Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - יום מובילי הדעה של "קארספורום"


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שיהיה להם רצת רעש מאחורה, מה קרה?

 

 

נקמה פעוטה לרעש שהם כל הזמן מייצרים!

 

אם אפשר גם מושב צר, נוקשה ולא נח בעליל, בכלל מעולה! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אפשר גם בבגז'. הוא מאוד מרווח ונוח :p

 

shellcase צודק, הכתבים באמת לעיתים רחוקות מאוד בודקים מושב האחורי בנסיעה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל כרכב עיקרי למשפחה בה יושבים ילדים מאחור יש לזה לא מעט משמעות, מקווה שיונדאי ישכילו לטפל בזה במתיחת הפנים הבאה.

 

לילדים לא איכפת, הם לא עניני טעם ברמה כזאת. זה לא רעש חזק או מטריד. נסעתי באיוניק שעה במושב אחורי, כביש 1 וכביש 6 ואין לי מושג על איזה רעש חריג אתם מדברים. אבל אולי איו לי בסיס טוב להשוואה, נוסע ביום יום במסחרית רועשת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בהחלט אקח את האיוניק בחשבון בבואי להחליף את הגולף (

 

הגולף מכונית הרבה יותר טובה מהאיוניק בפער גדול, לא כוחות.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך לגמרי, אבל לאור הנסיון האישי שלי עם גולף חדשה (בעיות טכניות, בעיקר בגיר), אני בטוח שהאיוניק תהיה משמעותית יותר אמינה עם אחזקה זולה יותר.....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטויוטה פריוס יד מסך מרכזי שמראה את כל פעולת המערכת ההיברידית בעזרת תרשים זרימה של האנרגיה. אני מניח שבאיוניק, נניח אירופאית, שיש מערכת מולטימדיה מקורית, המסך שם יכול גם לשמש מעין מסך שמראה את התנהלות המערכת ההיברידית.

באיוניק הישראלית יש מסך מולטימדיה לא מקורי שכנראה לא תומך בהצגת המערכת ההיברידית. השאלה היא כיצד ניתן לראות באיוניק את התצוגה הגרפית ההיברידית? האם יש מסך מוקטן בלוח השעונית שתומך בכך? או אמצאי אחר?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלוח שעונים, בצד ימין של הספידומטר ניתן להציג או נתוני צריכת דלק או נתוני נהיגה (כמה נסעת במצב חסכוני ,כצה במצב רגיל וכמה במצב power), או תצוגה של מערכת lane assist או תרשים זרימת אנרגיה-מה שאתה מחפש.

 

זה תרשים די פשוט - רואים מנוע, זוג גלגלים וסוללה.

 

 

הם מחוברים בינהם בקווים, כיוון חצים שעל הקווים מראה את מצב פעולת המערכת בכל רגע נתון.

זרימה ממנוע לגלגלים ולמצבר או ממצבר לגלגלים וכו'.

 

בנוסף בצד שמאל של לוח שעונים יש עוד מחוון שמופיע קבוע, מחולק ל 3 איזורים.

Economy, Power, Charge.

 

בעת בלימה, כשיש טעינה של הסוללה הוא ב Charge, מראה עד כמה הסוללה נטענת.

 

שני איזורים אחרים מוארים באחוזים מסויימים בהתאם למידת לחיצה על הגז.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התשובה. האם תרשים זרימת האנרגיה הוא בסיגנון של הפריוס, כלומר מנוע, מנוע חשמלי, סוללה וגלגלים עם חיצים שמראים את כיוון זרימת האנרגיה?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היית לארג', אני מניח שאחרי חצי יום של "תראי...תראי...החצים שינו כיוון" המסך הזה יסגר מבחינתי לעולמי עד.

 

מזכיר לי איך התלהבנו בסובארו של שנות ה 80 (ליאונה) שהיה נדלק חיווי כזה עם פס אדום שמדמה דלת פתוחה בציור בלוח שעונים :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי 600 ק"מ עם איוניק, לא מצליח להסתגל לבלמים שלה בנסיעה אגרסיבית .

כסא נהג לא רע.

מצלמה מפצה חלקית על העדר הזווית ראייה אחורה .

 

צריכת דלק בתוואי חסכוני הינה 1-19 .

 

מערכת מולטימדיה- סבירה יחסית לסינית זולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אם אפשר לנסות את האיוניק עם הצמיגים הקטנים איתם היא משווקת בחו"ל

בכדי לבדוק האם זו הסיבה לרעשים ולקשיחות בנסיעה.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1887 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...