Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצא לי לנהוג על קורולה באותו הדגם כמו שלי אבל היא הרגישה יותר נמרצת למרות שהיא עברה חיים לא קלים.

אצלי באוטו אף פעם לא ניקו את בית המצערת למרות שהרכב נוסע בעיקר בעיר.

יש לי ספרי קרבורטורים אבל אני חושב שזה מצערת אלקטרונית ואני לא רוצה להזיק לה.

אני רוצה לנקות אותה ברמה טובה ולא להגיע למצב שצריך לעשות לה לימוד מחדש(אם זה בכלל דבר שיכול לקרות).

מה הפעולות שאני צריך לבצע, איזה כלים אני צריך להחליף אטם?

תודה!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

עגול, ב D הוא באזור 1000.

ברכב השני הוא היה ב 800 בD.

ההבדל הכי גדול היה כשהחלפתי מצבר ואז הרכב ניסה ללמד את עצמו את המצערת.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

נראה שהסלד אכן גבוה מידי לסרק. אני מניח שב d אתה גם מרגיש שהרכב מנסה לדחוף עצמו במצב עמידה. בכל מיקרה אם לא ביצעת ניקוי שכזה עדיף שתתן למישהו מקצועי לעשות כי צריך לפרק את המצערת מסעפת היניקה ולנקות אותה בחוץ. יש גם לא מעט סירטונים ברשת בעניין הזה.

פורסם

כמו שאני מכיר את עצמי בסוף אני יעיף את המכונאי ויעשה את זה בעצמי.

השאלה שלי היא כזו, את הסרטונים אני מכיר והם נחלקים ל2 חלקים.

רכב מונע וספרי קרבורטורים בכל הכוח.

או ניקוי ובדיקה יסודית.

השאלה שלי היא אם אני מפרק את הבית מצערת אני צריך להחליף את האטם ואיזה סוג אטם יש שם.

מנוע- 3zz-fe.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

לא בטוח שתצטרך להחליף את האטם. לרוב האטם של בית המצערת הוא מחומר חזק ולא סתם נייר אטמים והוא יישאר לך שלם! לגבי הניקוי אז פרק ונקה אותה בחוץ ולא לרסס שהרכב מונע מה שלא מעט מוסכים עושים!

פורסם

ביאריס זצ"ל שלי היו שני אטמי גומי לבית המצערת שהנחיית היצרן היא להחליפם בעת פירוק המצערת.

אם תרשום את מספר השלדה אוכל לתת לך את מק"ט/י האטמ/ים שתוכל לרכוש מראש.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

D ב 1000 סלד זה גבוהה מעבר לעניין של בזבוז דלק, רעש בנסיעה, ובלאי מואץ.

ב d במצב אופטימאלי תקין זה באיזור ה 700.

בשביל לנרות לא יעזור כל הספריים זה רק ייראה נקי.

אתה צריך קודם כל בלי שום קשר לפרק 2 ברגים פיליפס מעל הפילטר אויר יושב לו חיישן תנקה אותו עם ספריי ניקוי מגעים ותחזיר.

תפרק צינור שמתחבר למצערת ותפרק 4 ברגים של הבית פרפר תוציא אותו החוצה ותראה איזה לכלוך אם לעולם לא נגעו שם, אתה לא תאמין בכלל, תקנה 2 ספריים לניקוי קרבורטור הכי זולים שיש ותנקה הכל ביסודיות תשמן יפה עם wd40, תבדוק שהפרפר נפתח כמו שצריך ונסגר עד הסוף כמו שצריך. תנקה גם את האטם, תנקה גם את כל הצינורות שמתחברים למצערת ואת הבית פילטר אויר ביסודיות (אל תמהר), תנקה כמה שתוכל גם אחרי המצערת צנרת על למנוע גם עם ספריי קרבורטורים ומטלית. תחזיר הכל למקום באותה צורה שפירקת, סגור ממש חזק על האטם.

תניע ותעשה סיבוב, המחשב ילמד את המצערת לאט לאט תוך שבוע אתה תראה שינוי (אל תתייחס אם הטורים יעלו לך בהנעות בימים הקרובים זה מצב רגיל עד שהמחשב לומד מחדש את המצערת. אם תעשה את זה ביסודיות כמו שצריך,

אתה לא תאמין לשינוי שיתקבל.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

האטם הוא מחומר קשיח אין צורך להחליף אותו רק להקפיד בסגירה עד הסוף חזק.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

האטם בין בית המצערת לסעפת היניקה ברכב שלך הוא אטם גומי, מק"ט 22271-0D060 או 22271-21060.

לפני הפירוק ודא שיש בידך מעט נוזל קירור או מים מזוקקים, תצטרך להשלים מעט.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מקום מומלץ לקניה?

יש לי ספרי קרבורטורים, ספרי מגעים ו WD40, אני צריך גם ספרי לחיישן MAP?

מספיק לשים רק את האטם החדש או צריך למרוח חומר כלשהו?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אם כבר אז בהחלט מומלץ לנקות גם את חיישן ה MAF עם ספריי יעודי. גם כאן טויוטה ממליצה להחליף את האטם שלו אבל לפחות בתקופתו לא היה ניתן להשיגו בארץ. לקחתי את הסיכון שהאטם יהיה במצב טוב ואכן כך היה, הרכבתי אותו חזרה ולא חוויתי בעיות.

אין צורך למרוח כלום עם האטם החדש, הוא מתיישב במעין מגרעת. רק לנקות לפני ההרכבה כדי להבטיח הצמדות ואטימה.

 

בפעם האחרונה שביקרתי את אבי חלקי חילוף הוא בדיוק קיבל משלוח של קיט מתוצרת CRC שכולל ספריי ייעודי לניקוי בית המצערת וספריי יעודי לחיישן ה MAF, שווה לשאול אותו על זה.

 

עריכה:

דיברתי על זה http://www.justmotor.co.il/Product/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99-%D7%A0%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%A9%D7%A0%D7%99-maf-%D7%95%D7%9E%D7%93-%D7%9B%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%99%D7%A8-1

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מה ההבדל בין ספרי ניקוי מצערת לספרי קרבורטורים?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אין לי מושג. יכול להיות שהוא ידידותי יותר לרכיבי אלקטרוניקה וחריף פחות מספריי קרבורטורים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

אני רוצה לסכם את כל העניין

ספרי קרבורטורים או ספרי ניקוי מצערת לניקיון של הבית מצערת.

עם מה אפשר לנגב את הלכלוך?

נייר מגבת?

אפשר להשתמש גם במברשת שיניים?

עם מה אפשר לסתום את הצינור קירור?

עריכה אחרונה על ידי ModChiP
לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...