Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שהחוק דורש גזן אבל

לעניות דעתי לסגור את ברז הגז, לנתק כיריים ישנות לחבר כיריים חדשות ונגמרה העבודה.

 

אם נהיה ראש גדול גם נחליף את צינור הגומי.

 

לא כואב לי לתת פרנסה לאדם, אם יש סיבה טובה

פורסם

יש סיבה נספת - ממילא נדרשת בדיקה תקופתית של המערכת אחת ל-5 שנים. הזמן טכנאי שבאותה הזדמנות יבצע את הבדיקה, ו"אפס" את המונה של תקופת הביקורת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

החוק דורש כי כל התעסקות בגז תעשה ע"י טכנאי גז מוסמך. זה חשוב מאחר וזה עניין בטיחותי.

להזכירך -בשנים האחרונות אירעו מספר מקרי מוות עקב רשלנות של חברות גז ושל אזרחים.

פורסם

מסוג המקרים שבהם החוק הוא לטובתך. למרות שאני דוגל בתיקון/התקנה עצמיים בכל הזדמנות, בנושא הזה עדיף מכל בחינה לשלם לבעל מקצוע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לעניות דעתי לסגור את ברז הגז, לנתק כיריים ישנות לחבר כיריים חדשות ונגמרה העבודה. אם נהיה ראש גדול גם נחליף את צינור הגומי.

ממש כך, זמן העבודה נמדד בשניות ולא בדקות. כמובן שחשוב לבצע את העבודה במקום מאוורר היטב.

 

אם תשתית הגז אצלך עדכנית, כלומר הוחלפה או הותקנה בשנים האחרונות עם כל הבדיקות הנחוצות, אין שום צורך לפרנס שנית את הטכנאי. הפרוצדורה פשוטה ואינה דורשת כלים או ידע מיוחדים, ולגבי 'החוק' - הייתי רוצה לראות איך הם אוכפים אותו. נראה לך שמישהו מנהל רישום מדוקדק של איזה כיריים יש לאנשים בבית?

 

 

גם אני שמח לתת לבעלי מקצוע להתפרנס, אבל זה כשהם מצדיקים את התואר. את 'טכנאי' הגז שבא אלינו הביתה וחיפש דליפות עם גפרור דלוק לאורך הצינור לא אשכח לעולם. גם לא את הסחטן שמספר שנים מאוחר יותר ניתק את אספקת הגז לדירה וסירב לחברה מחדש עד שיוחלף הברז בתשלום נאה, למרות שכבר היו מותקנים שם ברז וצנרת חדשים. כולם נשלחו רשמית מטעם חברות הגז, הם לא באו לבד ולא עשו שום עוקץ. מי שלא בטוח ביכולותיו ורוצה לתמוך כלכלית ב'בעלי המקצוע' האלה - שיבושם לו.

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם

בפעם האחרונה שקניתי כיריים האחריות על המוצר הותנתה בהתקנה ע"י מתקין גז ושמירת החשבונית

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
ממש כך, זמן העבודה נמדד בשניות ולא בדקות. כמובן שחשוב לבצע את העבודה במקום מאוורר היטב.

 

אם תשתית הגז אצלך עדכנית, כלומר הוחלפה או הותקנה בשנים האחרונות עם כל הבדיקות הנחוצות, אין שום צורך לפרנס שנית את הטכנאי. הפרוצדורה פשוטה ואינה דורשת כלים או ידע מיוחדים, ולגבי 'החוק' - הייתי רוצה לראות איך הם אוכפים אותו. נראה לך שמישהו מנהל רישום מדוקדק של איזה כיריים יש לאנשים בבית?

 

 

גם אני שמח לתת לבעלי מקצוע להתפרנס, אבל זה כשהם מצדיקים את התואר. את 'טכנאי' הגז שבא אלינו הביתה וחיפש דליפות עם גפרור דלוק לאורך הצינור לא אשכח לעולם. גם לא את הסחטן שמספר שנים מאוחר יותר ניתק את אספקת הגז לדירה וסירב לחברה מחדש עד שיוחלף הברז בתשלום נאה, למרות שכבר היו מותקנים שם ברז וצנרת חדשים. כולם נשלחו רשמית מטעם חברות הגז, הם לא באו לבד ולא עשו שום עוקץ. מי שלא בטוח ביכולותיו ורוצה לתמוך כלכלית ב'בעלי המקצוע' האלה - שיבושם לו.

1.בפעם האחרונה שראיתי בדיקה כזו היא התבצעה עם מד לחץ.

2. יש טכנאי גז פרטיים, לא חייבים להתקין או להזיז דרך חברת הגז.

במקרה של חברות גז חמדניות,מציגים דף של מכון התקנים שטוען שאין שינוי בתקן ושיטת מצליח נעלמת.

פורסם

על אותו משקל

שאתם מתקינים מנגל על גז אתם גם קוראים לגזגזן?

 

למה מנגל זה בסדר וכיריים לא?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז זה בסדר כי הוא בחוץ?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כן. יש הבדל גדול מאד בסכנה בין הצטברות גז במקום סגור, לבין פיזורו באוויר הפתוח.

 

במנגל, אתה סוגר את הברז של הבלון כשאתה מסיים. בבית זה פתוח 24/7 וסכנת הדליפות גדלה.

 

במנגל, כל ה"מערכת" זה וסת, צינור גומי של שני מטר והמנגל עצמו. המערכת בבית בדרך כלל יותר מורכבת ומטרז' הצנרת גדול יותר.

 

וכן. בהחלט, למרות כל האמור לעיל, גם עם מנגל גז צריך להיות מאד זהיר.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
ממש כך, זמן העבודה נמדד בשניות ולא בדקות. כמובן שחשוב לבצע את העבודה במקום מאוורר היטב.

 

ולגבי 'החוק' - הייתי רוצה לראות איך הם אוכפים אותו. נראה לך שמישהו מנהל רישום מדוקדק של איזה כיריים יש לאנשים בבית?

.

1. לא רלוונטי כמה זמן אורכת ההתקנה.

2. את החוק בנושא אוכפים רק כאשר קורה משהו. כל עוד לא קורה כלום - אז לא עושים כלום.

אבל אם קורה משהו - אז אף אחד לא מתחשב בכך שאתה כרגע בלי בית (כי שרפת אותו)/ מישהו נהרג/ אתה נפגעת. בנוסף לכל הצרות, במצב כזה, אתה צריך להתמודד גם עם תביעה פלילית ( עם סיכוי גבוה למאסר).

פורסם
אז זה בסדר כי הוא בחוץ?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

כאמור 2 ההבדלים הגדולים זה שאין סכנה להצטברות גז במקום פתוח וזה שהברז סגור כאשר המנגל לא בשימוש.

×
×
  • תוכן חדש...