Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא יודע לאיזה פיוז אתה מתכוון. רק תוודא שהוא לא נותן חשמל כאשר הרכב כבוי.

 

לגבי מה שאת רוצה לקנות, לא אמרת איזה ספק/מטען יש לך.

אישית הייתי מעדיף להימנע משקעים ותקעים מיותרים. הייתי הולך על משהו בכיוון כזה (יש לי כזה בדרך):

http://www.ebay.com/itm/381457283692?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

גם המתאם שתצרך לקנות יהיה זול יותר.

פורסם
היי,

 

ברכבי מותקנת מצלמת DVR, העברתי את הכבל שלה דרך הקורה השמאלית, אך כרגע היא מחוברת לחיבור המצת ברכבי. הבעיה היא שלפעמים החיבור זז כתוצאה מנגיעה בו, כך יוצא שאני נוסע מבלי שהמצלמה לוכדת וידא עד שאני שם לב לכך.

 

 

זכור שמטען חייב (רצוי)שיהיה מקורי כי אחרת DVR לא ידלק אוטומטי ,בדרך כלל רצוי לחבר אותו לקוו ACC ברכב ,ובנוסף תבדוק- אני חושב שכבר קיים פיוז במטען של DVR

פורסם

אני הולך להשתמש במטען שהגיע עם ה-DVR. מה זה קו ACC ?

 

זה אמור להפריע אם אחבר עוד פיוז למצלמה? (דרך אגב, איזה ערך של פיוז לשים? )

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם
אני לא יודע לאיזה פיוז אתה מתכוון. רק תוודא שהוא לא נותן חשמל כאשר הרכב כבוי.

 

לגבי מה שאת רוצה לקנות, לא אמרת איזה ספק/מטען יש לך.

אישית הייתי מעדיף להימנע משקעים ותקעים מיותרים. הייתי הולך על משהו בכיוון כזה (יש לי כזה בדרך):

http://www.ebay.com/itm/381457283692?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

גם המתאם שתצרך לקנות יהיה זול יותר.

 

אני לא רואה סיבה לקנות חיבור כזה עם שנאי כאשר כבר במטען של ה-DVR יש שנאי מובנה, בנוסף עם החיבור שאני רוצה לרכוש יהיה קל לנתק בקלות את המצלמה בעתיד.

 

ACC - נותן חשמל כאשר הרכב דלוק.

 

לחבר איפה? בכל מקרה, פיוז נוסף לא יפריע. שים של 2A

 

ב-fuse tap יש מקום לשני פיוזים, אחד למקורי ואחד לאביזר שאתה מעוניין להרכיב.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

אלצ'קו, למה לחבר לקו ACC ? אין לי שום כוונות שהמצלמה תעבוד כאשר הרכב נייח.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

הרבה דברים מטעים נכתבים כאן.

 

1. יש 2 קופסאות פיוזים, אתה צריך את הקופסא שבתוך הרכב.

 

2. כפי שנאמר, ה FUSE TAP שלך צריך להיות מיני עם רגליים דקות.

 

3. אתה צריך להתחבר לפיוז של המצת, אשר מקבל מתח עם הדלקת או פתיחת הרכב (תלוי בסוג הרכב) וזה מה שאתה צריך.

שאר הפיוזים או חיבורים יהיו לא טובים כי הם ניזונים ממקורות מתח שונים.

 

4. יש לך 2 דרכים, או דרך ממיר מ 12 ל 5 או דרך כבל שמתאם בסהכ לחיבור מצת ואז יש לך את המטען המקורי

 

5. אין שום צורך במטען מקורי של ה DVR כדי שהיא תדלק אוטומטית, זה לא נכון ולי במקרה יש מצלמה של 300+$ שעובדת עם הממיר מתח והתקנה סמויה ברכב דרך התיבת פיוזים.

היא תדלק אוטומטית כל עוד תתחבר לפיוז של המצת רכב, זה מה שעלייך לזכור. (לרוב זה פיוז ה 15 אמפר, אולי 10 אמפר ברכבים ישנים).

פורסם

automatic, שוב מודה לך מקרב לב על התגובה.

 

לגבי 3, מסכים איתך שהמצב האידיאלי הוא להתחבר לפיוז של המצת, הבעיה היא שהוא שוכן בתא המנוע (בדקתי בספר הרכב), לכן צריך למצוא פיוז אחר להתחבר אליו, מבין אלו ששוכנים בתא הנהג.

 

 

העלתי תמונה מספר הרכב של הפיוזים ששוכנים בתא הנהג, אשמח אם תוכל לעבור עליה ולומר מה לדעתך הפיוז הטוב ביותר להתחבר אליו.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

בעקבות תגובתו של Automatic1 אני רוצה לתקן את מה שאמרתי.

צריך לדעת לאן אתה מתחבר לפני שמבצעים חיבורים. המצת זה בהחלט מקום טוב.

 

במקרה הזה, שאתה לא רוצה להעביר כבל דרך תא המנוע תוכל להתחבר לפיוז F35.

פורסם

בסדר גמור, מקסימום אני אנסה כמה פיוזים עד שאני אגיע לאחד שמוזן באופן הרצוי לי.

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

לא לא. זו גם הסיבה שתיקנתי את מה שכתבתי.

אל תחבר לכל פיוז שאתה חושב שיתאים.

לצורך העיניין, גם הפיוז של מעגל כרית אוויר עשוי להתאים. אבל אתה לא רוצה להתחבר לשם (ואאל"ט זה גם אסור).


×
×
  • תוכן חדש...