Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אהלן,

השבוע בשעה טובה אני אמור ללכת למסירה ראשונית של דירה מקבלן, הקבלן כמובן אמר שאין צורך להביא אף אחד מטעמי ומספיק שאבוא עם השכל הישר והתוכניות של הדירה -

למישהו יש המלצה על איש מקצוע שיכול לעזור פה? האם צריך בכלל?

האם חובה במסירה הראשונית או שאפשר בשלבים מאוחרים יותר?

 

תודה!

דורון

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם

לרוב הם לא מסכימים להביא אנשי מקצוע בפרוטוקול הראשון (טרום מסירה), אלא לפרוטוקול השני - אלא אם סוכם אחרת מראש.

הדיעה הרווחת אומרת שבכל מקרה אתה מכוסה באחריות הקבלן (שנת בדק) ואם יימצאו ליקויים הם מחוייבים לתקן.

השאלה הנשאלת היא - אם מוצאים ליקויים חמורים שלא מאפשרים לך לגור בדירה או מצריכים עבודה רצינית, מה אתה תעשה אם אתה כבר גר בתוך הדירה ?

בקיצור - לא קל.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אתה יכול בשלב ראשון לחסוך כאבי ראש ולבקש מעוד זוגות עיניים להגיע איתך, חבר או זוג חברים, מה הכוונה?

אתה מגיע עם התוכניות, עובר עליהן קודם לכן, לוקח איתך מטר ומגיע לאתר בעיות חריגות או קשות בעיקר, לא דברים ממש קטנים שאותם תגלה במהלך השנה הראשונה כך או כך.

אתה צריך להתמקד בתוכניות המקוריות, מה אמור להיות איפה, גימורים כאלו ואחרים, קירות, בדוק שאין נזקים קשים או בעיות כאלו ואחרות, תביא איתך פנס מן הסתם אם צריך ותעשה את הסיבוב בצורה יסודית, ייקח כמה שייקח.

חשוב מאוד, לתעד ולצלם וגם, הורד תוכנת הקלטה ותקליט את כל הסיור, אי אפשר לדעת מה יגידו לך או יבטיחו במידה ויתגלו דברים כאלו ואחרים, למרות שגם ככה אתה תצלם ותעשה גם וידאו מן הסתם.

 

כל המטרה של טרום אכלוס היא לבדוק שהמקום אכן כפי שאתה צריך לקבל ושאין בו נזקים או ליקויים קשים או חס וחלילה, טעות בתוכניות ולקבלן יש אפשרות ומספר ימים או שבועות לתקן את זה בהתאם.

 

לאחר מכן, אתה כבר תוכל להזמין חברת בדק בית כלשהי, ולתעד דברים כאלו ואחרים ובשנה הראשונה אתה כבר תדע למצוא את הבעיות במידה ויהיו כאלו.

פורסם

חשוב מאוד לבדוק שיפועים

לשפוך מים בכמות במרפסת (לא לפחד, זה מקובל), להמתין 10-15 דקות ולוודא שהמים לא נשארים לעמוד אלא יורדים בניקוז.

פורסם
חשוב מאוד לבדוק שיפועים

לשפוך מים בכמות במרפסת (לא לפחד, זה מקובל), להמתין 10-15 דקות ולוודא שהמים לא נשארים לעמוד אלא יורדים בניקוז.

 

 

חשוב מאוד!

אצל קרובי משפחה פירקו את רצפת המרפסת 3 פעמים לאחר האכלוס עד שהצליחו להגיע לשיפוע תקין.:x

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אהלן,

השבוע בשעה טובה אני אמור ללכת למסירה ראשונית של דירה מקבלן, הקבלן כמובן אמר שאין צורך להביא אף אחד מטעמי ומספיק שאבוא עם השכל הישר והתוכניות של הדירה -

למישהו יש המלצה על איש מקצוע שיכול לעזור פה? האם צריך בכלל?

האם חובה במסירה הראשונית או שאפשר בשלבים מאוחרים יותר?

 

תודה!

דורון

 

האם עשית בדק בית?! אם לא ממליץ מאוד לעשות

הם מוצאים פגמים/סטיות שאתה לא תראה או לא תשים לב

עדיף לך לעשות הכל לפני כל כניסה לדירה אחרי הכניסה תחשוב שיתחילו לעבוד/לשפץ/לשבור שאתה בבית

ממש לא נעים

 

בהצלחה בדירה החדשה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
האם עשית בדק בית?! אם לא ממליץ מאוד לעשות

הם מוצאים פגמים/סטיות שאתה לא תראה או לא תשים לב

עדיף לך לעשות הכל לפני כל כניסה לדירה אחרי הכניסה תחשוב שיתחילו לעבוד/לשפץ/לשבור שאתה בבית

ממש לא נעים

 

בהצלחה בדירה החדשה

 

תודה, עוד לא מדובר על כניסה - זה יקרה עוד חודשיים (להערכתי), מדובר על הפעם הראשונה שבאים לדירה בשביל רג׳קטים.

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

פורסם
האם עשית בדק בית?! אם לא ממליץ מאוד לעשות

הם מוצאים פגמים/סטיות שאתה לא תראה או לא תשים לב

עדיף לך לעשות הכל לפני כל כניסה לדירה אחרי הכניסה תחשוב שיתחילו לעבוד/לשפץ/לשבור שאתה בבית

ממש לא נעים

 

בהצלחה בדירה החדשה

חד וחלק.

 

אם יש לך איפה לגור תעמוד על הרגליים האחוריות עד שיתקנו הכל.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

יותר מהכל - חשוב לי להזכיר לך להכניס את הדברים לפרופורציות הנכונות:

 

1. חיפוי חיצוני בשיש או אבן - לא כל אבן ואבן תהיה באותו הגוון. זו אבן טיבעית (אנשים כל הזמן מחפשים שהכל יהיה אחיד ושווה, זה לא !!!).

 

2. קירות עקומים - בסופו של יום הכל נעשה באמצעות יד אדם. יש סטיה מותרת, ברוב המקרים אם היא בתקן - לא תרגיש בהבדל - אלא אם אתה פסיכופט שהולך עם פלס בכיס ובודק בכל בית שאתה דורך בו את שיפוע הקירות.

 

3. לחות בקירות\רצפה - כן, בבניינים חדשים יש לחות. אפשר להיתקל במקרים של לחות חריגה בעקבות משהו שקרה, ולעיתים מדובר במשהו נקודתי שמתייבש ונעלם תוך זמן קצר. הבדיקות הטרמיות וכד' הן דבר טוב וחשוב, אבל חשוב עוד יותר לדעת לבחור את המלחמות שלך - ולא לצאת על כך שטות למלחמת עולם.

 

4. בית חדש זה לא רכב חדש - באחרון זה ברוב המקרים פי 20 יותר שקט נפשי. תזדיין בסבלנות, קח נשימה עמוקה ותכין את עצמך לגרוע מכל.

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איציק מי כמוך יודע עם איזו תקרה עקומה אני חי עכשיו, יותר עקום מזה?

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

×
×
  • תוכן חדש...