Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I35 טיפול 210,000....


ניצן א
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אושריקו צר לי לאכזב אותך, הקורולה 1999 שהייתה בשימושי לא הצדיקה את המוניטין של טויוטה. היא הייתה אצלי בתווך בין קרינה לאוונסיס וסבלה מלא מעט תקלות.

 

קודם כל, אשמח לפירוט התקלות. תושבות מנוע וחלקי גומי לא נחשב מן הסתם.

הרכב אצלנו במשפחה למעלה מ12 שנה. כל התקופה הייתה אצל אמא שלי והאמינות שלה לאורך כל השנים כולל התעללויות הייתה הזויה.

אני בעצמי מכיר דגמים כאלו שעברו את ה250-300-400 בכיף. המשטרות נסעו על כאלו+על המנועים החדשים יותר VVTI והחזיקו מאות אלפי ק"מ.

 

הרכב דורש אחזקה עם חלפים איכותיים.

 

אתה מוזמן להיכנס ללינק שבחתימה שלי שתבין שזה אחד הדגמים שהצדיקו את המוניטין של טויוטה.

 

גם שלי עושה בעיות כי החלפתי חלקים שלא לצורך והכנסתי את הרכב ללופ אינסופי.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חביבי הכל מנסיון ובנוסף ביקורות מחול למקרה שתגיד שיש ביקורת מוטה. כל הזנחה תהרוס גם טויוטה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

אין הזנחה ברכבים שבשימושי,טיפולים בזמן במוסכים מורשי יבואן. כל חלק שמתבלה מוחלף מיד.

פורסם

ניצן,אתה באמת לא מבין?

יש דברים שניצן מרגיש שהם לא תקינים ומחליף, ואושריקו למשל מחליט לא להחליף...

 

הכל לצורך דוגמא כן .

 

נסעתי על קאוואליר זהה לשלי של מישהו מהעבודה- אין מה להשוות .

הוא מבחינתו כל עוד לא נתקע... הכל טוב ורכב סוס עבודה.

פורסם

מה זה מרגיש שהם לא תקינים...אני רוצה לראות רכב בן 15 עם תושבת מנוע מקורית שלא רועדת בכלל ו250K.

 

אצלי החזיקה 15 שנה!. אני נוסע על אותה קורולה של חבר וכל התושבות גמורות.

 

אני כמעט בטוח שכל אחד פה שיגיד שיש לו רכב ישן עם מאות אלפי ק"מ מי שיעלה עליו שלא מכיר את הרכב והבנאדם כבר ירגיש שדברים לא תקינים.

 

השאלה מה זה לא תקין והאם זה בטיחותי.

 

ומקסים, אני דווקא כן הייתי בעד החלפה יזומה של דברים רק שבמקרה שלי נהרסה ההרגשה הנעימה שהייתה לפני כן וצצו להם רעשים ודברים מעיקים.

פורסם

רק בתור דוגמא נתתי אותך .

הקאוואליר הקודמת מודל 2000, ב390 אלף החלפתי 3 תושבות רק כי העליונה התחילה עם ויברציות .

 

כשאני אומר ויברציות הכוונה למראה ימנית, עדיין הרכב לא הרגיש כמו ויברטור .

 

לא יודע מה תקין ומה לא תקין, ברגע שרכב מרגיש כמו גרוטאה הוא נוסע כמו גרוטאה ואתה מתייחס כמו גרוטאה . נקודה.

 

נ.ב זה מקס ;)


×
×
  • תוכן חדש...