Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סך הכול יש פה הרבה כסטחים.צריך לבדוק את העניין של הקורוזיה והסתימות סביר להניח שהשתמש במי ברז,אני ההיתי מציע לך לבצע ניקוי למערכת הקירור ולהחליף לנוזל קירור איכותי שעומד בתקן של הרכב שלך.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

מה לגבי הגיר שרשום שיש בעיה בעברת הילוכים, רעשים חזקים ומהמנוע וכו'?

לגבי התאונה ידעתי לפני אבל בבדיקה רשום שהשילדה לא נפגעה וזה ברמה נמוכה.

כי עד עכשו מי שראה את הבדיקה אמר שהיא לא יפה ולא תקינה ולא אמור להיות ברכב 2008.

יצאתי קצת מבולבל בנושא.

פורסם

רעשים במנוע בדרך כלל רשום בכל בדיקה כנל גם לגבי הגיר בדרך כלל רשום השהיה .לגבי הצריות כנראה שצריך להחליף גומיות.בכל מקרה אין פה משהו שמצריך להיכנס ללחץ חוץ מהניקוי של מערכת הקירור שזה הכי חשוב כרגע.מאיפה אתה בארץ?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם

צריך להחליף גם בולמים, אני ממליץ על מובך הציר, בדיוק מול קומפיוטסט מצד שמאל של המסעדה, תתקדם כמה מטרים בתוך הרחוב (לכיוון הסוכנות של רנו/ניסאן) ותראה אותו מצד שמאל

פורסם

אני מאזור הצפון אבל מגיע גם למרכז. מי שמכיר את הטופס של קופיסטסט ראיתי שלגבי % המנוע זה רק 51 מה זה אומר?

אז לשם הבנה מדובר בבדיקה טובה לרכב 2008 או לא?

פורסם

לגבי המערכת קירור מומלץ מאוד להגיע למוסך וכמה שיותר מהר לבדיקה גם אם יגידו לך שהכול תקין.סביר להניח לפי הבדיקה שדרוש ניקוי למערכת קירור והחלפה של הנוזל.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

פורסם
לגבי המערכת קירור מומלץ מאוד להגיע למוסך וכמה שיותר מהר לבדיקה גם אם יגידו לך שהכול תקין.סביר להניח לפי הבדיקה שדרוש ניקוי למערכת קירור והחלפה של הנוזל.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

ומה המחיר עבור כזה ניקוי והנוזל?

×
×
  • תוכן חדש...