Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

רציתי לשים כותרת של "כישלון בטסט בגלל לוחיות רישוי!!!!!", אבל בתכלס :

הצבע השחור על הלוחיות שלי כבר קצת משופשף , בכ"ז בנות 5. לדעתי צביעה של השחור - אם יש משהו כזה תספיק כי הצבע הצהוב דיי חזק ואחיד.

אז איפה הכי טוב לקנות לוחיות חדשות בת"א/ ר"ג/ הרצלייה/ רעננה. מה המחירים?

יש מקום שרק צובע שחור?

תאורה אחת של הלוחית האחורית לא מאירה. אני אבדוק את הקונקטור אבל במידה וזו הנורהה: האם צריך להחליף את כל הגוף או שיש לזה נורה שאפשר להחליף? איפה קונים באזור ת"א?

תודה

פורסם

לוחית רישוי עושים במכוני הטסט, 60 שקל ללוחית או 2, לא זוכר בדיוק.

 

נורה ללוחית זה בדרך כלל מסוג t5/t10, בכל חנות לאביזרי רכב תוכל לקנות ולהחליף בדקה.

פורסם

פג'ו 107 2012.

אין לי צילום של הלוחית להעלות.השחור חטף אבנים קטנות לאורך השנים ויש כמה נקודות שהשתפשף או דהה.

אם יש מקום בת"א שעושה צביעה תרשמו בקשה כתובת, אבל אם ההפרש זניח ביחס ללוחית חדשה אני פשוט אתקין חדשה.

אם המחיר הוא 60 ש"ל לזוג לוחיות, אז אין מה לחשוב- רק תגידו לי איפה בת"א לעשות.

תודה

פורסם

50 שח ללוחית אחת, בפעם האחרונה שהחלפתי

 

אם המטרה לעבור את הטסט, טוש לורד שחור פרמננט יעשה את העבודה יותר בזול

 

אם החלטת להשקיע ולהחליף את הלוחיות, תעשה את זה ביחד עם הטסט. אין טעם להתברבר יותר מדי

פורסם

חברים: כבר הייתי בטסט ואלו 2 הליקויים היחידים שאני צריך לסדר: לוחיות ונורית/ תאורה ללוחית מאחור .

:)

לא היה לי זמן הבוקר ולכן לא סגרתי הכל במקום. יש לי כשבוע לסדר את זה.

אז אם למישהו יש כתובת למקום מומלץ ללוחיות, תודה.

ומה סוג הנורה (אם בכלל אפשר להחליף נורה) לגוף תאורה של לוחית לפג'ו 107

פורסם

במכון, איפה שעשית את הטסט. שם יחליפו לך לוחיות.

 

את הנורה תנסה להחליף לבד. אם לא מסתדר, אז גם במכון טסטים, בדיוק איפה שמחליפים לוחיות, במחלקת אביזרים יחליפו גם נורה. ייחבו כ 20-25 ש"ח על הנורה.

 

 

פורסם

תודה לכולם.

הבית של התאורה של הלוחית מתפרק והנורה בפנים היא W5W.

כזאת:

 

http://www.autostore.co.il/%D7%96%D7%95%D7%92-%D7%A0%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%AA-OSRAM-W5W.html

למישהו יש שם של מקום ספציפי שמוכר נורות לרכב בת"א/ ר"ג? חוץ מאוטו דיפו?

 

יש מקום ספציפי שמוכר לוחיות בת"א/ ר"ג? אני לא רוצה את הבאלאגן של מכון הרישוי.

פורסם

עברתי מבחן שנתי בדצמבר.

קניתי לוחית אחת ב-50 ש"ח (כי מצלמות חניונים לא היו מזהים מספר) ונאמר לי בפרוש שלוחית פגומה לא מכשילה מבחן.

פורסם

לגבי נורה - זה מוצר נפוץ, תוכל למצוא בכל חנות חלפים או כל פינה של מוצרי רכב, לפעמים אפילו בסופרמרקטים (כמו 'חצי חינם').

לגבי לוחיות - בין 50 ל 60 ש"ח ללוחית אחת בד"כ. אין טעם להתעקש, הכי פשוט במכון רישוי (גם ככה תגיע לשם בשביל שיחתמו

לך על תיקון הליקויים, לא חבל לטרטר את עצמך סתם בין מקומות?). אם אתה לא רוצה את המכון המסוים הזה, אתה יכול לגשת גם למכון אחר ולרכוש

שם לוחיות.

×
×
  • תוכן חדש...