Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי פריוס 2007 עם 240000 קמ.

האוטו התקלקל ונגרר למוסך.

המוסך המורשה בנס ציונה קבע שיש לי תקלה בגיר ברכיב

MG1.

זהו אחד מהגנרוטורים ברכב.

הדבר גורר החלפה של כל הגיר במחיר של 24000 שח.

המכונית שווה כ40000 שח.

כך שהתיקון עולה יותר מחצי מהאוטו.

האם אתם מכירים מומחה פריוס שיודע לעבוד עם חלקי חילוף משומשים ויכול לחסוך לי כסף ?

האם יש לכם הצעה מה לעשות ?

תודה רבה !

אסף

 

להלן פוסט מפורט שלי עם כל השתשלות האירוע:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?615217-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%92%D7%A0%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%A1-2007&p=5253738#post5253738

פורסם

אתה צודק

בשביל זה אני מחפש אופציות יותר זולות

מצאתי גיר משומש במחסני חלפים .

מחיר 1500 עד 3000

חיפשתי ב:

במאגר ראשון לציון

האחים יסדי

נצר סירני.

מישהו עבד איתם ?

 

גם המליצו לי על מוסך בכור כוהן , בתעשייה, אור יהודה להחלפת גיר. מישהו מכיר ?

×
×
  • תוכן חדש...