Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום.

אתמול עשיתי סדר בדברים ומצאתי ספר טיפולים של רכב יפני משנת 92 .לא יודע אם זה דבר (כמו ספר טיפולים)קיים יום, הרי היום הכל במחשב אבל פעם היה מאוד נוח ומסודר והכל היה כתוב בספר כולל זמנים וקילומטרים ,מה הם סוגי השמנים ,סוג של נוזלי קירור ובלמים ועוד. זה מאוד טוב ונוח לאלו שמטפלים לבד ולא במוסכים :-P...

אבל מה .. מאוד הופתעתי שהמלצות לטיפולים הם מוגבלים עד לתקופה של 120 חודש בלבד או 120000ק"ם או יותר (לא זוכר מספר)

השאלה נשאלת למה אז יצרנים של פעם או יכול להיות יבואן הגבילו את זה לתקופה קצרה ?

הם לא חשבו שרכב ייסע תקופה ערוכה יותר?

לא היו בטוחים שרכב יחזיק מעמד ?

אין טעם לנהל את הספר לאחר 120 חודש ?:lol:

מה דעתכם ?:?::?:

פורסם

לא בטוח אם אתה מטריל או לא, אבל זה מחזורי. אחרי 120K אתה חוזר ל-0 ומתחיל מהתחלה. מושכים עד 120 כדי לכסות את הטיימינג בד"כ.

אם למשל ברכב מסויים צריך לבצע טיימינג כל 200K, אז הטבלה תגיע עד 200.

 

גם היום כשאתה קונה רכב חדש אתה מקבל איתו ספר רכב עם טבלת אחזקה.

Stay Dirty

פורסם

גם היום רשום בספרי רכב מתי ואיזה סוג שמנים ונוזלים להחליף.

הטיפולים חוזרים על עצמם אחרי מספר קילומטרים, היצרן רושם החלף טיימינג כל 100 אלף או 5 שנים, אז אם הגעת ל200 אלף או עברו 5 שנים אתה אמור להבין שאתה שוב צריך לעשות טיימינג.

 

עריכה: אסף הקדים אותי ועם אותה הדוגמא בדיוק :lol:

פורסם
אולי זו היתה תקופת אחריות היבואן לרכב (אז).

לא זכור לי שאף אחד המליץ שלא לטפל ברכב אחרי שנתיים או 120000 קמ'.

 

אחריות 12 שנים ?

לא ברור למה ספר טיפולים הוא רק 120 חודש ? כלומר יצרנים מראש החליטו שזה הגבול ומבחינתם זה מספיק !!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה השאלה?

אם הספר היה נגמר והיו ממשיכים לטפל ברכב אצל היבואן גם אחרי10 שנים או 150K ק"מ היו ממשיכים לך אותו או לחילופין ממשיכים עם היסטורית טיפולים במחשב. היו מחשבים בכל מוסך מורשה יבואן עוד הרבה לפני 2002.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...