (חברה מאוד גדולה) שבה עבדתי בעבר כל הקטנועים היו רשומים ע"ש מנכ"ל החברה והבעלים שלה ולחברה היה רישום מדוייק וממוחשב מי ומתי נהג על מה. כל דו"ח כזה הגיע ישירות לשליח כולל הנקודות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...