Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3590 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , ברצוני להתייעץ לגבי תקלה שמציקה לי זמן מה ברכב , נדלקה לי נורית תקלה של כרית אוויר בבדיקה שנעשתה במחשב התכנה זיהתה כי יש איזו שהיא בעיה עם מנגנון המפתח של ביטול כרית אוויר נוסע, לאחר איפוס התקלה ובדיקת הקונקטור (שמתחבר למנגנון מפתח ישירות) התקלה נעלמה לתקופה מאוד ארוכה ,

בזמן האחרון היא חזרה שוב והפעם מסרבת ללכת ולאחר איפוס הנורה חוזרת לדלוק , ממה שנראה לי זה חיבור רופף איפה שהוא ברכב מכיוון שהסימון שנותן אינדיקציה ברכב שסוויץ מנגנון כרית האוויר על off מהבהב לסירוגין וברגע שהמערכת מזהה את זה היא מדליקה נורה על תקלה כי משהו כנראה לא מחובר כשורה , לא בא לי שיקרעו אותי על זה במורשה יש מישהו שזה קרה לו ויודע איפה נמצאים החיבורים ואיך מגיעים אליהם מלבד החיבור שנמצא מאחורי המנגנון עצמו הרכב זה polo 2011 כפי שציינתי בנושא ההודעה ,מצורפת תמונה של מה שמהבהב שאמור להיות כבוי כאשר לא מנטרלים את כרית האוויר ודלוק כאשר כן ,

תודה רבה לעוזרים

volkswagen__polo_12_comfortline_team_gra_sports_seats_2011_6_lgw.jpg

  • ספונסר פורום
פורסם

חבל על בזבוז הזמן שלך הבעיה שלך היא במתג הביטול עצמו

מחירו של מתג כזה מקורי הוא 485 שח לפני מעמ .

אם תרצה אנחנו מחזיקים כזה במלאי בכל זמן .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...