Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - יום מובילי הדעה של "קארספורום"


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חוץ מהמולטימדיה אין לאיוניק יתרון איבזור על הנירו. כל אחד יחליט לעצמו עד כמה זה קריטי.

 

ישבתי כמה דקות על המפרט:

 

בנירו אין מושב נהג עם כיוון חשמלי (לא שאני חושב שזו אופציה שימושית, אבל בכל זאת).

אין Keyless.

אין ניטור blind spot במראות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בנוסף:

 

באיוניק הנעה בכפתור, בנירו הנעה רגילה עם מפתח.

 

באיוניק משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, בנירו אין.

 

באיוניק יש מערכת ניטור תנועה חוצה בנסיעה אחורה ביציאה מחניה, בנירו אין.

 

לגבי המולטימדיה, זה לא רק הבדל הגודל של המסך לטובת האיוניק אלא שבאיוניק יש וייז מובנה עם כרטיס סים עם ״נקודה חמה״, בנירו אין אפילו אפשרות שיקוף של הסלולרי, כך שאתה נאלץ להשתמש בוייז בסלולרי.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנעה בכפתור זה בדיוק keyless.

 

מולטימדיה עם וויז, כפי שכבר נכתב זו יוזמה של היבואן, לא מערכת מקורית. לא בטוח שהייתי מעדיף אותה על פני מערכת מקורית בלי וויז.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעצם ביונדאי יש הכל אבל היא לא נוחה (היבואן העדיף גלגלים גדולים כי "הם יפים יותר")

לעומת זאת, נירו חסרה אבזור אבל היבואן של קיה הצליח להביא אותה עם גלגלים שיתאימו לרכב .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התנעה בכפתור זה בדיוק keyless.

.

 

keyless זה כניסה ויציאה ללא מפתח, המפתח נשאר בכיס, בארנק וכיוצ״ב המערכת מזהה כשאתה מתקרב לרכב ופותחת אותו וגם כשאתה יוצא מהרכב המערכת מזהה שאתה מתרחק מהרכב ונועלת אותו (יש רכבים שצריך ללטף את הידית החיצונית של הדלת, באיוניק אני חושב שזה עובד לפי המרחק מהרכב ללא מגע) וזה לא קשור להנעה או כיבוי של הרכב שיכולה להתבצע עם כפתור או עם מפתח גם ברכב עם keyless.

 

בנירו אין keyless כלומר צריך ללחוץ על כפתור השלט כשנכנסים לרכב וגם כשיוצאים ממנו צריך ללחוץ על כפתור השלט כדי לנעול אותו. כאמור בנירו גם אין הנעה או כיבוי עם כפתור אלא עם סיבוב מפתח בסוויץ.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

green, באמת לא דייקתי.

 

יש מערכת keyless entry - פתיחת דלתות לפי חיישן קירבה ויש מערכת keyless start שזה התנעת מנוע בכפתור.

 

בשני המקרים זה keyless - כלומר הפעולת האלו נעשות ללא צורך להשתמש במפתח.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד משהו שאני חושב שלא הוזכר פה:

 

בדם Premium (הפשוט יותר) יש לוח שעונים עם ספידומטר "מכאני" ולא מצאתי שם אפשרות להציג מד סל"ד במקום אחר בלוח.

 

20161220_134107.jpg

 

בדגם Supreme (המאובזר) הספידומטר הוא תצוגה מתחלפת. כשידית הילוכים ב Drive, הוא מציג מהירות נסיעה, כשידית הילוכים ב Sport, הוא מתחלף במד סל"ד עם תצוגת מהירות דיגיטלית במרכז. זה משהו שמוסיף הרבה לדעתי.

 

20161220_114704-1.jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט אהבתי את התצוגה בלוח השעונים (היא יותר מעניינת מאשר ברוב ההיברידיות אחרות).

 

מד סל"ד בהייבריד זה פיצ'ר נחמד מאוד. חבל שיש לא בכולן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הכל עניין של הרגל, בגדול בשום רכב אוטומטי משפחתי לא ממש צריך מד סל"ד, אפשר להסתדר יופי בלי.

 

אבל התרגלתי להסתכל על מד סל"ד, כשנהגתי באיוניק הבסיסית כל הזמן חיפשתי אותו, הפריע לי שחסר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מד סל"ד בהייבריד שימושי כמו מאפרה על אופנוע.

 

מזל שלא כל היצרנים חושבים כך.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה תועלת יש במד הסל"ד במכונית היברידית, בייחוד בכזו שמצויידת בתיבה רציפה ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1894 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...