Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשים רכב אמין וחסכוני זוג +2 ילדים קטנים נסיעות קצרות באמצש וארוכות יותר בסופשים

חושבים גם על סיאט איביזה החדשה

 

תקציב -80-100 אלף שח, המראה של הפיגו 2008 מאוד קורץ לנו. אבל איך הרכב?

פורסם

פורסם כאן מבחן על ה-2008 המחודש ויש גם שרשור שרץ בעקבותיו, ממליץ לקרוא.

הסוזוקי גדול ומרווח יותר אבל חלש מהפיג'ו ופחות נאה ואופנתי, אם אני זוכר נכון אז הסוזוקי גם יקר יותר וכחדש הוא חורג מהתקציב.

האיביזה לזוג עם 2 תהיה קצת צפופה במושב האחורי, בידקו אם הכיסאות שלכם נכנסים ואם לילדים נוח.

פורסם
פורסם כאן מבחן על ה-2008 המחודש ויש גם שרשור שרץ בעקבותיו, ממליץ לקרוא.

הסוזוקי גדול ומרווח יותר אבל חלש מהפיג'ו ופחות נאה ואופנתי, אם אני זוכר נכון אז הסוזוקי גם יקר יותר וכחדש הוא חורג מהתקציב.

האיביזה לזוג עם 2 תהיה קצת צפופה במושב האחורי, בידקו אם הכיסאות שלכם נכנסים ואם לילדים נוח.[/quote

 

קרוסאובר 2014

פורסם

בתקציב שלכם, מדובר ב 2008 שלפני מתיחת הפנים - מנוע 1.6 עם גיר 4 הילוכים אוטומטי (בהנחה שאינך מכוון ל 1.2 הידני). לא ידוע על בעיות אמינות אבל מדובר בשילוב מנוע גיר לא מאוד מוצלח מבחינת צריכת דלק וביצועים. מישהו פה בפורום קנה את ה 2008 חדשה מהחברה עם מנוע 1.2 טורבו וגיר אוטומטי מתקדם ב 107 על הכביש, אבל מדובר על הדגם עם הפרונט הקודם והפחות אגרסיבי. אם זה לא ענין מבחינתך, שווה בדיקה.

הקרוסאובר עם מנוע 1.6 אטמוספרי וגיר רציף. נכון, זה סוזוקי אז ישמור על ערכו טוב יותר וגם נחשב אמין, אבל אין שום כיף בלנהוג ברכב הזה (נהגתי בו מספר פעמים) והכל מרגיש די זול בתא הנוסעים. אולי ניתן גם למצוא 2008 עם המנוע המוגדש ביד 2, נגיד כמה חודשים על הכביש...במחיר שמתאים לתקציב. שווה בדיקה.

פורסם
בתקציב שלכם, מדובר ב 2008 שלפני מתיחת הפנים - מנוע 1.6 עם גיר 4 הילוכים אוטומטי (בהנחה שאינך מכוון ל 1.2 הידני). לא ידוע על בעיות אמינות אבל מדובר בשילוב מנוע גיר לא מאוד מוצלח מבחינת צריכת דלק וביצועים. מישהו פה בפורום קנה את ה 2008 חדשה מהחברה עם מנוע 1.2 טורבו וגיר אוטומטי מתקדם ב 107 על הכביש, אבל מדובר על הדגם עם הפרונט הקודם והפחות אגרסיבי. אם זה לא ענין מבחינתך, שווה בדיקה.

הקרוסאובר עם מנוע 1.6 אטמוספרי וגיר רציף. נכון, זה סוזוקי אז ישמור על ערכו טוב יותר וגם נחשב אמין, אבל אין שום כיף בלנהוג ברכב הזה (נהגתי בו מספר פעמים) והכל מרגיש די זול בתא הנוסעים. אולי ניתן גם למצוא 2008 עם המנוע המוגדש ביד 2, נגיד כמה חודשים על הכביש...במחיר שמתאים לתקציב. שווה בדיקה.

 

מדובר על פיגו 2008 קניה כק"מ 0

פורסם

מה שכן, הייתי בודק מול מוטודיל אם זה אכן הדגם שלאחר מתיחת הפנים החיצונית, כי התמונות להמחשה בלבד וגם כתוב את זה. אולי הם קיבלו יחידות מלובינסקי של הדגם הקודם טרום מתיחת הפנים עם המנוע 1.2 טורבו. לא יודע עד כמה זה חשוב לך (פותח השרשור) אבל תבדוק.

פורסם

אני חושב שדגם ה 1.2 טורבו ב 2008 הגיע רק בגרסה של לאחר מתיחת פנים.

טרם מתיחת הפנים היה רק 1.6 עם הגיר הישן למיטב ידיעתי.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

Bull-81 - "אני חושב שדגם ה 1.2 טורבו ב 2008 הגיע רק בגרסה של לאחר מתיחת פנים."



 

מה שאתה חושב - זאת טעות.

הרכב פיג'ו 2008 היגיע לארץ עם המנוע העדכני 1.2 טורבו

גם בגרסה שלפני מתיחת הפנים (בכמויות קטנות ובתקופה קצרה).

×
×
  • תוכן חדש...