Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי , ברשותי קומפוננט 6.5 אינטש Hertz HSK165 - מה שקיים בתמונה כאן :

http://www.ret.co.il/m/75753 - לא הדגם החדש שמוכרים (כפי שראיתי באינטרנט על אותו שם)

 

טוויטר שמאלי הלך לעולמו , רציתי לדעת איזה זוג טוויטרים (או אחד בלבד אם זה אפשרי) אפשר לקנות שברמת הקודמים שהיו שיעשו את העבודה...

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם (נערך)
HT25 של הרץ.

זה אותו הטוויטר.

 

מה התקציב שלך?

 

לא יותר מדי...

חיפשתי ולא מצאתי את הדגם הספציפי הזה בשום חנות , כדי לבדוק מה המחיר שלו...יש מצב אתה יודע איפה יש ?

 

עדכון :

אחרי חקירה קצת לעומק שחיפשתי באינטרנט מצאתי שיש לדגם הספציפי HSK 165 שני דגמים אחד חדש אחד ישן , בדגם החדש ובגם בישן הטוויטר הוא HT 25 , אך ההבדל ביו שני הדגמים הוא שהישן מספק 250W והחדש 300W , האם הטוויטר הוא אותו דבר בשניהם ? ואם כן איפה מוצאים אותו בכלל לקנייה ?

 

יכול לקנות סט שלם ללא קרוסים עבור "חלקי חילוף": http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?611945

יחד עם זאת, מציע לבדוק אם יש סיבה ברת תיקון לעובדה שטוויטר הלך לעולמו.

 

ללא קרוסים , הכוונה ללא הקופסאות ? רק הטווטרים + הסאבים בדלתות ?

עריכה אחרונה על ידי izon
פורסם

כן. "הקופסאות" אחראיות על חלוקת התדרים בין הטוויטר למידבאסים/וופרים (לא סאבים).

מאחר ויש לך כבר סט שלם, אין לך צורך ממשי בהם. אתה מדבר על החלפת טוויטר בלבד. אם כי, במידה ואתה רוכש את הסט שצירפתי, הייתי ממליץ להחליף את שניהם לשם האיזון, בעיקר במידה ומדובר בדגם מעודכן ולא הישן כמו שלך (לפחות ע"פ התמונה שצירפת).

×
×
  • תוכן חדש...