Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I35 טיפול 210,000....


ניצן א
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא כל כך קשור לק"מ כמו לגיל בתקלות כמו מסרק הגה, סליל כרית אוויר, וכן הלאה.

כנ"ל גם בתיבות הילוכים.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הסבר בבקשה

 

לא צריך להסביר, אני הייתי יום יום במוסכים ואני עדיין ליד מוסכים כל יום.

 

הק"מ והדברים שהבחור החליף ברכב הזה ממש לא תואמים לדור הקודם של מספר רכבי I של יונדאי.

 

אני כמובן לא מדבר על דגמים אחרים וישנים ולא קשורים אלא על מה שראיתי והכרתי.

 

לכן זה מפתיע.

 

לא רוצה להתחיל להגיד לכם שדגמים מסויימים מורכבים בטורקיה אבל לדבריכם אין קשר.

פורסם (נערך)

ברגעים שמגיעים לקו 5 שנים, בין אם בק"מ גבוה או נמוך החלקים מתפרקים.

 

מצד שני, כנראה ששלך באמת שמורה וטובה.

עריכה אחרונה על ידי Max.M
פורסם

בכל פעם שאני כותב על היונדאי אני מזכיר שאני נוסע הרבה ובעברי הארוך עשיתי שימוש בכמה וכמה כלי רכב, רובם יפנים במאפייני שימוש זהים.

היונדאי יוצאת דופן בצורה בולטת,הן באמינות והן במחירי התחזוקה.

 

לדעתי איכות הרכבת תא הנוסעים הינה חלק מאמינות הרכב, נכון שרוב האנשים לא מתקנים פלסטיקים מקרקשים אך תחום זה לעניות דעתי שייך לתחום האמינות.

 

הרכב שלי לא יוצא דופן, בארגון שאני עובד בו יש עוד כמה עשרות רכבים דומים שכולם עוברים חיים קשים,חוץ ממחלת הנורות הראשיות לא שמעתי מעמיתי תלונות, אף אחד גם לא החליף מסרק הגה וסליל כרית אויר, אולי הלימון אצלי

פורסם

אם אני מרוצה או לא זה לא העניין, זה רכב עבודה נטו.

אישית הייתי יותר מרוצה מאוקטביה אבל מי שסופר את השקלים בארגון היה כנראה מאוד לא מרוצה....

לגבי בלאי שקשור בגיל הרכב בלבד-מעולם לא שמעתי על רכב כזה. בלאי זה גיל יחד עם נסועה/שעות מנוע. יש יוצאי דופן על המשוואה הזו לכאן ולכאן אבל אין רכב שאמין 4 שנים עם 300k ומתרסק בגיל 5 ואחיו התאום עם 100k מתרסק באופן דומה בגיל 5.

אבל שוב אולי זה יוצא הדופן.

פורסם

המחיר שראיתי בהזמנת העבודה היה עלות החלף בלבד.העבודה היא קלה יחסית ולא חייבו עליה. גם על הסריקה לא חייבו. אולי זה הפער ואולי מחיר החלק ירד.

פורסם

כיף לשמוע, תמיד ידעתי שהI35 מכונית טובה, בעבר התמקדתי בה ורציתי להחליף את הקורולה 08' שלי ובסוף התחרטתי (רכב שנותן שקט הרבה שנים, בקרוב אסכם 5 שנים).

 

 

פורסם
לצערי ברכבי יונדאי, לא רק הק"מ משפיע אלא גם הגיל .

 

במיוחד בסדרת ה i .

זה גם הרושם שאני קיבלתי על יונדאי, בעיקר מביקורות שקראתי עליהן.

 

רכבים אמינים, אבל לא מחזיקים לאורך זמן.

 

מצד שני פעם הייתה את אותה הסטיגמה על רכבים יפניים (בשנות ה90 הייתה דעה רווחת, שמכונית יפנית זה ל5-6 שנים, ואז מתחיל להתפרק, רק גרמני זה לנצח). ויונדאי בנות 15-20 עדיין מסתובבות כאן, יחד עם טויוטות והונדות בנות אותו גיל.

 

אז לך תדע מה נכון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
זה גם הרושם שאני קיבלתי על יונדאי, בעיקר מביקורות שקראתי עליהן.

 

רכבים אמינים, אבל לא מחזיקים לאורך זמן.

 

מצד שני פעם הייתה את אותה הסטיגמה על רכבים יפניים (בשנות ה90 הייתה דעה רווחת, שמכונית יפנית זה ל5-6 שנים, ואז מתחיל להתפרק, רק גרמני זה לנצח). ויונדאי בנות 15-20 עדיין מסתובבות כאן, יחד עם טויוטות והונדות בנות אותו גיל.

 

אז לך תדע מה נכון.

 

אני מאמין שברגע שנהג או הצקוח צריך לשלם על חלק שהוא לא כחלק מהטיפולים, הוא מתחיל להתבכן על האמינות

פורסם

בזה נמדדת האמינות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

שאלה

כמה יונדאי אקסנט/מיצובישי לנסר/הונדה סיוויק/טויוטה קורולה/דייהטסו/אפילו סובארו ליאונה מאמצע שנות ה90 אתם עוד רואים מקלפות את האספלט בכבישי ישראל?

לעומת זאת כמה מגאן/איביזה/פיגו ישנות/ואפילו גולף מאותן שנתונים אתם רואים?

יותר מזה, חפשו אותן בשוק המשומשות, לא ניסיתי אבל אני מעריך מה יהיו התוצאות.

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם
זה גם הרושם שאני קיבלתי על יונדאי, בעיקר מביקורות שקראתי עליהן.

 

רכבים אמינים, אבל לא מחזיקים לאורך זמן.

 

מצד שני פעם הייתה את אותה הסטיגמה על רכבים יפניים (בשנות ה90 הייתה דעה רווחת, שמכונית יפנית זה ל5-6 שנים, ואז מתחיל להתפרק, רק גרמני זה לנצח). ויונדאי בנות 15-20 עדיין מסתובבות כאן, יחד עם טויוטות והונדות בנות אותו גיל.

 

אז לך תדע מה נכון.

נכון להיום רכב גרמני בעיקר VAG מתפרק אחרי 3 שנים (מנוע+גיר).

 

 

פורסם
בזה נמדדת האמינות.

אז לדעתי לא.

למשל אחת המחלות הידועות של יונדאי הן גומיות שסתומים, אטמים, ותושבות מנוע. המשותף להם שהדבר שנהרס עם הזמן זה גומי.

גומי זה מוצר עם אורך חיים קצר. זו אגב אחת הבעיות בתכנון מכונה מכנית.

האם זה עדין אומר שהיא לא אמינה? לא. כמו שצריכים להחליף צמיגים פעם במספר שנים, גם מוצרי גומי שקשורים לרכב צריכים להחליף.

זו דוגמה אחת מני דוגמאות. רכב ישן ידוע שרכב שמצריך טיפול ותשומת לב גדולה יותר מרכב ישן.


×
×
  • תוכן חדש...