Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם במקרה מצאתי את הפורום הזה והוא נראה אחלה!ברשותי קיה ג'ויס 2002.לפני כ3 שבועות בנסיעה מהירה על כביש 5 נורת ה-CHECK ENGINE התחילה להבהב ודוושת הגז לא הגיבה ז,א המנוע עבד חלש לא משנה כמה לחצתי על הדוושה. אחרי כמה דקות הנורה הפסיקה להבהב והכל היה בסדר. עד ששבוע שעבר הייתי בנופש עם כל המשפחה בצפון וביום השלישי כשהתחלנו את הנסיעה הביתה התופעה חזרה על עצמה. גררתי את הרכב וחזרנו הביתה במונית (תענוג שעלה 800 ש"ח). הרכב היה אצל המוסכניק במשך שבוע שבו הוא ביצע אתו נסיעות והתופעה לא חזרה על עצמה (חוק מרפי עובד) והוא אומר שהוא לא יכול לטפל אם אין בעיה. עכשיו אני המלכוד מצד אחד הרכב עכשיו בסדר ואי אפשר לטפל בו מצד שני אני מפחד לנסוע אתו עם כל המשפחה כי אני לא יודע מתי זה יתקע אותי.אם למישהו יש עצה אשמח מאוד. תודה

פורסם

האם חיברו סורק תקלות במוסך?

 

אולי התקלה עדיין שמורה בזכרון,

 

ציין מהיכן אתה בארץ ואחד מחברי הפורום עם סורק יקפוץ לעזור לך לשלוף קוד תקלה. היום כבר להמון אנשים יש סורק בהישג יד.

Stay Dirty

פורסם

המוסכניק שלי אמר שהוא לא התחבר למחשב כי התקלה לא התרחשה אצלו.אני גר ברבבה שזה ליד ברקן ואריאל.

פורסם

לא נכנס למה המוסכניק עשה, והאם זה טוב.

אבל כלל ברזל: בכל תקלה מומלץ להתחבר למחשב הרכב.

הרבה פעמים המנורה לא נדלקת, לפעמים שורפים את המנורה עצמה, לפעמים היא נשרפת

מכונאים לא תמיד מתחברים למחשב, מכל מיני סיבות.

 

המלצתי אליך היא: להתחבר למחשב, להוציא קוד תקלה ( אני משער שאתה תראה היסטורית תקלות )

אני משער שהתקלות יהיו Misfire ואולי אפילו חיישן MAF וחיישן חמצן.

(ברכב הזה יש צירוף שכזה )

בכל מקרה המלצות:

1.להתחבר למחשב, לראות האם יש תקלות.

2. להתחבר למכשיר 4 גזים במוסך ולראות את גזי הפליטה.

 

אם הכל בסדר היתי :

1. מחליף חוטי הצתה

2. מחליף פלאגים.

 

מתפלל הייטב שהתקלה לא תחזור

בהצלחה.

פורסם
לא נכנס למה המוסכניק עשה, והאם זה טוב.

אבל כלל ברזל: בכל תקלה מומלץ להתחבר למחשב הרכב.

הרבה פעמים המנורה לא נדלקת, לפעמים שורפים את המנורה עצמה, לפעמים היא נשרפת

מכונאים לא תמיד מתחברים למחשב, מכל מיני סיבות.

 

המלצתי אליך היא: להתחבר למחשב, להוציא קוד תקלה ( אני משער שאתה תראה היסטורית תקלות )

אני משער שהתקלות יהיו Misfire ואולי אפילו חיישן MAF וחיישן חמצן.

(ברכב הזה יש צירוף שכזה )

בכל מקרה המלצות:

1.להתחבר למחשב, לראות האם יש תקלות.

2. להתחבר למכשיר 4 גזים במוסך ולראות את גזי הפליטה.

 

אם הכל בסדר היתי :

1. מחליף חוטי הצתה

2. מחליף פלאגים.

 

מתפלל הייטב שהתקלה לא תחזור

בהצלחה.

 

מה צריך לראות בגזי הפליטה?

×
×
  • תוכן חדש...