Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי איוניק - יום מובילי הדעה של "קארספורום"


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי C5 הידופנאוומטית פחות או יותר כל רכב ירגיש לך לא נוח.

אבל, בהשוואה לסיטוראנים עם המתלים הרגילים של השנים האחרונות (C4 לדוגמא) רמת הנוחות של איוניק די דומה. אם יש הבדל, הוא לא גדול.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 214
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה קטע! גם אני נהגתי היום על הרכב הזה.

 

שאפו לכלמוביל שלא מפחדים לקחת petrolheads כבדים ולהסתכל להם ישירות בעיניים.

עם רכב כזה אין להם מה לפחד. זה אחד הרכבים ההיברידיים שמרגישים פחות היברידיים משאר הרכבים ההיברידיים. זה לא כמו הרכבים ההיברידיים שבשביל לנהוג בהם צריך להפוך לטבעוני, לוותר על סקס ושאר תענוגות בחיים.

 

לגבי הרכב עצמו, למרות ההצהרות על שיפור משמעותי ב-NVH הרכב לא שקט במיוחד

גם אני חושב ככה. לי הפריע הרעש מבתי גלגלים.

 

7. את מערכת הבטיחות האקטיבית ממש - אבל ממש - לא אהבתי. בעוד שהמערכת מתנהגת היטב בתנועה דלילה ובנסיעה נינוחה, היא הופכת לבלתי נסבלת כשהקצב עולה. סימנים להתקף לב קרוב נרשמו במעבד המערכת שלא הפסיק לצפצף ולהציק לי בדרך חזרה מבית זית לראש העין.

אני דווקא אהבתי את פעולת קרוז קונטרול אדפטיבי ומערכת התרעה. כמו כן יכולת לזהות הולכי רגל ולבלום - זה יתרון גדול מאוד וחשוב.

 

אני חושב שהרכב עדיף על פריוס כי אפשר לנהוג בו כמו ברכב רגיל. אהבתי את מערכת העברת הכוח, למרות שמדובר בגיר רובוטי (בהתחלה זה נשמע מוזר בהייבריד), בנסיעה המערכת עובדת מאוד יפה. מערכת החשמלית מחפה על מהירויות נמוכות בהן הרובוטי ברכבים הרגילים פחות נעים.

 

אני חושב שמדובר על אופציה מענינת מאוד לאנשים שצריכים רכב משפחתי, בגלל:

1. מערכות בטיחות שלדעתי עושות עבודה טובה, במיוחד בדגם המפואר עם מערכות בטיחות נוספות כמו זיהוי שטח מת במראות ותיקון הגה במקרה של ירידה מהכביש. עם הפרש כזה במחיר, לא רואה סיבה להעדיף את הדגם הפחות מפואר.

2. חיסכון.

3. 5 שנות אחריות.

4. רכב היברידי שמרגיש רכב רגיל.

6. הרכב מכויל היטב, כל מערכות הנהיגה מרגישות כמו חלק אינטגרלי ומשתפות פעולה.

 

מה שלא פחות חשוב, הרבה יותר אהבתי פעולת בלמים מאשר ברכבי טויוטה. הבלמים מרגישים טוב מאוד יחסית לרכב היברידי ומספקים כוח בלימה טוב ותגובה מידית וחדה. על זה צל"ש ליונדאי - זה לא ברור מאליו.

 

לדעתי, בהחלט משפחתית מצוינת. שילוב של חיסכון בדלק, מערכות בטיחות המתקדמות ביותר שאפשר היום למצוא לרכבים בסגמנט הזה בארץ ושימושיות. יש מרווח סביר מאוד גם במושב האחורי (לאנשים לא מאוד גבוהים).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהבתי את מערכת העברת הכוח, למרות שמדובר בגיר רובוטי (בהתחלה זה נשמע מוזר בהייבריד), בנסיעה המערכת עובדת מאוד יפה. מערכת החשמלית מחפה על מהירויות נמוכות בהן הרובוטי ברכבים הרגילים פחות נעים.

זה משהו ששהרשים גם אותי, למעשה אם לא עשית שיעורי בית, ספק אם בכלל תגלה שזה גיר רובוטי.

נראה שזינוק ראשוני מהמקום, הוא תמיד על חשמל (נורת EV דולקת בלוח שעונים) ורק אחרי כמה רגעים מנוע בנזין מצטרף. בדיוק איפה שהתיבות הרובוטיות הרגילות פחות חלקות.

 

דוושת בלם מרגישה לא טבעית בהתחלה, הייתי אומר שעוצמת הבלימה בתחילת המהלך לא פרופורציואנאלית לעומצת הלחיצה. לי זה הזכיר קצת בלמי אוויר של משאית, אחרי חצי שעה של נהיגה התרגלתי והפסקתי לשים לב לזה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקי, דווקא בגלל שעשיתי שיעורי בית, ובהתחלה הייתי סקפטי - "איך ברכב היברידי שמו גיר רובוטי?", המערכת הזאת הרשימה אותי עוד יותר. על זה מגיע ליונדאי עוד שאפו: הם הלכו בדרך שונה מהמקובל ברכבים היברידיים והשיגו תוצאה טובה מאוד במערכות שעובדות כל כך חלק ולטעמי הרבה יותר טוב מאשר ברכבים היברידיים עם גיר רציף שהוא די מסתכל בנהיגה (במיוחד בעליות ובמיוחד לטעמי בפריוס).

 

נהגתי על הונדה אינסייט, טויוטה קאמרי ופריוס. לכן אני יכול עוד יותר להעריך את מערכת ההנעה של יונדאי.

 

אגב, גם סונטה לדעתי עדיפה על קאמרי. אבל זה כבר סיפור לשרשור אחר.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד נקודה שרציתי להתייחס:

סך הכל התרשמתי לטובה, אם כי במחירה הייתי עדיין מעדיף את הגולף 150, שעדיפה עליה במרבית הפרמטרים.

הגולף עדיפה במרבית הפרמטרים לטווח קצר וגם זה רק עבור חובבי הגה שאוהבים לתקוף פניות וניהוג בסגנון גרמני חשוב להם.

כפי שמראה הסטטיסטיקה בשוק, עבור רוב הרוכשים הפרמטרים האלו פחות חשובים.

וגם לטווח ארוך יותר, יש כמה סימני שאלה לגבי מכלולים כמו DSG7 למשל.

למי שרוב הנסיעה שלו בעיר או פקקים, חווית הגיר הרובוטי הקלאסי המצוי בגולף עשויה פחות להתאים. מנגד, יש כמה מערכות שיונדאי שיהפכו את החוויה בפקק לנעימה יותר, כמו קרוז קונטרול אדפטיבי ומערכות אקטיביות למניעת תאונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמכונית, הגולף 150 בליגה אחרת לגמרי מאיוניק.

ביצועיה ברמה אחרת לגמרי, נוחות הנסיעה ואיכות הנסיעה כנ"ל וגם ההרגשה בתא הנוסעים שונה בתכלית.

תביט בתא הכפפות המרושל של האיוניק ובזה המושקע של הגולף, או אפילו בתחתית תאי האחסון בדלתות, ותבין.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מודע להבדלים, אבל זאת לא הנקודה שלי, לכן ציינתי פרמטרים לטווח קצר.

כי כאשר הוואו עובר, זה מתחיל להיות שונה (זה כמו שאחרי החתונה פתאום יורדות המשקפיים הוורדות).

מבחינה פונקציונלית ליונדאי יש יותר מה להציע. אני אישית שם משקל גדול מאוד למערכות בטיחות אקטיביות וגם בעיר/פקקים מערכת ההנעה של יונדאי פשוט טובה יותר וחלקה יותר, זה בא לידי ביטוי לא רק בחיסכון.

 

וגם, אצלי בהגדרה של איכות, בדרך כלל הכוונה למשהו שנשמר לאורך זמן.

 

כל אחד וסדרי העדיפויות שלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני "נהגתי " בקטע של כביש 6.

 

מראש העין עד ליער המלאכים

 

שמנו על טיסת מכשירים, לא יודע , איפוא דוושת הדלק לא יודע היכן דוושת הבלם,

 

מעצבן היה לגעת בהגה פעם ב 20 שניות כדי להחזיר את מערכת ההיגוי האבטומטית לפעולה.

 

הכל פעל ללא דופי.

 

לא תפעיל וינקר המערכת "תריב" איתך אם אתה רוצה לעבור נתיב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

 

מעולה, שאנשים יתחילו כבר לאותת! מסקרן אותי לדעת עוד כמה דברים קטנים על הרכב, למשל האם כל החלונות אוטומטיים? האם יש תאורה לכל הכפתורים בכל הדלתות? האם יש איתות משולש בנגיעה? דברים קטנים אבל כאלה שמשפרים את חווית הנהיגה.

 

אגב ראיתי כאן הערות לגבי איכות חומרים, באיוניק הפלסטיקה עשויה חומרים ידידותיים לסביבה. אולי זו הסיבה שזה פחות איכותי למגע. דווקא את הנגיעה הזו אהבתי (חומרים ידידותיים לסביבה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולה, שאנשים יתחילו כבר לאותת! מסקרן אותי לדעת עוד כמה דברים קטנים על הרכב, למשל האם כל החלונות אוטומטיים? האם יש תאורה לכל הכפתורים בכל הדלתות? האם יש איתות משולש בנגיעה? דברים קטנים אבל כאלה שמשפרים את חווית הנהיגה.

חלון נהג וחלון נוסע שליד הנהג אוטמטיים.

חלונות אחוריים לא אוטמטיים.

יש תאורה בכפתור הרמת חלון בכל הדלתות.

יש איתות משולש בנגיעה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכבדיי , לאחר נסיעת מבחן על איוניק ועל נירו ,לצרכים שלי הנירו תתאים יותר אך אני מאוכזב מחוסרים באבזור לעומת האיוניק .

משום מה את הנירו ציידו במסך שלא מכבד את שאר הטכנולוגיה המתקדמת הקיימת ברכב .

האם ניתן להחליף את המערכת ברכב במערכת אנדרואיד פתוחה ?

 

אני מניח שחלקחם נהג\נסע או נוהג\נוסע על מאזדה 3 , איך הייתם מדרגים את צמד הרכבים מבית יונדאי-קיה ביחס למאזדה ?

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חבל להתעסק עם התקנות מקומיות ולהעביר את הרכב ניתוח קשה ע"י קאטר ואיזולירבנד? המערכת בנירו מקורית. ויש לך שם זכרון מובנה לאחסן שירים, תתנחם בזה. :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...