Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - יום מובילי הדעה של "קארספורום"


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמובן שהתרשמות מרכב היא אישית אבל הדיסוננס בין ביצועי הרכב ובין הסופרלטיבים של ניר (לא רק בבידוד אלא גם ביכולות הספורטיביות (!?) קצת מעוררים תמיהה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ועל יחידת הכוח - "לעיתים היא מדמה פעולה של מנועי טורבו עם דחיפה קטנה שמדגדגת את העורף".

האמת, עד היום גבי תפוס מעוצמת התאוצה שלה, שצריכה להמדד בכוחות G, רק ספק אם נמצא מכשיר שיכול לעמוד בעוצמות כאלו..

האמת, די משעשע.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה אומנם נשמע משעשע, אבל זה די נכון. לא שהתאוצות נמדדות בG, אבל האופי של זמינות כוח באמת מזכיר טורבו, רק בלי ההשהיה (של הטורבו, אבל עם השהיה של ה"מועצה" שמחליטים מה וכמה לתת). בהיברידיות עם גיר רציף החוויה שונה, המנוע קודם צורח ואז משהו מתקבל.

 

מעניין שאף אחד לא התייחס למערכת מולטימדיה לא מקורית. ראיתי ביקורות בחו"ל, מערכת מולטימדיה המקורית כולל אינטגרציה מלאה עם הרכב, ניתן להציג זרימת כוח ושאר נתונים של הרכב.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במכוניות המוגדשות של ימינו אין שום השהייה.

פשוט מרגישים שהנפח גדול יותר מזה שבפועל.

לאיוניק ביצועים משפחתיים סבירים ותו לא.

כל הקומפקטיות המוגדשות מרגישות זריזות ממנה בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, מה הקשר בין ביצועים להרגשה? לא כל דבר אפשר למדוד בשניות של פרוספקט.

יוניק לא מכונית זריזה - זה נכון. למישהו זה חשוב והוא יקנה רכב טורבו ולמישהו יותר חשובים דברים אחרים. אבל זה לא סותר שביוניק מרגישים התערבות של מנוע חשמלי, ההתערבות מרגישה כמו טורבו (אם יש טורבו זה לא אומר שהרכב בהכרח יהיה מהיר, למשל אוטובוס).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב, בשביל מה הויכוח, זה הרי ברור לחלוטין שהוא לגמרי עף על עצמו שם בקטע של הביצועים.

 

המהירות שנערמה על הסקאלה בירידה מהרי הצפון לא הייתה גבוהה באופן חריג, אבל מחצית מהסיבובים היו עם פוטנציאל לרפלקס הקאות. שינויי הכיוון גרמו לכך שהמשקל של האיוניק היה שתול מקדימה והזנב הרגיש משוחרר קרוב לשוליים. למרבה הפלא, המכונית ההיברידית החדשה של יונדאי לא הרימה דגל לבן, אלא הפגינה החלטיות ונטעה את שלדתה בכביש. המושבים אחזו את כלוב הצלעות היטב ואפילו שצמיגי המישלן חרקו,

 

רפלקס הקאה (שלא ממש קשור לכאן אלא יותר לבוק-מרקס המועדפים על חלקנו...)?

מושבים אחזו את כלוב הצלעות?

 

WTF?

 

אגב, אלה הם המושבים חובקי כלוב הצלעות...

 

2292790-5.jpg?crop=w970

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, תיאורים מוגזמים. אפשר לחשוב שזאת הייתה טיסה על F15. אני בדרך כלל לא קורא את הכתבות של אותו מדור, הפעם עשיתי חריגה כדי לראות מה עוד אנשים שחושבים על הרכב. אי אפשר להתייחס ברצינות לדברים שנכתבים בצורה כזאת (זה קצת מזכיר את השרשור על הנובירה שנראית כמו מרצדס וצריכת דלק 1/17).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מעניין שאף אחד לא התייחס למערכת מולטימדיה לא מקורית. ראיתי ביקורות בחו"ל, מערכת מולטימדיה המקורית כולל אינטגרציה מלאה עם הרכב, ניתן להציג זרימת כוח ושאר נתונים של הרכב.

 

דווקא הזכרנו את המולטימדיה כמה פעמים לאורך השירשור.

 

לגבי הביצועים, לדעתי האוטו בהחלט יותר מהיר ממשפחתית 1.6 ממוצעת. מומנט משולב של שני המנועים הוא 27 קג"מ, זה הרבה יותר ממה שמנוע 1.6 וגם 2.0 לא מוגדש נותנים.

 

אז הוא כן מרגיש יותר מהיר מ(נגיד) יודאי i30, ביצועים שלו טובים בהחלט למשפחתית, וקצת יותר.

 

כל תאור מעבר לזה, לדעתי מוגזם.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין שאף אחד לא התייחס למערכת מולטימדיה לא מקורית. ראיתי ביקורות בחו"ל, מערכת מולטימדיה המקורית כולל אינטגרציה מלאה עם הרכב, ניתן להציג זרימת כוח ושאר נתונים של הרכב.

 

התייחסתי בסקירה, גרועה לדעתי.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין לכלמוביל. אני מאוד מעריך יבואן שלא מפחד לחפש ביקורת אמתית.

תודה לכולם על הסקירות. היה מעניין לקרוא.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיסי (פיינשמקר לא קטן וקשה מאד להשביע את רצונו) עומד בפני החלפת רכב בליסינג, שמע את חוויותי עם האיוניק, והחליט לבצע נסיעת מבחן.

 

הנציג באולם התצוגה במודיעין נאות לנסיעת מבחן ספונטנית לא קצרה על כביש 443 (המסלול שגיסי עושה יום יום בדרכו לעבודה)

 

להלן רשמיו:

 

הנסיעה כללה בתוך העיר , מחוץ לעיר , עליות לירושלים בתנועה סואנת וגם בלי תנועה וכן הירידות בחזרה.

 

חסרונות (חלקם מטופשים ברמה) :

 

· אין מגב אחורי

· הספויילר תקוע באמצע החלון האחורי וממש מסתיר

· אין חיישני גשם למגבים (גם בדגם המפואר)

· מראות מתקפלות יש רק בדגם המפואר

· משכך מהמורות באופן טוב מאוד , אבל האוטו שלי כיום - יותר טוב.

 

מצד שני :

 

· המנוע החשמלי מחליק לחלוטין את הדו מצמדי, בזינוק , בפקק וכן בהעברות האחרות .

· שקט מאוד.

· המושבים הקדמיים נוחים מאוד.

· יש מצב D ומצב S . במצב S התגובות של הרכב הם כמו של מנוע טורבו ואפילו יותר.

· הוצאתי לו את הנשמה בעליות ב 443 ולא הצלחתי לרוקן לחלוטין את מצבר המנוע החשמלי , כך שהמנוע החשמלי סייע לכל אורך הדרך.

· בחנתי את האוטו והמנוע שלו ולכן לא השתמשתי בצעצועים. בסוף הנסיעה , בירידות של 443 בגשם סוחף , איש המכירות לחץ עליי לנסות את בקרת השיוט האדפטיבית. זה מדהים ברמה של מדע בדיוני. זה תורם לנינוחות של הנסיעה משהו משהו.

· אין לי ספק שאם תיתן לנהוג ברכב למישהו שלא יודע שזה רכב היברידי - הוא לא ידע על זה , לבד מהעובדה שהוא יחוש שהוא מאוד שקט.

 

לסיום :

 

· במצב חניה , הוא משמיע בחוץ קול עדין (מלאכותי) של מנוע כדי שאנשים לא ידרסו ממנו

· כשיצאתי מהאוטו , שכחתי לכבות אותו... האיש שם הזכיר לי

· הזמנתי כזה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך הוא לא שם לב לפשלה ברמה הזויה

 

מאחור יש רק תפס אחד לתליית חליפה בצד שמאל

 

אין בצד ימין

 

שומו שמים ועוד בדגם המפואר

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהחלט אקח את האיוניק בחשבון בבואי להחליף את הגולף (כנראה בטווח השנה הקרובה). אני בעיקר מוטרד מהביקורת שהושמעה בשירשור לגבי רעש מטריד מאוד במושב האחורי. זה מה שבדרך כלל מי שעושה נסיעת מבחן לא בודק. מוטרג גם מגודל הצמיגים שלדעתי מיותר והולך להכביד מאוד בכיס כאשר ידרשו החלפה.

מעבר לכך, נשמע (וגם כך נראה לי באולם התצוגה) כרכב איכותי וראויי......

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורסם בYNET מבחן משווה בין הנירו, האיוניק והאוריס. הנירו יצאה מנצחת מבחינתם, אבל צריך לקרוא למה ולבדוק מה חשוב לכל אחד.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4899344,00.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שכאן היתרון בלבחון את הרכב בשיטה שלנו, אף אחד מכתבי הרכב לא ישב במושב האחורי בזמן הנסיעה, הרעש אולי לא חשוב לזוג זעיר, או מבוגר.

אבל כרכב עיקרי למשפחה בה יושבים ילדים מאחור יש לזה לא מעט משמעות, מקווה שיונדאי ישכילו לטפל בזה במתיחת הפנים הבאה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...