Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום! אשמח לעצותיכם.

 

בשבוע שעבר רכשתי יונדאי i20 שנת 2010. אני מעוניין לעשות לו יישור קו, אבל לא מבין בזה הרבה.

 

הרכב עבר כ-82K ק"מ וטופל לאחרונה ביולי 2016 (בתקופת האחריות הוא טופל במוסך היבואן ולאחר מכן במוסך אחר). בבדיקה שלפני הקניה הבודק המליץ לעשות טיפול גדול במוסך היבואן ולבקש להחליף שמן גיר ונוזל קירור. בנוסף, כנראה יש צורך בהחלפת 2 צמיגים ובכיוון פרונט.

 

1. בהתחשב בגיל הרכב (כ-6.5 שנים) ובקילומטראז' (82K), איזה טיפול כדאי לעשות? 84 חודשים (שנראה קטן יחסית לפי המחירון לגולשי הפורום)? 75K? 90K?

 

2. האם באמת כדאי לעשות את היישור קו דווקא במוסך היבואן או שאפשר גם במוסך זול יותר? מה לגבי הטיפולים הבאים לאחר היישור קו? לא מפריע לי לשלם קצת יותר על טיפול במוסך יבואן אם זה שווה את זה, אבל מצד שני אני לא רוצה שישחטו אותי.

(אני מירושלים ולא ראיתי כאן יותר מדי חוות דעת על מוסכי יונדאי בירושלים, אבל אם הפרש המחירים מצדיק אולי שווה לי לקחת את הרכב לטיפול גם בכלמוביל יונדאי פ"ת, שראיתי שנותן הנחות לגולשי הפורום או למוסך אחר במרכז. בנוסף, יש לי שובר של 200 ש"ח לטיפול קטן במוסך יונדאי שקיבלתי בעת בדיקת משכון ושאני מניח שניתן להשתמש בו כדי לקזז חלק מעלות הטיפול.)

 

3. יש מוסכים ספציפיים מומלצים?

 

4. צריך לבקש / להתעקש על החלפת שמן גיל ונוזל קירור בנוסף או שזה חלק מהרוטינה של הטיפול? כשאבקש הצעות מחיר, איזה טווח נחשב סביר להחלפות האמורות?

 

5. אני מניח שצמיגים וכיוון פרונט כדאי בכל מקרה לבצע בנפרד ולא במוסך יבואן. האם אני צודק?

 

 

תודה רבה! מקווה שלא העמסתי עם כל השאלות.

פורסם

1-תסתכל בספר רכב לקראת הסוף שם רשום איזה טיפול צריך לבצע ומה עושים בו.

2-אתה ממש לא חייב ביבואן.

4-אם היבואן דורש החלפת נוזל גיר יחליפו לך.

5-יש פה ספוסנר ש TIRE CLUB מציע לבדוק איתו אולי תקבל צמיגים במחירים טובים.

כיוו פרונט אפשר גם ביבואן ואפשר בכול מכון עושה זאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כבעלים של יונדאי I20 שנת 2009 עם 200000 ק"מ, ממליץ לך לגשת ל"רמי שירותי רכב" ברחוב תושיה 4 תל אביב.

הוא לא מורשה יבואן אבל מומחה יונדאי ומשתמש רק בחלקים מקוריים.

אני מגיע אליו מאזור אשדוד.

כשניגשתי אליו הוא בדק את הרכב בדיקה מקיפה והמליץ לי מה ככן להחליף ומה לא.

פורסם (נערך)

תראה גם אני כבעל יונדאי עם נתונים דומים ( I30 2011 1.6 עם 54K קילומטרז כשקניתי) החלטתי לקחת למוסך מורשה יונדאי באשדוד ויישרתי קו להרבה דברים, לא היה זול, היה מחיר סביר למוסכי מורשה

היום בדיעבד ? לא הייתי עושה את זה, אולי היתי הולך למוסך אחר או עושה טיפולים לבד

אני ממליץ שתסתכל בעצמך או תיקח למוסך כלשהו, בהתאם לכמה שאתה מוכן להשקיע, המליצו לך פה על אחד, יש את כלמוביל שיעשה לך הנחה כחבר פורום

עזוב שמות טיפול גדול טיפול קטן, אפשר להסתכל על הכל ופשוט להחליף מה שצריך.

 

תוכל להיעזר בחברי הכנופיה שיעזרו לך לעשות טיפול ותחסוך הרבה כסף (אלא אם כן אתה צריך קבלות ותיעוד עבודות ואז זה משהו אחר ...)

חלפים תוכל לקנות ביונדאי שופ, תתקשר תבקש הצעת מחיר.

https://sites.google.com/site/knufiattipulim/

אם תרצה להיעזר בחברי הכנופיה

עריכה אחרונה על ידי RaMD
פורסם

אם היצרן הגדיר שבטיפול מסוים צריך להחליף נוזל קירור או שמן גיר אין פה מה להיסתכל,מחליפים לפי דרישות היצרן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

RaMD

 

עברתי על השרשורים על הכנופיה והאמת היא שזה נראה פרויקט מרשים וזה גם מסקרן מאוד, אבל אני בכל זאת חושש מענייני החוק. תודה בכל אופן!

×
×
  • תוכן חדש...