Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב, במהלך נסיעה נתקלתי בגברת שעצרה את רכבה בצד, סוזוקי בלנו שנת 99 טענה שהמחוג של החום מנוע עלה עד הסוף. יש לה את הנוזל של הרדיאטור ודוממתי את המנוע כרגע לתת לו להתקרר מישהו יש לו מושג מה לעשות הלאה? גרר?

פורסם

כאשר הרדיאטור יהיה קר ויהיה ניתן לפתוח את המיכסה שלו בדוק אם יש מיים ייתכן שקיימת נזילה ולכן המנוע התחמם. השלם נוזל ותעקוב. כמובן לתחקר אותה אם זה קורה פעם ראשונה ואם יוצא לה להשלים נוזל קירור..

פורסם
שבוע טוב, במהלך נסיעה נתקלתי בגברת שעצרה את רכבה בצד, סוזוקי בלנו שנת 99 טענה שהמחוג של החום מנוע עלה עד הסוף. יש לה את הנוזל של הרדיאטור ודוממתי את המנוע כרגע לתת לו להתקרר מישהו יש לו מושג מה לעשות הלאה? גרר?

לגרור את הרכב למוסך זה העיצה הכי טובה שתתן.

פורסם
כאשר הרדיאטור יהיה קר ויהיה ניתן לפתוח את המיכסה שלו בדוק אם יש מיים ייתכן שקיימת נזילה ולכן המנוע התחמם. השלם נוזל ותעקוב. כמובן לתחקר אותה אם זה קורה פעם ראשונה ואם יוצא לה להשלים נוזל קירור..

 

פתחתי את המכסה כבר והוא עף לי מהיד

אני מנסה להבין אם הוא ריק עדיין

פורסם

החום מנוע על החצי, אני לא רואה פה פיצוץ של הרדיאטור או משהו מוזר אולי למלא מהנוזל לסגור מכסה ולנסוצ להניע לתת לו כמה דקות לעבוד ולראות אם עולה שוב?

פורסם

ביכום מילאתי לה נוזל קירור ברדיאטור, חיכיתי איתה 5 דקות כשהאוטו במצב סטטי ראיתי שהחום לא מטפס חזרה, אמרתי לה לנסוע לאט בתקווה שלא יעלה חזרה החום.

אפשר לנעול תודה

×
×
  • תוכן חדש...