Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי הרכב הנל שרכשתי לא מזמן ללא ספר טיפולים וללא בדיקה, ואיני יודע באמת מה מצבו. אני חושש שיש לי בעיה בבלמים ( חריקות, וכשאני בולם חזק הרכב פתאום משנה את התחושה ומחליק קדימה ולא עוצר טוב ? יתכן תקלה ב abs..אני לא מבין במכניקה . והקרוז הפסיק לעבוד . לקראת החורף אני רוצה לבדוק את כל הרכב , המליצו לי על מכון אמין ומוסך אמין וזול באיזור תא.. תודה

פורסם

טעות אבל זה כבר לא משנה, נסה להשיג היסטוריית טיפולים מהמוסך המורשה.

לדעתי לקחת לבדיקה זה בזבוז כסף, תכניס את הרכב למוסך שמומלץ לצרפתיות בפורום כמו מוסך גבע ליישור קו וזהו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

מה ההבדל בין לקחת למכון בדיקה או למוסך? אני רוצה שיבדקו לי את כללללל הרכב... לא רק בלמים.. אני חושש שבמוסך ירמו אותי כי אני אצטרך לתקן שם את כל מה שהם יגידו... איך משיגים היסטוריה מהמורשה? ואם הוא לא טופל שם? מורשה הכוונה למכון ספציפי או כל מכון מורשה? אני חדש ברכב ולא ככ מבין במושגים. לגבי הטעות- לא נורא זה בסדר. לקחתי הכל בחשבון . לא היה לי זמן לבדיקות ורציתי רכב עכשיו ומייד, וזה לא הרבה כסף. התרשמתי מהקילומטראז הנמוך ומהצצה של אחי תחת מכסה המנוע והכל נראה לו בסדר ממבט שטחי.. הספיק לי. חשבתי שהרכב יהיה אצלי חודש חודשיים וכשאתפנה אגש לבדוק אותו בתקווה שמצבו סביר.

עריכה אחרונה על ידי מוטי 22
פורסם

מכון בדיקה יבדוק לך דברים שאתה לא צריך (כמו בדיקת פח שזה כבר לא משנה עכשיו) ויש דברים שהוא לא יבדוק, כמו למשל ברקסים שהוא ירשום פשוט X ושצריך לפרק את הגלגלים כדי לבדוק את הברקסים.

מוסך יכול לחבר את הרכב למחשב דיאגנוסטיקה שמותאם לרכב שלך, יבדוק לך ברקסים וחיישנים וכו'.

המוסך הזה נחשב מומלץ בפורום, לא חושב שהם ירמו אותך, חוות הדעת בפורום טובה מאוד.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני מתכוון למכור את הרכב החמוד הזה בטווח הקרוב לצורך שדרוג, אז לא עדיף לי טופס מסודר ממכון בדיקה שאדע מה אני מוכר ושהקונה ידע מה הוא קונה?

פורסם

^^ מה שהוא אמר.

 

אין לך ממה לחשוש, אין נותני שירות אמינים כמו גבע בכל תחום, לא רק במוסכים (ויש עוד מומלצים, אורן ושאפט, אני מכיר את גבע כבר חמש שנים).

 

יסבירו לך מה לא בסדר, יתנו לך הצעת מחיר הוגנת וינסו לחסוך איפה שאפשר וכדאי.

 

לגבי היסטוריית טיפולים - אם הרכב טופל במוסך מורשה יבואן, כל מוסך מורשה יבואן אחר ידע להוציא לך הדפסה מדויקת של מה ומתי נעשה. קפוץ לאחד מהם ותבקש (עם רישיון רכב). ליד גבע יש את ליטל ואת הוד. מהתרשמות קצרה שלי ליטל יותר אדיבים.

 

לדעתי, גם אם תרצה למכור את הרכב בקרוב אין שום טעם לגשת למכון בדיקה, כי הקונה לא יאמין לבדיקה שתציג, ובאופן כללי תקבל בדיקה פחות מעמיקה ומקצועית מאשר במוסך תמורת כמה מאות שקלים. לא חבל?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...