Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב נתחיל בזה שאני אוהב את האוטו שלי לא משנה מה הוא עושה לי...

ביום ג' שעבר היה לי פנצ'ר בפעם הראשונה.

ביום ה' ירדתי לאילת והאוטו היה פיקס, לא התחמם יתר על המידה, לא שתה הרבה דלק (בסה"כ הלוך חזור+סיבובים -170ש"ח), את הפניות הוא לקח יפה מאוד עם זריקת תחת קטנה פה ושם... ממש נהנתי מהדרך.

 

בדרך חזרה נכנסתי לעיקול הראשון בעליות של סדום במהירות די גבוהה (110) והרכב ממש זרק תחת, היה לי קשה להשתלט עליו אבל הוא לא בגד בי ואחר כך נסעתי יותר לאט.

 

הכל היה טוב ויפה עד אתמול, אתמול אני יוצא מהעבודה ויש איזו כיכר קטנה שאני אוהב לקחת מהר עד שהציריות דופקות, פתאום חשכו עיניי המערכת התחילה להשמיע : "פחח,פחח" נבהלתי ועצרתי בצד, באתי להוציא את הHU החוצה ופתאום היה רעש של קצר והתחיל לצאת עשן מהפתחים של המזגן, ניתקתי את המצבר ואז חזרתי לאוטו עם פנס בפה וחיפשתי מה קרה, התברר שהמפגרים שהתקינו את הטייפ הקודם (נראה לי ב88) שמו חוטי חשמל מאוד דקים ועוד ה+ של המערכת והאימובילייזר זה אותו חוט, הגומי מסביבו נמס והיה קצר, חיברתי קומבינה לאימובילייזר באמצעות הכבל של המגבר שנחתך והמשכתי בדרכי, היום אני בא לראות מה קורה באור ושמתי לב שכל החוט ממש נמס אז חתכתי אותו וחיברתי חוט חדש לאימובילייזר, בקיצור אין לי כוח להמשיך לכתוב אבל בסופו של דבר התחיל לצאת עשן מהמכסה מנוע אז פתחתי אותו וכל המצבר עלה באש, חצי ממנו כבר נמס וחומצה עפה לכל עבר, כוס אמק התלכלכתי מזה, לא ידעתי מה לעשות פתחתי את האוטו והוצאתי בקבוק ICE T גדול ושפכתי על המצבר עד שהוא נכבה ואז משכתי עם פלייר את החוטים החוצה מהמצבר... אני מבואס מאוד, אם לא הייתי נשאר באוטו לעשן סיגריה והייתי הולך אז כשהייתי חוזר הייתי מוצא גוש פחם - ככה 20K לפח.... כוס אממממקקק, הזמנתי גרר והוא יבוא ב4 ויקח לי ת'אוטו...

 

מוסר השכל, אל תצאו מהאוטו עד שהוא נשרף.

haters will hate

פורסם
טוב נתחיל בזה שאני אוהב את האוטו שלי לא משנה מה הוא עושה לי...

 

מחשבה מעניינת..

 

את האמת לי הייתה רנו 5 עד לפני שנה גם לי קרה מקרה דומה, לקחתי סיבוב דיי מהר ופתאום יצא לי מלא עשן מהפתחים של המזגן (כמו בסרט מת לצעוק :lol: ), למזלי הרע זה היה במקום חשוך, אז מיד עצרתי.

 

ניסיתי למצוא את הבעיה - לא מצאתי , התייאשתי

 

עד היום התעלומה לא נפתרה :shock:

 

X-FILES!!

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

גם לי יצא עשן מפיתחי האיורור .... :roll:

עד היום אין תשובה למה....אולי מישהו יפתור את החידה?

פורסם
גם לי יצא עשן מפיתחי האיורור .... :roll:

עד היום אין תשובה למה....אולי מישהו יפתור את החידה?

זה לא עשן (אין ריח של עשן נכון ?) אלא משהו שקשור ללחות ולמזגן.

פורסם

בנציון, אנחנו אוהבים אותך.. :lol:

טוב, אז גם לי יצא עשן מפתחי האוורור בפיחושית..

התברר שאיזה חוט שם נחשף וקיצר..הקיצר, אחרי מחשבה מעמיקה חתכתי את החוט

וראה זה פלא: לא עלה יותר עשן כי שאר החוטים היו בסדר(פחות או יותר) ומה שמדהים

זה שהכל פעל..כלומר החוט הזה בעצם לא הפעיל כלום :shock:

ואתמול התחיל פתאום לעלות עשן מהרדיוטייפ..אחרי שכיביתי והדלקתי שוב לא היה עשן אבל גם לא היו רמקולים..החיבור לרמקולים נשרף או משהו..

והשוס: החוט שכל יומיים מתרופף ומשאיר אותי בלי חשמל וצריך להדביק אותו מחדש..

 

מסקנה:לקנות אלפא!!!! :shock:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
גם לי יצא עשן מפיתחי האיורור .... :roll:

עד היום אין תשובה למה....אולי מישהו יפתור את החידה?

זה לא עשן (אין ריח של עשן נכון ?) אלא משהו שקשור ללחות ולמזגן.

הריח היה של משהו אלקטרוני נישרף יחד עם פלסטיק

פורסם

ירון אתה מפחיד אותי, כי הן ממש דופקות בנסיעה כרגע, ב40 זה כמו לנסוע בכביש משובש ושומעים טוק טוק טוק חזק ממש מכה, אז בד"כ שיש דפיקות אני מגביר את המוזיקה.... אבל היום בבוקר נסעתי בלי מוזיקה וממש התחרפנתי מהרעש שבא רק מצד ימין....

מה קורה אם הציריה נשברת?

כמה עולה ציריה בד"כ....?

haters will hate

פורסם

אולי גם אני אפתח שרשור:

 

"אני אוהב את האוטו שלי לא משנה מה, היום נסעתי והמנוע התחיל לעשות קולות נפץ חזקים, אבל המשכתי לנסוע כי חשבתי - מתחיל עוד מעט שידור חוזר של סיינפלד בטלוויזיה. בקיצר לא אלאה אתכם בפרטים אבל בסופו של דבר החלטתי לנתק איזה צינור מאחורי המערכת של ה-ABS וזה לא עזר אבל האוטו המשיך לנסוע כרגיל! אז המשכתי ונגמרו לי פתאום הבלמים באופן מוזר אז עפתי על אי תנועה לנתיב הנגדי ונתקעתי בזברה שברחה מגן החיות".

 

 

אלוהים ישמור - אין לכם הבנה במערכות חשמל ואתם מרשים לעצמכם לחבר ולנתק חוטים כראות עיניכם - פלא שאח"כ כמעט נשרף לכם האוטו?????

 

רוני, מזועזע קמעה

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גם לי יצא עשן מפיתחי האיורור .... :roll:

עד היום אין תשובה למה....אולי מישהו יפתור את החידה?

זה לא עשן (אין ריח של עשן נכון ?) אלא משהו שקשור ללחות ולמזגן.

הריח היה של משהו אלקטרוני נישרף יחד עם פלסטיק

גם לי זה קרה ב405 של חבר לפני שנה עשן (או משזה לא יהיה ) סמיך מאוד

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

לי באופל היה מדי פעם (כן , גם בטסט זה קרה) יוצא מן עשן דק כמו של סיגריה מההגה (מאחורי ההגה עצמו , איפה שהחיבור בדיוק) וכל פעם הייתי נושף ומחכה 30-40 שניות וזה היה נעלם :) עד היום אין לי מושג מזה היה (הכל פעל כשורה..)

פורסם
ירון אתה מפחיד אותי, כי הן ממש דופקות בנסיעה כרגע, ב40 זה כמו לנסוע בכביש משובש ושומעים טוק טוק טוק חזק ממש מכה, אז בד"כ שיש דפיקות אני מגביר את המוזיקה.... אבל היום בבוקר נסעתי בלי מוזיקה וממש התחרפנתי מהרעש שבא רק מצד ימין....

מה קורה אם הציריה נשברת?

כמה עולה ציריה בד"כ....?

 

תחליף ציריות! עדיף להחליף בזוגות.

זוג עולה סביב 600 ש"ח לפג'ו 205, אין לי מושג לגבי האוטו שלך.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם
בנציון, אנחנו אוהבים אותך.. :lol:

 

 

מסקנה:לקנות אלפא!!!! :shock:

 

אהההההההההההההה הרגתה אותי עכשיו מצחוק עלק לקנות אלפא!!!!!!!!!!!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נראה לי שאתה צריך לעבוד בתור סטנדפיסט

עלק לקנות אלפא

בטח שנת 88

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

חווית הנהיגה המושלמת

ב.מ.וו

פורסם
אולי גם אני אפתח שרשור:

 

"אני אוהב את האוטו שלי לא משנה מה, היום נסעתי והמנוע התחיל לעשות קולות נפץ חזקים, אבל המשכתי לנסוע כי חשבתי - מתחיל עוד מעט שידור חוזר של סיינפלד בטלוויזיה. בקיצר לא אלאה אתכם בפרטים אבל בסופו של דבר החלטתי לנתק איזה צינור מאחורי המערכת של ה-ABS וזה לא עזר אבל האוטו המשיך לנסוע כרגיל! אז המשכתי ונגמרו לי פתאום הבלמים באופן מוזר אז עפתי על אי תנועה לנתיב הנגדי ונתקעתי בזברה שברחה מגן החיות".

 

 

אלוהים ישמור - אין לכם הבנה במערכות חשמל ואתם מרשים לעצמכם לחבר ולנתק חוטים כראות עיניכם - פלא שאח"כ כמעט נשרף לכם האוטו?????

 

רוני, מזועזע קמעה

למה לא מבינים ???

אצלך זה לא יכול להיות ?(מקווה שלא)

בסוף גילינו ממה הבעיה והיא נפתרה

×
×
  • תוכן חדש...