Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שבדקתי כמה עולה אום מסכן במוסך מרכזי (100 שקלים) , הבנתי שעדיף לי לפנות לעזרת איביי.

הבעיה היא שאני לא מצליח למצוא שום דבר שם.

מה שאני מחפש (העלתי תמונות) זה : אום לגלגל (17 אינץ) כיסוי לבורג בידית של הדלת מבפנים , שטיח נהג קדמי , ואת הקרטון שמתחבר לדלת ועולה ביחד איתה (בגאז) . אני מודע שזה עולה יקר ולכן אשמח אולי אם תתנו טיפים איך לסדר את שלי. כמו שאפשר לראות הקרטון בצד טיפה קרוע וזה גורם לכך שכל פעם זה משתחרר .

אשמח לעזרה. תודה.

 

בנוסף , חשבתי לשים צילון מאחורה. הבעיה שהאורך מגג הרכב עד לקרטון הזה שנתפס על הבגאז מבפנים הוא בערך 25 ס"מ . יש כאלה קצרים ממש ?

IMG_20160612_143953.jpg

IMG_20160612_144008.jpg

IMG_20160612_144147.jpg

IMG_20160612_144224.jpg

IMG_20160612_144250.jpg

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

זה אינו אום אלא רק כיסוי לבורג/אום

בבקשה :http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=FOCUS+MK+3+WHEEL+NUT+COVER&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.X19MM++WHEEL+NUT+COVER.TRS0&_nkw=19MM++WHEEL+NUT+COVER&_sacat=0

פורסם

ואני תוהה, איך הרכב הגיע למצב הזה עם בלאי כ"כ גדול של החלקים בתמונות?

אתה הבעלים המקורי של הרכב, או שאתה יד שנייה?

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

אפשר לקנות לפי מטר שטיחי גומי ובד באיכות טובה ולגזור באיזו מידה שרוצים .

אני רפדתי את רצפת תא המטען בגומי מצופה בד , גזרתי את המידה הנכונה והוא לא נפרם בקצוות .

ב 100 שקל אפשר לייצר שטיחים לכל רכב .

פורסם
ואני תוהה, איך הרכב הגיע למצב הזה עם בלאי כ"כ גדול של החלקים בתמונות?

אתה הבעלים המקורי של הרכב, או שאתה יד שנייה?

אני יד שניה. איזה בלאי בדיוק יש לחלקים לרכב שנמצא 4 שנים על הכביש? בוא תאיר את עיני.

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

Fordpartsuk

יש שם הכול

גם אם לא תמצא חלק מתאים באתר יש שם מקטים ותוכל לחפש במקומות אחרים.

גם באמאזון גרמניה יש מלא חלקים לפורד.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מדכא. זה נמכר (השטיחונים) רק בסט .

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם

יש דברים שאפשר בקלות להשיג בפירוקיות- שטיחונים ומגש לרמקולים למשל (זה המגש שעולה עם הדלת).

את היונדאי הקודמת שלי קניתי מסוחר והוא דאג לי למגש במקום לאחר שהבהרתי לו שרכב אמור להגיע כולל הכל ולא בחוסר חלקים.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
פוקוס טיטניום? 180 כס?

כן

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

×
×
  • תוכן חדש...