Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I35 טיפול 210,000....


ניצן א
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פתחתי שרשור חדש לרגל חציית קו ה200.

הרכב שנת 2013 וטופל מיומו הראשון ביונדאי עכו.

עד היום הוחלפו שני מצברים,פעמיים רפידות אחוריות ופעם אחת קדמיות. צלחות הבלימה עדיין ללא מדרגה ובבדיקת מיקרומטר יש להם עוד מ"מ עד העובי המנינימלי. מעולם לא נתקלתי ברכב כזה ועברתי ב33 שנות הנהיגה שלי הרבה כלי רכב.

תקלה משמעותית ראשונה אירעה לפני טיפול 195 -התחיל רעש מהמיתלים הקדמיים. התקלה אובחנה כחופש במסרק הגה שהוחלף במשופץ (כ800 שח) הרעש נעלם אבל לאחר כחודש הופיע רעש אחר מהמתלים שעדיין לא נפתר.

כמה ימים לפני טיפול 210 נדלקה נורת כרית אויר-הוחלף סליל כרית אויר נהג (350 שח).

צריכת דלק בכל הנסועה הזו סביב 1-12.5.

אין אכילת שמן בין טיפולים.

בשנתיים הראשונות נשרפו כמה נורות ראשיות,בשנה האחרונה לא,לציין שאני נוסע תמיד עם אורות.

צמיגים מוחלפים כל 50K בערך,כיום על קונטי.

רעשים וקירקושים בתא הנוסעים - יש לפעמים זמזום ממוביל חגורת הבטיחות שנמצא בקורה ליד הנהג(מעצבן כי זה ליד האוזן).

לא רוצה להשמע פאנבוי אבל הרכב הראשון מהעבודה היה אי שם בשנת 88 עם אופל אסקונה 1988 ועברתי בדרך סובארו, קורולה, קרינה, אוונסיס וסקודות. אף אחת לא התקרבה לאמינות והשרידות של הקוראנית הזו. גם עלויות החלפים זולות מהקודמות(כולן טופלו במוסכים מורשי יבואן) כולן ננהגו דומה והוחלפו סביב 220-270K וכבר הרגישו זקנות בגיל הזה. כלי הרכב שבשימושי נוסעים קצת בדרכי עפר ובכבישים משובשים, לא עוברים חיים שקטים.

 

מבחינת רכב לנהג-רכב רגיל,אני מעדיף את האוקטביה בכל הזדמנות....

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פאנבוי זה מי שמפתח רגשות עזים למותג, ומתאהב בו ועוסק בו, בלי להתייחס לעובדות, כמו שמתאהבים בבחורה.

 

אין בסקירה שלך שומדבר מזה...

 

סקירה טובה ומועילה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לצלם ולשמור. פשוט כך.

יהיה מעניין לראות את הרכב גם בחצי מליון ממשיך באמינותו.

אני תמיד ממליץ על יונדאי לא רק בגלל האמינות אלא גם בגלל שגם כשיש תקלה, העלות זולה משמעותית מכל יצרן אחר.

 

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

פורסם

תודה רבה על השיתוף, בהחלט נתונים מכובדים.

מעריך שחלק מהעמידות משקפת טיפול בזמן ולפי הספר.. כל הכבוד!

אבל להגיד שיונדאי המציאה את המונח אמינות - קצת מוגזם..

אני יכול לספר לך על שתי סופר לאנסר מהוראה שנמכרו עם 400 אלף ק"מ כ"א ולא נתקעו יום אחד..

כנ"ל לגבי טויטה קורולה 2005 עם 430 אלף ועדיין בועטת..

סובארו לגאסי 98 של אבי עם 405 אלף.. הכל עובד כמו ביומו הראשון..

כל הרכבים שציינתי טופלו במורשה ובזמן.. לא נחסך מהם שקל, והתוצאה מדברת..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

מניח ששמתם לב שכל כלי הרכב שהוזכרו, הם יפניים או קוריאניים. תענוג לשמוע על רכבים כאלו שאמינים בטירוף ומאפשרים לנהגים ממוצעים להתנייד ללא בעיות ובעלויות שפויות, שלא כמו האירופאיות בנות ימינו....

פורסם

יונדאי I35 אחלה אוטו אבל קח בחשבון שלפחות בדגמים מסויימים של יונדאי I דור קודם הם לא שורדים כזה ק"מ ללא "מחלות ילדות" או בעיות בניגוד לרכב שלך.

 

כנראה שפה יש עבודה טובה.

 

ד"א, קרקושים ורעשים מהפלסטיקה זה ממש לא מדד לאמינות , זה הפלסטיקה ברוב המקרים של האסיאתיות , צריך להתרגל בהנחה ושום דבר לא שבור\משוחרר.

פורסם
מניח ששמתם לב שכל כלי הרכב שהוזכרו, הם יפניים או קוריאניים. תענוג לשמוע על רכבים כאלו שאמינים בטירוף ומאפשרים לנהגים ממוצעים להתנייד ללא בעיות ובעלויות שפויות, שלא כמו האירופאיות בנות ימינו....

 

אם תסתכל על טנדרונים צרפתיים מודרניים או הפלואנס דיזל שמציפות את הכבישים ומגיעות לקילומטרזים דומים באותו סדר גודל עם אמינות לא פחותה.

 

החלפים הזולים זה באמת נחמד בקיה ריו שלי הטיפולים אפילו במורשה היו זולים משמעותית מרכבים אחרים שיצא לי לראות נכנסים לשמה(טיפול 15K ו30K במורשה עלו 500-600 שקל והחלפת רפידות 500 שקל - הכל במורשה שיקר משמעותית).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אם תסתכל על טנדרונים צרפתיים מודרניים או הפלואנס דיזל שמציפות את הכבישים ומגיעות לקילומטרזים דומים באותו סדר גודל עם אמינות לא פחותה.

 

החלפים הזולים זה באמת נחמד בקיה ריו שלי הטיפולים אפילו במורשה היו זולים משמעותית מרכבים אחרים שיצא לי לראות נכנסים לשמה(טיפול 15K ו30K במורשה עלו 500-600 שקל והחלפת רפידות 500 שקל - הכל במורשה שיקר משמעותית).

 

פלואנס דיזל אמינה? היו כאן מספר מקרים שהחליפו גיר אחרי 150 אלף קילומטר.

פורסם

יחסית לתוצרת גרמנית(פורד וVAG) היא אמינה.

150K ק"מ לגיר רובוטי זה טוב לא ברמה של DSG6 אבל עדיין טוב.

ואדם שעובר בשנתיים או שלוש ק"מ כזה יעדיף נוחות מאשר אמינות מוחלטת.

פורסם

ולכל פלואנס דיזל מחליפים גיר ב150 אלף ק"מ? מה עם אלה שעשו 200 אלף? 300 אלף?

מכיר אחת שיצאה מחוזה ליסינג עם 220 אלף ק"מ בלי תקלות ,פעם אחת החלפת מצמדים עקב בלאי באזור המאה ומשהו אלף ק"מ.

פורסם
אל תנפץ לו את בועה שהוא יצר לעצמו,בגלל אנשים כמוהו אנחנו יכולים לקנות אירופאיות בזול(מכוניות כמובן).

 

אם התכוונת אלי בדבריך, אז לידיעתך, אני נוסע על גולף 125......ולא על אסייתית.


×
×
  • תוכן חדש...