Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות מיקסר בטון כולל משאבה .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברי הפורום , חבר רוצה לצקת בטון למטרת חנייה בבית פרטי .

 

הוא קיבל הצעה ל-8 קוב בטון כולל משאבה ב- 4,400 ש"ח כולל מע"מ , האם זוהי הצעה הוגנת ? .

 

לא אני ולא הוא מבינים במחירים של ה"בטון" לכן פונים ל"חכמי הפורום" .

 

תודה מראש .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

מחיר בטון בחוזק ב-30 נע בסביבות ה260 ש"ח לקוב.

 

השאלה היא איזה משאבה אתה צריך עם זרוע/בלי זרוע ? יכול להיות שמשאבה עם צינורות מייקו תוזיל מעט את המחיר.

אני משער שההצעה שהתקבלה התקבלה על ידי בעל מקצוע שכמובן צריך לגלם רווח ועבודה. ובהתחשב בכך המחיר נשמע נורמלי.

פורסם

אם החנייה נושקת לכביש אולי ניתן לשפוך את המלט ישירות מהמיקסר, יש להם משפכי הארכה למטרים בודדים.

במקרה כזה ניתן לסכם עם נהג מיקסר שכשיש לו עודף בסוף היום וזה קורה הרבה ישפוך אצל החבר בעלות אפסית. יהיה רק צורך לפזר את הבטון ולפלס אותו אבל החיסכון עצום.

אם המשטח שצריך לצקת מרוחק מהכביש אז יצטרך משאבה והסיפור אחר.

 

יוסי

פורסם

אני לא יודע מחירים של בטון או של משאבות אבל יש משאיות בטון שהם עם משאבה תנסה לבדוק את המחיר של זה אולי זה יוזיל קצת,

×
×
  • תוכן חדש...