Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל חברי הפורום שלום,

 

אני מחפש רכב לי ולאשתי. להלן הפרטים:

  • תקציב - עד 30K.
  • גיר - אוטומטי בלבד (לאשתי רישיון נהיגה ברכב אוטומטי בלבד).
  • אופי שימוש - לרוב נסיעות בינעירוניות קצרות. פעם או פעמיים בחודש נסיעות מנתניה לחיפה.
  • שנתון - למיטב הבנתי מוטב לי להימנע מרכבים בני יותר משבע שנים, כך שאני מניח שעדיף רכבים משנת ייצור 2009 והלאה. אני מבין שרכב שמור ובעל היסטוריות טיפולים סדירה עשויה להיות במצב מכני מעולה גם אם שנת הייצור שלו מוקדמת מ-2009, אבל אני חושש שאני לא באמת מסוגל להעריך עד כמה הרכב "שמור" והאם היסטורית הטיפולים שלו אכן מדויקת.

 

פרמטרים לפי סדר עדיפות:

  1. בטיחות.
  2. עלות צריכת דלק.
  3. עלות תחזוקה שוטפת (טיפולים, חלקים וביטוחים).
  4. נפח תא מטען (לעגלת תינוק בעתיד :wink:).

 

אם החסרתי איזושהי פיסת מידע רלוונטית אשמח להוסיף.

 

בתודה מראש לכל העונים,

ליאור.

פורסם

היי חבר'ה, תודה רבה על ההמלצות.

 

צביקי - על איזה שנתון, נפח מנוע ורמת גימור אתה ממליץ לי להסתכל?

 

Zvigolden - אני מחפש מאמרים וביקורות על מיצובישי לאנסר, 1.5 ליטר, שנת 2011, בהתאם להמלצתך. על איזו רמת גימור כדאי לי להסתכל?

 

Roy007 - תוכל לחדד בנוגע למה צריך לשים לב לפני שרוכשים דווקא את הפיג'ו 308 ועל איזו רמת גימור ונפח מנוע היית ממליץ?

 

ושוב, תודה רבה על הנכונות לעזור וההמלצות.

פורסם (נערך)

תוכל לראות בלינק את ההבדלים בין הגריסאות השונות.

http://www.icar.co.il/%D7%A4%D7%99%D7%92'%D7%95/%D7%A4%D7%99%D7%92'%D7%95_308/%D7%A4%D7%99%D7%92'%D7%95_308_%D7%99%D7%93_%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94_%D7%9310/

בגדול יש COMFORT PLUS

COMPFORT PACK

PREMIUM

יש גירסת טורבו 140כס בנוסף (שהיא ברמת גימור פרימיום) אבל אני לא ממליץ עליה בגלל אמינות נמוכה)

לי באופן אישי יש את הפרימיום 1.6 120כס אטמוספרי שמגיע עם בקרת שיוט (מה שאין בגירסאות האחרות)

גירסת הפרימיום מגיעה גם עם דשבורד בגוון בז (לא בכל הרכבים) דבר קוסמטי יפה כשלעצמו.

וחישוקי 16 מגנזיום מקוריים.

לגבי הבדיקה.

אל תסתמך במכון בדיקה בלבד (לך למכון רק לשלול שילדה אם אתה מעוניין)

לגבי השאר תיגש למוסך שמתמחה בצרפתיות ששם יוכל לבצע בדיקה מקיפה לתקלות ואם ישנן ייתן גם הצעת מחיר שיעזור לך במשא ומתן לרכב.

בגדול הרכב מפנק למחיר ששילמתי (27) ומרגיש כמו רכב חדש

גם ההשמצות של הגיר שהוא אכן רק 4 הילוכים לא מפריעים לי כי הוא בסדר גמור.

רכב מאד נוח עם תא מטען גדול ומרגיש ממש יציב על הכביש.

 

הרכב אצלי כבר שנתיים.. התקלות שהיו לי הם:

1) החלפת שסתום גיר

2) החלפת מסנן שמן

3) שסתום VVT

אם יש לך שאלות נוספות בשמחה

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם

כל רכב שסובל מסטיגמה מוטעה , לדוגמא רנו

ככה תשיג רכב בשנתון גבוה במחיר נמוך משמעותית מהמחירון

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

ממליץ לך בחום לחפש ניסן טידה רכב המשפ' המושלם. צריכת דלק סבירה בהחלט, בטיחות מעל המצופה , טיפולים זולים ורכב אמין והכי הכי בונוס זה הבגז הכי גדול בקטגוריה בדגם ה4 דלתות.

עם טיפה מזל וקילומ' סביר אתה בהחלט יכול למצוא שנים 2008/09

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...