Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא צריך יום לימודים ארוך. זה מאוד פשוט רבע שעה עבודה. לא צריך אטם חדש כי הוא קשיח, מוציא/מחזיר. לא צריך נוזל קירור ולא ניירות ניגוב וגם לא מברשות למיניהם. אין קשר לצינור מים, מה שצריך זה כמה בדים משומשים ושתי פחיות של ספריי ניקוי קרבורטורים. מפרקים החוצה את המצערת כי הלכלוך שנידבק הוא פנימי ועל הציר מבפנים. הפרפר אצלך לא נסגר עד הסוף בגלל הלכלוך ולכן הטורים דלק בסרק על 1000. תוכל לראות את זה שתוציא את המצערת החוצה תסתכל באור במצב סגור תראה שנכנס אור(לא נסגרת כמו שצריך), זה מצב של כל הרכבים בארץ בערך מהסיבה שזה לא מזיז ולא מעניין אף אחד(כאילו למה להשקיע באוטו כל עוד הוא נוסע).

יש גם חיישן נוסף בצמוד למצערת גם אותו תנקה עם ספריי לניקוי מגעים.

מתיי החלפת פלאגים. אולי שווה לך להשקיע עוד 60 שקלים ולשים פלאגים חדשים סט מקורי, אם כבר אז כבר ....

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אולי פשוט שפותח השירשור ייציין מהיכן הוא בארץ ויגלה שיש לא מעט אנשים פה שגרים באיזורו ויירתמו לעזור לו עם הניקוי. אחרי הכל זה המכנה המשותף של כולנו.

פורסם

הרעיון הוא לא לתת למישהו שיעשה את זה, חלק מהכיף לפחות אצלי זה לחקור וללמוד על הנושא לפני שאני ניגש אליו.

יש לי אופציה ללכת למכונאי אבל כל הקטע זה לעשות את זה לבד.

אני כבר מאורגן מה אני בדיוק עושה ורק חסר לי הסט הנורמאלי של הבוקסות כדי לעשות את העבודה בנוחות.

פלאגים הוחלפו אצלי לפני שנה והרכב נסע אולי 5K בעיקר בעירוני, מתי ההחלפה הבאה?

תודה רבה לכולם על העזרה, אני לומד משהו חדש בכל יום!

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

כנראה אלקטרונית, לא ראיתי כבל.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הבית מצערת היה מלוכלך ממש. ניקיתי אותו עם ספרי קרבורטורים ועם מגבות נייר.

ניקיתי אותו גם מהצד השני אבל בלי לפרק את הצינורות של הנוזל קירור.

מרגיש יותר טוב, הרכב יותר זריז אבל אולי זה רק בראש שלי.

900-850 סלד בפארקינג בלי מזגן.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

בהנחה שניקית כמו שצריך., אחרי ניקוי מצערת הטורים אמורים לעלות ולוקח איזה שבוע עד שהעסק חוזר למצב אופטימלי עד שהמחשב לומד מחדש את המצערת, כנראה ניקית אותה על הרכב מבלי ממש לפרק.

יש חיישן על הבית פילטר אויר מברג פיליפס פתח שני ברגים ותנקה עם ספריי מגעים אלקטרוני יבש ותחזיר למקום (אל תיגע בו פיזית רק תתיז עליו מהספריי.

ואז תבדוק אם יש שיפור.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
לגבי הניקוי אז פרק ונקה אותה בחוץ ולא לרסס שהרכב מונע מה שלא מעט מוסכים עושים!

עשיתי את זה ברכב עם מצערת מונעת כבל, קודם ריססתי היטב תוך כדי משחק עם הפרפר כאשר המנוע כבוי. לאחר מכן הנעתי ונתתי ריסוס טוב תוך כדי גז.

התוצאה הייתה מצוינת- הבעיה שלי הייתה שהמצערת הייתה "דבוקה" בתחילת המהלך ולכן היה קשה להתחיל לנסוע באופן הדרגתי.

מה הבעיה עם זה? חשש שהלכלוך שמשתחרר יגרום נזק למנוע?

פורסם

לא נגעתי בפרפר בכלל.

פירקתי אותה מהרכב אבל בלי לנתק את 2 הכבלים של הנוזל קירור.

גם ניתקתי את המצבר, הקטע הוא כזה- כשהחלפתי את המצבר בעבר אז הטורים ממש רעדו.

עכשיו בכלל לא.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
×
×
  • תוכן חדש...