Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם קורה משהו - אז אף אחד לא מתחשב בכך שאתה כרגע בלי בית (כי שרפת אותו)/ מישהו נהרג/ אתה נפגעת. בנוסף לכל הצרות, במצב כזה, אתה צריך להתמודד גם עם תביעה פלילית (עם סיכוי גבוה למאסר).

 

769f7465187ea8e072994f790ec1213764393d9e2fd6e0d45951a77a092f9c2f.jpg

 

 

כמו שאמרתי, אם התשתית מודרנית ונבדקת אחת לתקופה - אין שום סיבה שיקרה 'משהו'. זה לא הנדסת טילים והבית לא יושב על פצצת מימן עם מרעום כספית, שבתנועה אחת לא מחושבת מרימה את כל השכונה באוויר. תחזיר בבקשה את הסרט שאתה חי בו ותפסיק להשליך את הפראנויה שלך על אנשים אחרים.

 

מי שרוצה לשלם 150-200 שקל ולסגור את הפינה הזאת - שיהיה לו לבריאות, זה לא משהו שעושים כל יום. מי שמחוייב לעשות זאת ע"פ תנאי האחריות, קל וחומר. אבל לרפות את ידיו של אדם ששואל אם ניתן לבצע זאת עם שתי ידיים וקצת שכל זה לא לעניין. אנשים כאלה צריך לעודד ולהנחות, לא להפחיד במעשיות ואיומים.

פורסם

עד לפני מ"ס שנים במעבדת השיניים הצבאית היו כ10/15 ברזי גז דולקים כל יום,כל היום (בונזנים)

לא היה שבוע שלא היינו מגיעים בבוקר והמעבדה הייתה מסריחה מגז,היינו מחליפים את הצינור לחדש ושופכים סבון בקצוות בכדי לאתר "בעבוע"...

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אני הייתי מזמין מתקין גז מוסמך לא משחקים בדברים כאלו.

אני קניתי כיריים חדשות רק התקנתי על השייש ולאחר מכן הזמנתי את החברת גז

שלי אפילו לא לקחו על זה תשלום, למרות שלא היה אכפת לי לשלם גם.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...