Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם,

לפני כ 3 שבועות רכשתי סיאט לאון חדשה מהחברה, עלפי החברה בגלל שהרכב במלאי,הם הבטיחו לספק לי אותו תוך 15 ימיי עסקים, שהיום הם נגמרו.

עכשיו אני בדילמה מה לעשות, מה אני יכול לדרוש מהם ? הרי הם לא עמדו בחוזה שנקבע מראש.

 

תודה.

פורסם

קודם כל יש משהו בחוזה שאומר מה קורה במידה ולא עומדים בזמני אספקה? (אני מניח שלא)

תשאל את עצמך אם אתה מעוניין לבטל את הרכישה או לא בעקבות זה?

אתה מבצע טרייד אין על רכב אחר?

במידה ולא תנסה לבקש מהם פיצוי בדוגמא של רכב חלופי או לפחות טיפול או שתיים מתנה.

 

 

בהצלחה!

פורסם

תתקשר ותשאל אותם מה קורה. לדעתי על-פי החוזה הסטנדרטי יש להם 21 ימי עסקים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בחוזה רשום במפורשות עד 15 ימיי עסקים, וזה גם מה שאמרו לי כשרכשתי.

לא עשיתי טרייד אין ככה שאני מאוד סובל ומתנייד בתחבורה ציבורית מאז שמכרתי את הרכב שלי באופן פרטי.

אני יכול לדרוש מהם שישכירו לי רכב ? מבחינת ביטול עסקה אני יכול לעשות ביטול עסקה אם אני רוצה ?

פורסם

אתה יכול לבקש רכב שכור - אולי יתנו לך. לגבי ביטול עסקה - תלוי בשלב בו נמצא הרכב בתהליך ההכנה למסירה. לדעתי זה גול עצמי, כי כל רכב אחר שתזמין יקח לפחות עוד שבועיים.

 

כפי שאמרתי קודם - תתחיל מלהתקשר לשאול מתי הצפי למסירה - לפני שתפעיל תותחים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אמרו לי משהו מוזר, אמרו שהרכב עבר כבר התקנות לפני שבוע שלום והם תקוע בבונדד כי הוא לא קיבל רישוי עדיין בגלל בעיה של משרד הרישוי עם הרכב כי אין לו רשומון ( אין לי מושג מזה אומר) בעקרון זה נישמע לי ממש הנפצה, איך זה הגיוני שללאון FR שיש כמותה מאות בארץ פתאום אין רשומון ?

פורסם

רשומון יבוא זה מסמך שמונפק ע"י המכס לכל רכב בנפרד, ונדרש על מנת לשחרר את הרכב מהמכס - נשמע כמו בעיה ביורוקטית טיפוסית, מעצבן, אבל בהחלט אפשרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לי חברה אחרת נתנה רכב שכור ללא שום בעיה,עם אופ' להארכה כל שבוע

או שבועיים לא זוכר. פקידה אישרה את זה בקלות.

תנסה גם,חבל לקלקל או לפגום בחווית הקניה של שני הצדדים.

פורסם

א. דרוש חליפי

ב. מגיע גם פיצוי על כל ההתנהלות.

ג. ניתן לתבוע לאחר מכן את עלות הנזק.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תמיד אפשר לדרוש, השאלה מה תקבל.

בכל מקרה דרישה של רכב חליפי ו/או טיפול חינם אלו דרישות לגיטימיות.

תתחיל עם רכב חליפי אל תשכח שטיפול חינם זה 450-600 ש"ח בערך בעוד השכרה של רכב יכול לצאת הרבה יותר (תלוי מס' ימים כמובן)

×
×
  • תוכן חדש...