Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מכונת קפה בתקציב של 6K עם ראש E61


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני בעל מכונת קפה מנוף של לה פבוני מזה כמה שנים ואני רוצה לעבור למכונה חצי אוטומטית (מטחנה K3).

נכון לעכשיו ההתלבטות בין bezzera unica, rocket giotto ו- Lelit PL62S, ההתלבטות משיקולי תקציב בעיקרה כמו בכותרת התקציב 6K.

יש לי מספר שאלות:

האם ראש E61 אכן שווה את ההפרש במחיר ממכונות פשוטות יותר?

מלבד זאת, למישהו יש ניסיון עם אחת מהמכונות הנ"ל והוא ממליץ או לא ממליץ עליה?

דגשים מיוחדים לתחזוקה (סינון מים וכו')? אם למישהו יש המלצה על מכונות אחרות ששווה לשקול לקנות?

אני עוסק מורשה ולכן יכול להזדכות על מע"מ, האם כדאי לקנות מחול או בארץ?

איזה חנויות מומלצות לקניה בארץ ומחול?

אם למישהו יש המלצה על מכונות אחרות ששווה לשקול ולקנות?

 

תודה

פורסם

אהלן

אני בעליה הגאים מאד של הלליט. עשיתי מעבר ממכונת דוד יחיד ללא ראש E61, וההבדל הוא עצום.

 

תחזוקה - כמובן שההמלצה היא מים ממרכך. זה מונע כמעט את כל בעיות האבנית.

באופן אישי אני משתמש במים מהתמי 4 + פילטר (https://www.coffee-express.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%9C%D7%98%D7%A8-%D7%A9%D7%A8%D7%A3-%D7%A8%D7%96%D7%99%D7%9F). זה כמובן לא מספיק, אבל זה פתרון ביניים. אני גם חושב שזה קשור לקשיות המים באיזור המגורים.

 

רכשתי את המכונה שלי יד 2, והייתי ממליץ לך לבדוק גם את האופציה הזאת.

 

IMAG2056.jpg

 

תרגיש חופשי לשאול עוד שאלות :)

מתכון ל קפה נוטלה

×
×
  • תוכן חדש...