Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"חבר שלי "

התקין לעצמו ברכב מערכת JVC MP3 KDG300

והוא טוען שהיא מתנתקת כשהוא מגביר את הווליום.

למה?

(חיבור לא טוב? חוטים ישנים??? זה בטח לא בגלל המערכת היא חדשה וטובה ולא זכורה לי פונקציה שמנתקת בווליום גבוה)

 

תודה,

א.

פורסם

איזה מערכת? עם מגבר, בלי מגבר, סאב בלי סאב...?

הוא עשה את החיווט או בעל מקצוע?

יכולות להיות מילון סיבות...

 

אם בעל מקצוע עשה את העבודה - יש לחזור אליו לבדיקה ותיקון במידת הצורך.

 

עוד אפשרות שיש היא שאולי המכשיר שלו נכנס למצב PROTECTION - שזה מצב עומס יתר, ובכדי להגן על המכשיר הוא מתנתק לכמה שניות לצורך קירור וחוזר לעבוד.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תבדוק את צמת החוטים (של פלאג המערכת כמובן)ותראה שאין איזה חוט חשוף שנוגע בחוט אחר ........דבר כזה גורם לקצר ואז המערכת ניכבת

מאזדה 6 2.3 פרימיום בציר 048)

פורסם

לדעתי הHU נכנס לפרוטקשן, יש לי חבר שהיה קורה לו אותו דבר עם המערכת הזו...של JVC.

 

הוא חיבר מגבר והכל נפתר, זה לא הפתרון לחבר מגבר, אלא פשוט זה אומר שהמערכת לא טובה! כשאמרתי לחבר שלי לפנות לספק של המערכת שהמס' טלפון מופיע על תעודת האחריות, גם הוא הודה בכך שמקרה כזה קורה כשיש רמקולים "מאוד חזקים" ככה הוא הגדיר את זה:) אני כמובן צחקתי כי לחבר שלי יש 2 רמקולים קדמיים של מזדה מקוריים.. ואחוריים של פיונייר. 240W.

בכל אופן אני חושב שזו התנהגות המערכת בווליום גבוה.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

אני ראיתי את זה קורה בהרבה מכוניות.....

כאשר אין הגברה והאוטו לא מונע!!

תגיד לו שינסה עם אוטו מונע להגביר ו90 אחוז שהמערכת לא תתכבה.

כאשר הוא יגביר את מערכת עם מגבר זה כבר לא יקרה.

ולפי מה שאני יודע המערכת לא נכנסת לפרוטקשיין.

היא פשוט כבה.. ואחרי שניה נדלקת. ואם אתה לא מנמיך את הווליום היא תתנתק ישר שוב!

פשוט כאשר יש ווליום גבוהה המערכת צורכת הרבה מתח... ושהאוטו לא מונע המתח פשוט לא מספיק.

ואני אומר זאת מנסיון!

ROVER=~~

פורסם

טוב, תודה לכולם.

הHU והקונפיגורציה די בסיסיות, כמו אצלי באוטו (2+2),

לא צריך מגבר וזה בטח לא המערכת, כי אצלי זה עובד.

 

אם כן, כנראהה החיווט ישן, או שיש קצר באמת...

לסיכום: ללכת למי שהתקין,

ואם זה לא יעבוד אז להחליף את המערכת באחריות.

 

תודה.

פורסם
אני ראיתי את זה קורה בהרבה מכוניות.....

כאשר אין הגברה והאוטו לא מונע!!

תגיד לו שינסה עם אוטו מונע להגביר ו90 אחוז שהמערכת לא תתכבה.

כאשר הוא יגביר את מערכת עם מגבר זה כבר לא יקרה.

ולפי מה שאני יודע המערכת לא נכנסת לפרוטקשיין.

היא פשוט כבה.. ואחרי שניה נדלקת. ואם אתה לא מנמיך את הווליום היא תתנתק ישר שוב!

פשוט כאשר יש ווליום גבוהה המערכת צורכת הרבה מתח... ושהאוטו לא מונע המתח פשוט לא מספיק.

ואני אומר זאת מנסיון!

אתה צודק ב 100% זאת אכן הבעיה גם לחבר הייתה בעייה כזאת כאשר הרכב היה מחובה

כאשר היה מניע זה היה מסתדר.

אבל לפעמים יכול להיות שגם כאשר הרכב מונע זה מתחבה אבל בווליום יותר גבוה .

אז במקרה כזה גם אני חושב שהגברה תעזור אבל משבטוח זאת לא בעייה ברדיו דיסק.

 

שגיא.

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

יש לי ברכב 3 מגברים, שיכולים לעבוד כימעט 10 דקות ללא התנעה, עם ווליום בריא. (מצבר רגיל)

אתם בטוחים שהוא לא יכול להריץ אפילו את הפאנל שלו, בגלל צריכת חשמל גבוה כשהאוטו אינו מונע ?

אם הפאנל לא יכול לעבוד, אז איך הסטרטר עובד ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

ברכב שלי ללא מגברים הפאנל יתכבה שאני יגיע לווליום מסויים!!!!

 

אבל עם מגברים וסאבים אני יכול לשמוע ברכב שהוא לא מונע ולהעיר את השכנים לזמן מאד ממושך (עד שיגמר המצבר והפאנל לא יתכבה).

אין לי מושג למה זה..... והאמת שאני ישמח לשמוע תשובה מעמיקה בנושא.

יום טוב.

ROVER=~~

×
×
  • תוכן חדש...